Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe apr. 2017 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 10 aprilie 2017 ora 14:00

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată.Cu modificări
   1.1  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
   1.2  Stadiul proiectelor de legi cuprinse în Programul legislativ prioritar al Guvernului
   1.3  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
2. Notă privind inițiativele legislative pentru care rapoartele comisiilor au fost depuse și distribuite în perioada 4 - 6 aprilie 2017 care, la propunerea motivată a Biroului permanent sau a unui lider de grup parlamentar, Comitetul liderilor grupurilor parlamentare, în unanimitate, poate aproba înscrierea pe ordinea de zi a Camerei Deputaților pentru a fi dezbătute în ziua de marți, 11 aprilie 2017
aprobată
3. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat
   3.1  Ora Guvernului - Procedura dezbaterilor politice și timpul maxim stabilit de regulament
aprobată
   3.2  Secretari de ședință
aprobați
4. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată; pentru BPI 126/2017 s-a aprobat procedura de urgență, pentru BPI 131/2017 nu s-a aprobat procedura de urgență
5. Proiect de Decizie privind stabilirea atribuțiilor vicepreședinților, secretarilor și chestorilor Camerei Deputaților
aprobat
6. Solicitare din partea Grupului parlamentar PSD privind modificări în componența unor comisii permanente
la plen
7. Solicitare din partea Comisiei juridice, de disciplină și imunități de a lucra în paralel cu plenul Camerei Deputaților
aprobată
8. Informare din partea Comisiei pentru drepturile omului, culte și problemele minorităților naționale privind constituirea Subcomisiei pentru respectarea și apărarea drepturilor și libertăților cetățenilor români aparținând minorității rome
s-a luat act
9. Informare din partea Comisiei pentru politică externă privind reînființarea Subcomisiei pentru dezvoltare durabilă
s-a luat act
10. Solicitare din partea Comisiei pentru apărare, ordine publică și siguranță națională privind efectuarea unor vizite de informare documentare la operatori economici care sunt parte a Companiei Naționale ROMARM
aprobată
11. Solicitare din partea doamnei deputat Cristina Elena Dinu privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
12. Solicitare din partea doamnei deputat Ileana Cristina Dumitrache privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
13. Solicitare din partea doamnei deputat Lucreția Roșca privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
14. Solicitare din partea doamnei deputat Oana-Mioara Bîzgan-Gayral privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
15. Solicitare din partea domnului deputat Constantin-Cătălin Zamfira privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
16. Solicitare din partea domnului deputat Marius Bodea privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
17. Sinteza Raportului de audit ”Performanța activității de cercetare fundamentală și explicativă în domeniile agriculturii în perioada 2009-2016”, transmisă de Curtea de Conturi
la Comisia pentru agricultură, silvicultură, industrie alimentară și servicii specifice, pentru informare
18. Sinteza Raportului de audit al performanței privind sprijinirea activității românilor de pretutindeni pe perioada 2013-2016 la Ministerul Afacerilor Externe – Departamentul Politici pentru Relația cu Românii de Pretutindeni și Institutul ”Eudoxiu Hurmuzachi” pentru românii de pretutindeni, transmisă de Curtea de Conturi
la Comisia pentru politică externă și la Comisia pentru comunitățile de români din afara granițelor țării, pentru informare
19. Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe
   19.1  Memorandum intern privind participarea la Conferința parlamentară globală a Rețelei Parlamentare a Grupului Băncii Mondiale și a Fondului Monetar Internațional (Washington D.C., SUA, 17 – 18 aprilie 2017)
aprobat
   19.2  Memorandum intern privind participarea la reuniunea Comisiei generale pentru dezvoltare socială, educație, cercetare și știință a Adunării Parlamentare a SEECP (Istanbul, Turcia, 20 – 22 aprilie 2017)
aprobat
   19.3  Memorandum intern privind participarea la reuniunea Secretariatului Internațional, a Președinților de comisii și a Raportorilor Adunării Interparlamentare a Ortodoxiei (AIO) (Chios, Grecia, 3 – 6 mai 2017)
aprobat
   19.4  Memorandum intern privind participarea la a patra ediție a Forumului Mondial privind Dialogul Intercultural, sub auspiciile UNESCO (Baku, Azerbaidjan, 03 – 08 mai 2017)
aprobat
   19.5  Memorandum intern privind participarea la cursul pentru oficiali de rang înalt organizat de Colegiul pentru apărare al NATO (Roma, Italia, 8 – 12 mai 2017)
aprobat
   19.6  Informare privind participarea la Brussels Forum – ediția 2017, organizat de către German Marshall Fund (GMF) (Bruxelles, Belgia, 23 – 25 martie 2017)
aprobată
   19.7  Informare privind participarea la Forumul European pentru Reducerea Riscului la Dezastre (EFDRR) (Istanbul, 26 – 28 martie 2017)
aprobată
   19.8  Informare privind participarea la cea de-a 10-a ediție a conferinței anuale a Forumului pentru Viitorul Agriculturii (Bruxelles, 28 martie 2017)
aprobată

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București miercuri, 14 noiembrie 2018, 5:20
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro