Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2012-2016 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe oct. 2016 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 10 octombrie 2016 ora 14:00

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată. Cu modificări
   1.1  Solicitare din partea Comisiei juridice, de disciplină și imunități
   1.2  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
   1.3  Stadiul proiectelor de legi cuprinse în Programul legislativ prioritar al Guvernului
   1.4  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
2. Notă privind inițiativele legislative pentru care rapoartele comisiilor au fost depuse și distribuite în zilele de marți, 4, miercuri, 5 și joi, 6 octombrie 2016 și care, la propunerea motivată a Biroului permanent sau a unui lider de grup parlamentar, Comitetul liderilor grupurilor parlamentare, în unanimitate, poate aproba înscrierea pe ordinea de zi a Camerei Deputaților pentru a fi dezbătute în zilele de luni, 10 și marți, 11 octombrie 2016
aprobată numai pentru punctele 1,2, și 7
3. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat
   3.1  Secretari de ședință
aprobați
4. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată. Numai procedurile de urgență solicitate de Guvern
5. Solicitare din partea domnului deputat Victor Roman referitoare la modificarea ordinii de zi a ședinței de plen a Camerei Deputaților
la Comisia juridică, de disciplină și imunități. Termen:11.10.2016
6. Notă privind documentele emise de Comisia pentru afaceri europene în urma examinării unor proiecte europene de acte legislative și/sau fără caracter legislativ
la plen
7. Proiect de Decizie privind stabilirea atribuțiilor vicepreședinților, secretarilor și chestorilor Camerei Deputaților
DBP nr.12/2016
8. Informare din partea Grupului parlamentar PNL
Se așteaptă și punctele de vedere de la ceilalți lideri ai grupurilor parlamentare
9. Solicitare din partea Comisiei juridice, de disciplină și imunități de a lucra în paralel cu plenul Camerei Deputaților
aprobată
10. Solicitare din partea Comisiei pentru buget, finanțe și bănci de a lucra în paralel cu plenul Camerei Deputaților
aprobată
11. Informări din partea domnilor deputați Mihai Deaconu, Cătălin-Daniel Fenechiu, Viorel-Ionel Blăjuț, Vasile-Cătălin Drăgușanu și a doamnei deputat Gabriela-Lola Anghel
la plen
12. Solicitare din partea domnului deputat Mircea Dolha referitoare la propunerea legislativă privind modificarea art.174, alin.6 din Legea nr.1/2011 a educației naționale (Pl x 347/2016)
aprobată
13. Solicitare din partea domnului deputat Vasile Berci referitoare la aprobarea unor zile de concediu cu plată
aprobată
14. Solicitare din partea domnului deputat Ioan Benga referitoare la aprobarea unei zile de concediu cu plată
aprobată
15. Solicitare din partea doamnei deputat Ana Birchall referitoare la aprobarea a cinci zile de concediu
aprobată
16. Memorandum intern: Măsuri organizatorice privind încetarea și începerea exercitării mandatului deputaților
aprobat
17. Memorandum intern: Solicitarea Grupului parlamentar al Uniunii Naționale pentru Progresul României
aprobat
18. Memorandum intern: Solicitarea doamnei deputat Raluca Turcan
se reface materialul
19. Memorandum intern: Solicitarea Ligii Studenților Români din Străinătate
aprobat
20. Sinteza Raportului de audit al performanței cu tema ”Utilizarea fondurilor destinate emiterii, tipăririi, punerii și retragerii în/din circulație, conservării și comercializării timbrelor și efectelor poștale în perioada 2004-2014”, elaborată de Curtea de Conturi
la Comisia pentru cultură,arte,mijloace de informare în masă și la Comisia pentru buget,finanțe și bănci

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti vineri, 27 mai 2022, 2:32
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro