Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe feb. 2017 Versiunea pentru printare
Stenograma ședinței Biroului permanent al Camerei Deputaților din 21 februarie 2017 ora 9:45

1. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată. Comisia juridică, de disciplină și imunități lucrează în paralel cu Plenul Camerei Deputaților.Termen raport: astăzi, 21.02.2017 ora 13.00 consultă

Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților Domnul Petru Gabriel Vlase:

Avem un singur punct pe ordinea de zi, în ședința convocată în urma sosirii la Camera Deputaților a Proiectului de lege privind respingerea Ordonanței numărul 13.

A fost adoptat de Senat în procedură de urgență, ieri.

Obiectul, îl știți - respingerea Ordonanței numărul 13.

Sesizăm în fond Comisia juridică iar Comisia pentru drepturile omului, culte și problemele minorităților naționale pentru aviz.

Și propunerea este., vă rog domnul Ciolacu.

Domnul Ion-Marcel Ciolacu:

Propunerea era totuși, Comisia juridică să termine raportul până în ora 13,00.

Este posibil să mutăm votul final, (discuții fără microfon, în sală) lăsați-mă să termin, domnule ministru, așa se întâmplă într-o democrație.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Vă rog, vorbiți pe rând.

Vă rog.

Domnul Ion-Marcel Ciolacu:

Mai am o solicitare la dumneavoastră.

Aș mai vrea introducerea pe ordinea de zi, în afară de Ordonanța numărul 13 și numărul 14, și a Legii numărul 95/2006, PLx-ul 21/2017 - Comisia de sănătate. Este de respingere a ordonanței.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Haideți să le luăm pe rând.

Deci, cu Ordonanța numărul 14 - este închisă de ieri;

Ordonanța numărul 13 - o discutăm acum, și după aceea.

Vă rog, domnul Nicolicea.

Domnul Eugen Nicolicea:

Dacă ne dați acordul să lucrăm acum cu plenul, la ora 10 și un sfert, am terminat Raportul.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Am înțeles.

Vă rog, domnul Korodi.

Domnul Korodi Attila:

Aș dori să avem punctul "Diverse" pe ordinea de zi.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

La diverse, da.

Altceva?

Domnul Ghinea, vă rog.

Domnul Cristian Ghinea:

Ca răspuns domnului Nicolicea. Problema era că colegii mei îmi spuseseră că se vor vedea la ora 15,30, ceea ce însemna că pierdeam plenul de astăzi. Deci, dacă Comisia juridică lucrează acum în paralel, este perfect și băgăm Ordonanța numărul 13 și Ordonanța numărul 14 astăzi, amândouă odată în plen?

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Da.

Domnul Eugen Nicolicea:

Să vă informez. Am avut ședință pentru ora 09,30, de dimineață, întrucât nu am avut materialul, am amânat ședința știind eu că este la ora 15,30, dar am făcut demersurile să defazăm și să terminăm astăzi pe plen.

Anunțul de ora 15,30 era în situația în care nu știam că se va accepta ședința Biroului permanent de azi.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Bine, deci Comisia lucrează în paralel cu plenul, veniți cu Raportul la plen, punem Ordonanța numărul 13 și Ordonanța numărul 14 pe ordinea de zi, da?

Și cu votul final, îl stabilim în timpul ședinței, vedem cum merg lucrurile, dacă ne încadrăm bine, dacă nu..

Domnul Ion-Marcel Ciolacu:

Și PLx-ul 21/2017.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Plx-ul 21/2017, da.

Dacă sunt obiecții aici. Nu sunt.

Vă rog.

Domnul Ion-Marcel Ciolacu:

Mulțumesc, atât.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

La "Diverse".

Vă rog.

Domnul Korodi Attila:

Știu că ieri a fost o discuție cu privire la angajarea consilierilor în birourile parlamentare.

Eu dimineață, am avut încă o ședință de grup, care și în momentele acestea încă lucrează.

Din nou discuția a fost - este o nervozitate destul de mare, pe bună dreptate - ce s-a semnalat, pentru că o să avem schimbare de secretar general, din câte am înțeles că eu nu am participat ieri la ședință, este aceea, să găsim soluția ca să nu mai refacem toate contractele și cererile pentru că cererile din contractele anterioare, erau analizate de fostul secretar general; dacă facem lucrul acesta, cred că suntem o instituție foarte slabă. Trebuie găsită o soluție, nu contează persoana care se schimbă, contează instituția Secretarului general care semnează.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Am înțeles.

Faceți o discuție cu Secretariatul general și găsiți varianta optimă, ca să nu ne blocăm în asta.

Domnul Korodi Attila:

Eu nu pot să găsesc. Este bunul simț ca să găsească secretarul general, soluția. Să nu mai facem mii de cereri, că vorbim de mii de cereri.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Bine, s-a înțeles.

Mulțumesc.

Alte intervenții. Nu sunt.

Ne vedem la plen la ora 10,00.

Mulțumesc.

Declar ședința închisă.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București joi, 14 decembrie 2017, 23:02
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro