Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe apr. 2018 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 4 aprilie 2018 ora 12:30

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată. Cu modificări
   1.1  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
2. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat
   2.1  Secretari de ședință
aprobați
3. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată. Numai procedura de urgență solicitată de Guvern
4. Solicitare din partea doamnei deputat Raluca Turcan, liderul Grupului parlamentar PNL, referitoare la proiectul de Lege privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.82/2017 pentru modificarea și completarea unor acte normative (PL x 584/2017)
aprobată. Numai sub rezerva primirii raportului
5. Solicitare din partea domnului deputat Claudiu-Iulius-Gavril Năsui, liderul Grupului parlamentar USR
nu a fost aprobată
6. Solicitare din partea domnilor deputați Vasile Varga, Gabriel Andronache, Ioan Cupșa și a doamnei deputat Valeria Schelean Șomfelean privind retragerea semnăturilor de pe Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Legii nr. 254/2013 privind executarea pedepselor și a măsurilor privative de libertate dispuse de organele judiciare în cursul procesului penal (înregistrată cu B 128/28.03.2018 la Senat și, respectiv, BPI 224/29.03.2018 la Camera Deputaților)
se trimite Biroului permanent al Senatului
7. Solicitare din partea domnului deputat Liviu Ionuț Moșteanu privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
8. Solicitare din partea domnului deputat Cornel Zainea privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
9. Solicitare din partea domnului deputat Petru Movilă privind deschiderea unui birou parlamentar în municipiul Botoșani, județul Botoșani
aprobată
10. Memorandum Intern: Propunerea domnului deputat Cătălin Drulă, președintele Comisiei pentru tehnologia informației și comunicațiilor, privind publicarea proiectelor de lege și a propunerilor legislative într-un format deschis
la Comisia pentru Regulament pentru formularea unui punct de vedere
11. Sinteza rapoartelor de auditul performanței utilizării fondurilor publice de la bugetul local pentru achiziția serviciilor de pază în perioada 2010-2016 la nivelul Municipiului București, transmisă de Curtea de Conturi
la Comisia pentru buget, finanțe și bănci și la Comisia pentru administrație publică și amenajarea teritoriului
12. Memorandum Intern: Solicitarea Comisiei pentru administrație publică și amenajarea teritoriului
aprobat

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București miercuri, 25 aprilie 2018, 17:24
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro