Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe apr. 2018 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 23 aprilie 2018 ora 14:00

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobat. Cu modificări
   1.1  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
   1.2  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
2. Notă privind inițiativele legislative pentru care rapoartele comisiilor au fost depuse și distribuite în perioada 17 - 19 aprilie care, la propunerea motivată a Biroului permanent sau a unui lider de grup parlamentar, Comitetul liderilor grupurilor parlamentare, în unanimitate, poate aproba înscrierea pe ordinea de zi a Camerei Deputaților pentru a fi dezbătute în zilele de luni, 23 și miercuri, 25 aprilie 2018
nu a fost aprobată. Cu excepția PLx 450/2018
3. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat
   3.1  Secretari de ședință
aprobați
4. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată. Numai procedura de urgență solicitată de Guvern
5. Notă privind documentele emise de Comisia pentru afaceri europene în urma examinării unor proiecte europene de acte legislative și/sau fără caracter legislativ
la plen
6. Notă referitoare la Decizia Curții Constituționale privind excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 3, art. 10, art. 11 alin. (1) lit. d) și art. 13 din Legea nr. 51/1991 privind securitatea națională a României, precum și a dispozițiilor art. 13 din Legea nr. 51/1991 privind securitatea națională a României, în forma anterioară modificării prin Legea nr. 255/2013 pentru punerea în aplicare a Legii nr. 135/2010 privind Codul de procedură penală și pentru modificarea și completarea unor acte normative care cuprind dispoziții procesual penale
la Comisia juridică, de disciplină și imunități și Comisiei pentru apărare, ordine publică și siguranță națională
7. Solicitare din partea Comisiei juridice, de disciplină și imunități de a lucra în paralel cu plenul Camerei Deputaților
aprobată
8. Scrisoare din partea domnului deputat Iulian Iancu, președintele Comisiei pentru industrii și servicii, referitoare la PLx nr. 582/2017
Nota compartimentului de specialitate se trimite Comisiei pentru industrii și servicii
9. Notă din partea domnului deputat Cristian-Gabriel Seidler, secretar al Camerei Deputaților, privind situația absențelor nemotivate ale unor deputați din lunile ianuarie și februarie 2018
aprobată
10. Solicitare din partea domnului deputat Sergiu Cosmin Vlad privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
11. Solicitare din partea doamnei deputat Elvira Șarapatin privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
12. Solicitare din partea domnului deputat Tudor Rareș Pop privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
13. Solicitare din partea doamnei deputat Nicoleta Cătălina Bozianu privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
14. Solicitare din partea doamnei deputat Carmen Ileana Mihălcescu privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
15. Solicitare din partea doamnei deputat Florica Cherecheș privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
16. Solicitare din partea doamnei deputat Bianca-Miruna Gavriliță privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
17. Solicitare din partea domnului deputat Antal Istvan-Janos privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
18. Memorandum Intern: Solicitarea Ministerului Apărării Naționale
aprobat
19. Memorandum Intern: Solicitarea Societății SC GCC FILM GLOBAL SRL
aprobat

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București vineri, 16 noiembrie 2018, 1:57
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro