Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe feb. 2017 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 20 februarie 2017 ora 14:00

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată. Cu modificări
   1.1  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
   1.2  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
2. Notă privind inițiativele legislative pentru care rapoartele comisiilor au fost depuse și distribuite în ziua de joi, 16.02.2017 și care, la propunerea motivată a Biroului permanent sau a unui lider de grup parlamentar, Comitetul liderilor grupurilor parlamentare, în unanimitate, poate aproba înscrierea pe ordinea de zi a Camerei Deputaților pentru a fi dezbătute în zilele de luni, 20 și marți, 21 februarie 2017
aprobată
3. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat
   3.1  Secretari de ședință
aprobați
4. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată
5. Scrisoare din partea domnului prim-ministru Sorin Mihai Grindeanu referitoare la situația unor proiecte de legi inițiate de Guvern care au fost înaintate, spre dezbatere și adoptare, Parlamentului înainte de 03.01.2017 și care, în prezent, se află în diferite stadii de legiferare la Camera Deputaților și la Senat
se transmite comisiilor permanente
6. Scrisoare din partea PSD privind următorul nume pe lista de candidați pentru alegerea Camerei Deputaților în Circumscripția electorală nr. 36 Teleorman
la Comisia de validare
7. Solicitare din partea Grupului parlamentar PSD privind eliberarea domnului Cristian-Adrian Panciu din funcția de Secretar General al Camerei Deputaților și numirea doamnei Silvia Claudia Mihalcea în funcția de Secretar General al Camerei Deputaților
la plen
8. Solicitarea domnului Cristian-Adrian Panciu privind eliberarea din funcția de secretar general al Camerei Deputaților
la plen
9. Informare din partea Grupului parlamentar PNL privind modificarea componenței nominale a unor comisii permanente
la plen
10. Adresă din partea Comisiei juridice, de disciplină și imunități prin care transmite punctele de vedere cu privire la notificările și informările unor deputați privind clarificarea unor eventuale stări de incompatibilitate în care se aflau la data intrării în exercițiul mandatului, precum și opțiunea acestora pentru mandatul de deputat: Abu-Amra Lavinia-Corina, Achiței Vasile-Cristian, Adnagi Slavoliub, Ambrus Izabella-Agnes, Balint Liviu-Ioan, Bălănescu Alexandru, Benga Tudor-Vlad, Bica Dănuț, Bodea Marius, Borza Remus-Adrian, Botez Mihai-Cătălin, Cherecheș Viorica, Cîtea Vasile, Cobuz Maricela, Cocoș Vasile, Cristache Cătălin, Csokany Petronela-Mihaela, Csoma Botond, Cucșa Marian-Gheorghe, Culeafă Mihai, Dobre Victor Paul, Dobrovici-Bacalbașa Nicolae, Dunava Costel Neculai, Duruș Vlad-Emanuel, Farago Petru, Fădor Angelica, Firczak Iulius Marian, Furic Iarco, Gavrilă Camelia, Gavriliță Bianca Miruna, Gâdea Adrian-Ionuț, Georgescu Nicolae, Giugea Nicolae, Goga Octavian, Grosaru Andi-Gabriel, Holban Georgeta Carmen, Huncă Mihaela, Iacomi Iulian, Ion Stelian-Cristian, Ioniță Antoneta, Iurisniți Cristina-Ionela, Lazăr Sorin, Leoreanu Laurențiu-Dan, Longher Victoria, Lupașcu Costel, Lupescu Dumitru, Macovei Silviu Nicu, Magyar Lorand-Balint, Marica Petru Sorin, Meiroșu Marilena-Emilia, Mihalescul Dumitru, Moagher Laura-Mihaela, Nechifor Cătălin-Ioan, Nicolae Andrei, Pau Radu-Adrian, Păle Dănuț, Petrea Gabriel, Petrețchi Nicolae-Miroslav, Peța Eliza-Mădălina, Pleșoianu Liviu Ioan Adrian, Pop Rareș-Tudor, Popescu Mariana-Venera, Popescu Virgil-Daniel, Presură Alexandra, Prișcă Răzvan Sorin, Răcuci Claudiu-Vasile, Rădulescu Alexandru, Rodeanu Bogdan-Ionel, Roman Florin-Claudiu, Rotaru Alexandru, Rotaru Răzvan Ilie, Seidler Cristian-Gabriel, Sighiartău Robert-Ionatan, Simionca Ionuț, Socotar Gheorghe-Dinu, Spânu Ion, Stamatian Vasile-Florin, Stanciu-Viziteu Lucian-Daniel, Stancu Florinel, Steriu Valeriu-Andrei, Șișcu George, Șotcan Theodora, Ștefan Corneliu, Tănăsescu Alina-Elena, Todor Adrian, Tripa Florin-Dan, Turcescu Robert-Nicolae, Varga Glad-Aurel, Vasilescu Lia Olguța, Vasilică Radu Costin, Velcea Nicolae, Vexler Silviu, Vișan George-Gabriel, Vîlceanu Dan, Vîrză Mihăiță, Vlad Sergiu-Cosmin, Vlăducă Oana Silvia, Zamfira Constantin Cătălin
se trimite deputaților
11. Punctul de vedere al Comisiei juridice, de disciplină și imunități cu privire la solicitarea domnului deputat Varujan Pambuccian
se trimite domnului deputat Varujan Pambuccian
12. Solicitare din partea Comisiei juridice, de disciplină și imunități de a lucra în paralel cu Plenul în ziua de luni, 20.02.2017, începând cu ora 15,00
la Comisia juridică,de disciplină și imunități
13. Solicitare din partea Comisiei pentru egalitatea de șanse pentru femei și bărbați de a-și desfășura lucrările în zilele de luni, începând cu ora 17,30
aprobată
14. Solicitare din partea Comisiei pentru comunitățile de români din afara granițelor țării de a lucra marți, 21.02.2017, ora 10,00
aprobată. Cu condiția participării la ședința de vot final
15. Solicitare din partea Comisiei pentru politică economică, reformă și privatizare de a fi desesizată cu examinarea unui proiect de lege (Pl-x nr.111/2017)
aprobată
16. Solicitare din partea Comisiei pentru apărare, ordine publică și siguranță națională pentru efectuarea unei vizite de lucru la sediul Ministerului Apărării Naționale
aprobată
17. Solicitare din partea Comisiei pentru apărare, ordine publică și siguranță națională privind desfășurarea unei vizite de control parlamentar pe structurile Ministerului Afacerilor Interne și ale Ministerului Apărării Naționale din zona de vest a țării
aprobată
18. Raportul de control al Curții de Conturi privind controlul legalității fundamentării, avizării și aprobării legii bugetului de stat pentru anul 2016 și a actelor normative de rectificare a acesteia, precum și a utilizării și administrării resurselor financiare ale statului
se trimite grupurilor parlamentare
   18.1  Sinteză raport
19. Solicitare din partea doamnei deputat Nicoleta Cătălina Bozianu privind motivarea unor absențe
aprobată
20. Solicitare din partea domnului deputat Nicolae Bănicioiu privind efectuarea a 4 zile de concediu cu plată
aprobată
21. Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe
   21.1  Memorandum intern privind participarea la reuniunea interparlamentară intitulată ”A treia Reformă a Sistemului European Comun de Azil” (Bruxelles, Belgia, 28 februarie 2017)
aprobat
   21.2  Memorandum intern privind participarea la lucrările Comisiei pentru respectarea obligațiilor și angajamentelor asumate de statele membre ale Consiliului Europei (Paris, Franța, 8 martie 2017) și ale Comisiei permanente și Biroului Adunării Parlamentare a Consiliului Europei (Madrid, Spania, 9 – 11 martie 2017)
aprobat
   21.3  Memorandum intern privind participarea la lucrările Comisiei pentru migrație, refugiați și persoane strămutate a Adunării Parlamentare a Consiliului Europei (Baku, Azerbaidjan, 15 – 16 martie 2017)
aprobat
   21.4  Memorandum intern privind vizita la Camera Deputaților a unei delegații din Parlamentul norvegian care se ocupa de problematica Spațiului Economic European (SEE) și a Asociației Europene a Liberului Schimb (AELS) (28 februarie 2017)
aprobat
22. Solicitare din partea Comisiei pentru politică economică,reformă și privatizare de a lucra în ziua de marți, 21.02.2017, după votul final
aprobată
23. Solicitare din partea domnului deputat Daniel Constantin de retragere a propunerii legislative pentru modificarea O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice (BP46/15.02.2017)
aprobată

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București luni, 11 decembrie 2017, 22:35
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro