Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe ian. 2017 Versiunea pentru printare
Stenograma ședinței Biroului permanent al Camerei Deputaților din 27 ianuarie 2017 ora 12:00

Vorbitor: Vlase Petru Gabriel

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Bună ziua, stimați colegi.

Deschid ședința de Birou permanent.

Sunt trei puncte pe ordinea de zi.

.............................
Scrisori din partea unor deputați care depun documente care atestă ieșirea din starea de incompatibilitate în care s-au aflat la data intrării în exercițiul mandatului (Achiței Vasile-Cristian, Varga Glad-Aurel, Bica Dănuț, Bodea Marius, Dobrovici-Bacalbașa Nicolae, Rotaru Răzvan, Ștefan Corneliu, Goga Octavian, Cristache Cătălin, Farago Petru, Costel Lupașcu, Marica Petru Sorin, Huncă Mihaela, Ion Stelian-Cristian, Borza Remus Adrian ) Domnul Petru Gabriel Vlase:

La punctul 1 avem "Scrisori din partea unor deputați care depun documente care atestă ieșirea din starea de incompatibilitate în care s-au aflat la data intrării în exercițiul mandatului" și vi-i citesc: Achiței Vasile-Cristian, Varga Glad-Aurel, Bica Dănuț, Bodea Marius, Dobrovici-Bacalbașa Nicolae, Rotaru Răzvan, Ștefan Corneliu, Goga Octavian, Cristache Cătălin, Farago Petru, Costel Lupașcu, Marica Petru Sorin, Huncă Mihaela, Ion Stelian-Cristian și Borza Remus Adrian.

O parte din scrisori au fost deja trimise Comisiei juridice și vă propun să le trimitem și pe cele care nu au fost încă trimise pentru a fi avute în vedere la întocmirea rapoartelor cu privire la eventuale stări de incompatibilitate ale colegilor noștri.

Dacă sunt obiecții?

Nu sunt.

Mulțumesc.

.............................
Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe Domnul Petru Gabriel Vlase:

La punctul doi, avem "Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe".

Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe Memorandum intern privind participarea la Săptămâna Parlamentară Europeană (Bruxelles, Belgia, 30 ianuarie - 1 februarie 2017)

1. Avem un memorandum pentru participarea la Săptămâna Parlamentară Europeană (Bruxelles) - doamna Erika Benko - UDMR, vicepreședinte al Comisiei pentru afaceri europene.

Obiecții? Nu.

Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe Memorandum intern privind participarea la cel de-al 65-lea Mic dejun anual cu rugăciune (Washington DC, SUA, 31 ianuarie - 3 februarie 2017)

2. Memorandum privind participarea la cel de-al 65-lea Mic dejun anual cu rugăciune (Washington, SUA, 31 ianuarie - 3 februarie 2017). Participă domnul Ben-Oni Ardelean, vicepreședinte al Comisiei pentru politică externă.

Obiecții? Nu.

Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe Informare privind participarea la reuniunea Biroului Adunării Parlamentare a OSCE și la Consiliul Ministerial al OSCE (Hamburg, Germania, 7 și 8 decembrie 2016)

3. Avem o informare privind participarea la reuniunea Biroului Adunării Parlamentare a OSCE și la Consiliul Ministerial al OSCE (Hamburg, Germania, 7 și 8 decembrie 2016).

Vă rog.

.............................
Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe Domnul Petru Gabriel Vlase:

Sigur, întrucât această solicitare a dumneavoastră a sosit acum 10 minute la Cabinet și nu putem, conform Regulamentului, să o introducem pe ordinea de zi de astăzi, o să o avem pe ordinea de zi de la prima ședință de birou permanent, probabil miercuri, și probabil că tot atunci vom avea și un răspuns din partea Direcției de relații externe. Este doar o formalitate.

.............................
Domnul Petru Gabriel Vlase:

Da.

.............................
Domnul Petru Gabriel Vlase:

Mulțumesc.

.............................
Distribuirea către deputați a proiectului Legii Bugetului de stat pe anul 2017 și a proiectului Legii Bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2017 Domnul Petru Gabriel Vlase:

La punctul al treilea al ordinei de zi de astăzi avem distribuirea către deputați a proiectului Legii Bugetului de stat pe anul 2017 și a proiectului Legii Bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2017.

Avem o propunere de distribuire a celor două proiecte de legi către deputați. Fiecare grup parlamentar și fiecare comisie va primi câte un CD cu cele două proiecte de legi, iar deputații vor putea să le acceseze de pe site-ul Camerei Deputaților.

Vor fi distribuite către deputați după cum urmează:

a). pe suport de hârtie

- Președintele de ședință - 1 exemplar;

- Comisia pentru buget finanțe și bănci - 2 exemplare;

- Serviciile Camerei deputaților - 2 exemplare.

b). în format electronic

1. Pe CD:

- Liderii grupurilor parlamentare - 7 CD-uri conținând forma editabilă și cea needitabilă a celor două proiecte de legi;

- Membrii Biroului permanent al Camerei Deputaților - 13 CD-uri conținând forma editabilă și cea needitabilă a celor două proiecte de legi;

- Comisiile permanente ale Camerei Deputaților - 20 CD-uri conținând forma editabilă și cea needitabilă a celor două proiecte de legi (mai puțin Comisia pentru Regulament).

2. Pe site-ul Camerei Deputaților:

- Pe internet: forma needitabilă a celor două proiecte de legi;

- Pe intranet : forma editabilă a celor două proiecte de legi.

3. Toții deputații vor prim, prin SMS o informare cu privire la faptul că pot accesa pe site-ul Camerei Deputaților cele două proiecte de legi.

Dacă sunt obiecții.

Vă rog domnul deputat Arpad.

.............................
Domnul Petru Gabriel Vlase:

Mulțumesc.

Doamna Turcan, vă rog.

.............................
Domnul Petru Gabriel Vlase:

Da, mulțumesc.

Domnul Marton Arpad, deci este un minim de 7, 13, 20 de CD-uri, putem să facem mai multe, putem să mai multiplicăm și noi la grup dacă este necesar și cu intranetul, internetul, aveți dreptate, și pentru aceasta vă rog, intr-o zi când aveți timp, liderii Grupurilor parlamentare să faceți o întâlnire cu cei din staff-ul tehnic, cu cei de la IT, cum se cheamă acest serviciu, pentru ca să lămurim chestiunea aceasta, că într-adevăr eu nu știu dacă funcționează în plen sau nu, dar dacă așa este trebuie lămurită.

În ceea ce privește intervenția doamnei Turcan, v-aș ruga dacă aveți amabilitatea după încheierea ședinței, facem o discuție pe subiectul acesta.

.............................
Domnul Petru Gabriel Vlase:

Domnul Ciolacu, vă rog.

Voiam de fapt să vă invit pentru o discuție mai amplă și atunci am vrut să introduc și chestiunea aceasta.

.............................
Domnul Petru Gabriel Vlase:

Deci, tocmai asta încercam să vă explic: dacă am face astăzi deja un timing pentru desfășurarea lucrărilor în buget, este ca și cum am fi luat o decizie fără să ne consultăm cu liderii grupurilor parlamentare.

Mai mult decât atât, decizia o va lua Biroul permanent reunit care va avea loc astăzi la o anumită oră, când veți fi anunțați.

Făceam un pas înainte invitându-vă să avem o discuție și pe alte subiecte.

Și, pentru că ați ridicat această problemă, o să o discutăm atunci, nu e nimic ascuns. În funcție de ceea ce discutăm și decide Comitetul liderilor grupurilor parlamentare, vom propune Biroului permanent reunit.

Vă rog, domnule Ghinea.

.............................
Domnul Petru Gabriel Vlase:

Deci, am răspuns. E același răspuns și pentru dumneavoastră.

Vă rog, domnule Nicolicea.

.............................
Domnul Petru Gabriel Vlase:

Da. Mulțumesc.

Deci, dacă la propunerea de distribuire aveți obiecții? Nu sunt.

Vă mulțumesc.

Am epuizat ordinea de zi a ședinței Biroului permanent.

Veți fi anunțați astăzi.

Bine. Mulțumesc.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București luni, 11 decembrie 2017, 22:45
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro