Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe sep. 2018 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 3 septembrie 2018 ora 17:14

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată. Cu modificări
   1.1  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
   1.2  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
2. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat
   2.1  Secretari de ședință
aprobați
3. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată. Numai procedura de urgență solicitată de Guvern
4. Informare privind inițativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților care se dezbat în ședința comună a celor două Camere ale Parlamentului
la Birourile permanente reunite
5. Solicitare din partea Grupului parlamentar PNL privind ”Ora prim-ministrului”
nu a fost aprobată
6. Proiect de Hotărâre privind înființarea unei Comisii parlamentare de anchetă a Camerei Deputaților privind verificarea modului prin care autoritațile statului român au pus în aplicare prevederile Programului național de supraveghere, prevenire și control al pestei porcine africane, transmis de Grupurile parlamentare PNL și PMP
la plen
7. Proiect de Hotărâre privind înființarea unei Comisii parlamentare de anchetă privind reprimarea protestului pașnic antiguvernamental desfășurat în București, Piața Victoriei, în data de 10 august a.c., transmis de Grupurile parlamentare PNL și USR
la plen
8. Scrisori din partea domnului Victor Negrescu, ministrul Delegat pentru Afaceri Europene referitoare la transpunerea Directivei 2015/849/UE privind prevenirea utilizării sistemului financiar în scopul spălării banilor sau finanțării terorismului, de modificare a Regulamentului (UE) nr. 648/2012 și de abrogare a Directivei 2005/60/CE și a Directivei 2006/70/CE
s-a luat act
9. Scrisoarea Ministerului pentru relația cu Parlamentul referitoare la adresa Ministerului Afacerilor Interne cu privire la scrisoarea Comisiei Europene nr.15008/20.07.2018
la Comisia juridică, de disciplină și imunități, Comisia pentru apărare, ordine publică și siguranță națională și la Comisia pentru muncă și protecție socială
10. Solicitare din partea domnului deputat Lucian-Eduard Simion de includere în calitatea de inițiator al Proiectului de Lege privind aprobarea Programului de susținere a producătorilor din sectorul pescuitului și acvaculturii (PL-x 145/2018)
aprobată
11. Notă din partea domnului deputat Cristian-Gabriel Seidler, secretar al Camerei Deputaților, privind situația absențelor nemotivate ale unor deputați din luna mai 2018
aprobată
12. Solicitare din partea domnului deputat Cristian Ghinea privind organizarea unui birou parlamentar în localitatea Slobozia, județul Ialomița
nu a fost aprobată
13. Solicitare din partea domnului deputat Emanuel Dumitru Ungureanu privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
14. Solicitare din partea domnului deputat Toma Florin Petcu privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
15. Solicitare din partea domnului deputat Calotă Florică Ică privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
16. Solicitare din partea doamnei deputat Cristina-Ionela Iurișniți privind anularea cererii de efectuare a unui concediu cu plată
aprobată
17. Solicitare din partea domnului deputat Iulian Iancu, președintele Comisiei pentru industrii și servicii, referitoare la participarea sa la ”European Regional Energy Scenarios Workshop”
aprobată
18. Informare din partea domnului Adrian Bulgaru, Director executiv al Institutului Român pentru Drepturile Omului, referitoare la recuperarea drepturilor salariale acordate necuvenit salariaților IRDO în perioada 31 martie - 31 mai 2018
s-a luat act
19. Scrisoare din partea doamnei Ioana-Andreea Lambru, Secretarul general al Guvernului, prin care transmite Raportul privind datoria publică guvernamentală la 31 decembrie 2017, elaborat de Ministerul Finanțelor Publice
la Comisia pentru buget, finanțe și bănci, pentru informare
20. Scrisoare din partea doamnei Ioana-Andreea Lambru, Secretarul general al Guvernului, prin care transmite, pentru informare, Memorandumul Intern cu tema: Strategia de administrare a datoriei publice guvernamentale 2018-2020, elaborat de Ministerul Finanțelor Publice
la Comisia pentru buget, finanțe și bănci, pentru informare
21. Memorandum intern: Solicitarea Grupului Parlamentar al Minorităților Naționale
aprobat
22. Memorandum intern: Solicitarea Comisiei pentru apărare, ordine publică și siguranță națională
aprobat
23. Memorandum intern: Solicitarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale
aprobat
24. Memorandum Intern: Solicitarea Ministerului Muncii și Justiției Sociale
aprobat
25. Memorandum intern: Organizarea Conferinței internaționale privind combaterea traficului de persoane - o luptă continuă (9 octombrie 2018)
aprobat
26. Memorandum intern: Solicitarea CreArt - Centrul de Creație, Artă și Tradiție al Municipiului București, cu privire la evenimentul iMapp Bucharest
aprobat
27. Memorandum intern: Aprobarea tarifelor pentru publicarea actelor în Monitorul Oficial al României, părțile I-VII
aprobat
28. Memorandum Intern: Reorganizarea unor compartimente din structura Serviciilor Camerei Deputaților
aprobat
29. Pentru informare:
   29.1  Sinteza acțiunilor de documentare referitoare la modul de aplicare în anul 2018 de către ordonatorii principali de credite ai bugetelor locale a legislației privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, conform Legii-cadru nr.153/2017, realizate de către camerele de conturi la unele unități administrativ-teritoriale

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București sâmbătă, 22 septembrie 2018, 14:46
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro