Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2008-2012 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe iul. 2009 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 13 iulie 2009 ora 14:00

1. Raportul Comisiei parlamentare de anchetă pentru verificarea sumelor cheltuite de Ministerul Tineretului și Sportului, sub semnătura doamnei ministru Monica Iacob-Ridzi, pentru organizarea "Zilei Tineretului" + părerea contrară a deputaților PD-L din comisie
pe ordinea de zi al plenului în sesiunea extraordinară - 27 iulie 2009
2. Raportul Comisiei pentru industrii și servicii întocmit în urma anchetei privind acordul petrolier al companiei Sterling Resources Ltd. în contextul modificării Legii petrolului nr.238/2004 și a altor acte normative conexe + opinii separate la Raport a deputaților PNL din comisie
pe ordinea de zi a plenului în sesiunea extraordinară - 27 iulie 2009
3. Regulamentul de organizare și funcționare al Comisiei parlamentare de anchetă pentru verificarea modului în care a fost atribuit de către Ministerul Mediului contractul privind "Campania de promovare a Programului Operațional Sectorial Mediu, lot II - Difuzare/Publicare" la data de 28 aprilie 2009, prin negociere fără anunț de participare
aprobat
4. Solicitare din partea Comisiei parlamentare de anchetă privind situația sistemelor de irigații, precum și a altor sectoare de îmbunătățiri funciare
aprobată
5. Solicitare din partea Comisiei pentru sănătate și familie de a lucra în perioada vacanței parlamentare
aprobată
6. Solicitarea Agenției de Dezvoltare Comunitară "Împreună"
aprobată
7. Solicitarea Comisiei pentru industrii și servicii a Camerei Deputaților
aprobată
8. Revizia instalației de vot electronic din cadrul Sălii de Plen a Camerei Deputaților
aprobată
9. Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe
   9.1  Memorandum intern: Reuniunea Comisiei tehnologice și aerospațiale a Adunării Uniunii Europei Occidentale (AUEO) în SUA
amânat
   9.2  Memorandum intern: Participarea la Misiunea de observare a alegerilor parlamentare din Republica Moldova
aprobat
   9.3  Memorandum intern: Reuniunile comisiilor Adunării Uniunii Europei Occidentale la Bruxelles (AUEO)
aprobat
   9.4  Memorandum intern: Participarea la cea de a 7-a Adunare a Asociației Internaționale a Parlamentarilor pentru Tehnologia Informației - IPAIT, la New Delhi
aprobat
   9.5  Memorandum intern: Organizarea seminarului "Amenințări la adresa securității regionale", București
aprobat
   9.6  Memorandum intern: Cofinanțarea membrului permanent al Secretariatului COSAC pentru anul 2008
aprobat
   9.7  Memorandum intern: Participarea la lucrările Comisiei generale pentru probleme culturale a Inițiativei Central-Europene - Dimensiunea Parlamentară, la Salzburg
aprobat
   9.8  Memorandum intern: Participare la cea de a patra parte a Sesiunii ordinare 2009 a Adunării Parlamentare a Consiliului Europei, Strasbourg
aprobat
   9.9  Memorandum intern: Participarea la cel de al treilea Forum Mondial al Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), Busan
aprobat
   9.10  Informare privind participarea la lucrările primei părți a celei de-a 56-a sesiuni a Adunării Uniunii Europei Occidentale (AUEO) (2-4 iunie 2009)
aprobată
   9.11  Informare privind organizarea și desfășurarea celei de-a 33-a Sesiuni Plenare a Adunării Generale a APCEMN (București, 11-13 iunie 2009)
aprobată
   9.12  Informare privind participarea la lucrările comisiilor permanente ale Adunării Parlamentare a Mediteranei (Lisabona, 24-26 iunie 2009)
aprobată
10. Pentru informare:
   10.1  Notă referitoare la neconstituționalitatea dispozițiilor art I pct.4 din Ordonanța Guvernului nr. 34/2001 pentru modificarea și completarea Legii nr. 146/1997 privind taxele judiciare de timbru
s-a luat act
   10.2  Notă referitoare la neconstituționalitatea dispozițiilor art III din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 75/2008 privind stabilirea de măsuri pentru soluționarea unor aspecte financiare în sistemul justiției și ale Ordonanței Guvernului nr. 22/2002 privind executarea obligațiilor de plată ale instituțiilor publice, stabilite prin titluri executorii
s-a luat act

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti marți, 5 iulie 2022, 14:43
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro