Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe oct. 2017 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 3 octombrie 2017 ora 14:00

1. Scrisoare din partea domnului prim-ministru Mihai Tudose
ședința consacrată dezbaterii moțiunii simple va avea loc miercuri, 4 octombrie 2017, ora 9.30
   1.1  Propuneri cu privire la timpul maxim alocat pentru dezbaterea Moțiunii simple inițiate de 92 de deputați (MS 3/2017)
aprobate
2. Solicitare din partea Grupului parlamentar PNL privind ”Ora Guvernului”
aprobată. Miercuri, 11 octombrie, ora 11.00
3. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată. Cu modificări
   3.1  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
   3.2  Stadiul proiectelor de legi cuprinse în Programul legislativ prioritar al Guvernului
   3.3  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
4. Notă privind inițiativele legislative pentru care rapoartele comisiilor au fost depuse și distribuite în perioada 27 - 28 septembrie 2017 care, la propunerea motivată a Biroului permanent sau a unui lider de grup parlamentar, Comitetul liderilor grupurilor parlamentare, în unanimitate, poate aproba înscrierea pe ordinea de zi a Camerei Deputaților pentru a fi dezbătute în zilele de marți, 3 și miercuri, 4 octombrie 2017
aprobată
5. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat. Cu modificări
   5.1  Secretari de ședință
aprobați
6. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată. Numai procedura de urgență solicitată de Guvern
7. Notă privind documentele emise de Comisia pentru afaceri europene în urma examinării unor proiecte europene de acte legislative și/sau fără caracter legislativ
la plen
8. Solicitare din partea Comisiei juridice, de disciplină și imunități de a lucra în paralel cu plenul Camerei Deputaților în data de 3.10.2017
aprobată
9. Solicitare din partea Comisiei pentru administrație publică și amenajarea teritoriului, de a lucra în data de 4.10.2017, ora 9.00, împreună cu Comisia juridică, de disciplină și imunități și Comisia pentru drepturile omului, culte și problemele minorităților naționale
aprobată
10. Solicitare din partea Comisiei permanente a Camerei Deputaților și Senatului privind Statutul deputaților și al senatorilor, organizarea și funcționarea ședințelor comune ale Camerei Deputaților și Senatului de a lucra în același timp cu plenul Camerei Deputaților în data de 3.10.2017, ora 16.00
aprobată
11. Solicitare din partea Grupului parlamentar USR de modificare a componenței nominale a unei comisii permanente
la plen
12. Punct de vedere al Comisiei juridice, de disciplină și imunități referitor la solicitarea domnului deputat Iulian Iancu
aprobat; se transmite domnului deputat Iulian Iancu
13. Punct de vedere al Comisiei juridice, de disciplină și imunități referitor la solicitarea domnului deputat Ovidiu-Ioan Sitterli
se transmite domnului deputat Ovidiu-Ioan Sitterli
14. Punct de vedere al Comisiei juridice, de disciplină și imunități referitor la solicitarea domnului deputat Cătălin-Ioan Nechifor
aprobat; se transmite domnului deputat Cătalin-Ioan Nechifor
15. Solicitare din partea domnului deputat Mihai Cătălin Botez privind deschiderea unui birou parlamentar
aprobată
16. Solicitare din partea doamnei deputat Anișoara Radu privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
17. Solicitare din partea domnului deputat Petre-Florin Manole privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
18. Solicitare din partea domnului deputat Costel Neculai Dunava privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
19. Solicitare din partea domnului deputat Victor Paul Dobre privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
20. Solicitare din partea doamnei deputat Georgeta-Carmen Holban privind reprogramarea unei zile de concediu cu plată
aprobată
21. Sinteza raportului de control întocmit de Curtea de Conturi la Ministerul Finanțelor Publice în urma derulării misiunii ”Controlul legalității fundamentării, avizării și aprobării legii bugetului de stat pentru anul 2016 și a actelor normative de rectificare a acesteia, precum și a utilizării și administrării resurselor financiare ale statului”
la Comisia pentru buget, finanțe și bănci
22. Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe
   22.1  Memorandum intern privind participarea la reuniunea constitutivă a Grupului comun de control parlamentar specializat al Europol (JPSG) (Bruxelles, 9 – 10 octombrie 2017)
aprobat
   22.2  Memorandum intern privind participarea la cea de-a patra parte a Sesiunii ordinare 2017 a Adunării Parlamentare a Consiliului Europei (Strasbourg, 9 – 13 octombrie 2017)
aprobat
   22.3  Memorandum intern privind vizita în România a unei delegații parlamentare israeliene, conduse de domnul Yoseph Yonah, președintele Grupului de prietenie cu România din Knesset (8 – 11 octombrie 2017)
aprobat
   22.4  Memorandum intern privind oferirea de către domnul Liviu Dragnea, președintele Camerei Deputaților, a unui dejun oficial în onoarea delegației Congresului SUA, participante la Adunarea Parlamentară NATO (București, 7 octombrie 2017)
aprobat
   22.5  Memorandum intern privind participarea la reuniunile interparlamentare organizate de Comisii ale Parlamentului European în perioada 10 – 11 octombrie 2017 la Bruxelles
aprobat
   22.6  Memorandum intern privind participarea la cea de-a 137-a Adunare a Uniunii Interparlamentare și reuniunile asociate (Sankt Petersburg, Federația Rusă, 14 – 18 octombrie 2017)
aprobat
   22.7  Memorandum intern privind deplasarea în Republica Federală Germania a domnului deputat Ovidiu Ganț (17 – 22 octombrie 2017)
aprobat
   22.8  Memorandum intern privind vizita în România a unei delegații a Comisiei pentru politică externă și apărare din Knesset (18 – 20 octombrie 2017)
aprobat
   22.9  Memorandum intern privind participarea la cea de-a 49-a reuniune a Comisiei economice, comerciale, tehnologice și de mediu a APCEMN (Tirana, 19 – 20 octombrie 2017)
aprobat
   22.10  Memorandum intern privind participarea la cea de-a doua reuniune Plenară a International Holocaust Remembrance Alliance/IHRA, a domnului deputat Petre Florin Manole (Berna, 27 – 30 noiembrie 2017)
aprobat
   22.11  Memorandum intern privind oportunitatea participării la Summit-ul Anual al Forumului Global al Femeilor Politician Lider (WPL) (Reykjavik, Islanda, 28 – 30 noiembrie 2017)
aprobat
   22.12  Memorandum intern privind includerea în Programul de relații externe al Camerei Deputaților pentru anul 2018 a organizării în România a Sesiunii Plenare a Adunării Parlamentare a Mediteranei (14 – 16 februarie 2018)
aprobat
   22.13  Memorandum intern privind plata cotizației la Conferința organelor specializate în afaceri comunitare și europene (COSAC) pentru anul 2016
aprobat
   22.14  Informare privind participarea la Misiunea Adunării Parlamentare a Mediteranei în Orientul Mijlociu (Amman, Ramallah și Ierusalim, 15 – 20 iulie 2017)
aprobată
   22.15  Informare privind participarea la vizita de documentare în Azerbaidjan a domnului deputat Cezar Preda, Președinte al Comisiei de monitorizare și membru al delegației Parlamentului României la APCE (Baku, 13 – 17 septembrie 2017)
aprobată
   22.16  Informare privind participarea domnilor deputați Eugen Tomac și Doru Petrișor Coliu la Conferința jurnaliștilor români de pretutindeni (Montreal, Canada, 15 – 17 septembrie 2017)
aprobată
   22.17  Informare privind vizita la Stockholm a delegației Comisiei pentru muncă și protecție socială a Camerei Deputaților (Stockholm, Suedia, 19 – 20 septembrie 2017)
aprobată
   22.18  Informare privind deplasarea efectuată de către doamna deputat Mirela Furtună, în Ismail, Ucraina (22 – 24 septembrie 2017)
aprobată
23. Solicitare din partea domnului deputat Kulcsár-Terza József-György privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
24. Solicitare din partea doamnei deputat Angelica Fădor privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București vineri, 24 noiembrie 2017, 9:27
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro