Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe mar. 2017 Versiunea pentru printare
Stenograma ședinței Biroului permanent al Camerei Deputaților din 13 martie 2017 ora 13:30

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată. Cu modificări consultă

Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților Domnul Liviu Dragnea:

Dacă la ordinea de zi pe care ați primit-o sunt observații?

Vă rog.

Domnul Victor Paul Dobre:

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Aș vrea să completăm ordinea de zi legat de prezența, săptămâna viitoare, a doamnei viceprim-ministru în problema centenarului. Să clarificăm câteva chestiuni. Dar - la punctul respectiv.

Domnul Liviu Dragnea:

Imediat îmi spuneți care este legătura.

Domnul Ion-Marcel Ciolacu:

Această invitație a fost transmisă la Biroul Permanent trecut.

Noi am avut o discuție cu doamna vicepremier Sevil Shhaideh, și dânsa o să trimită un punct de vedere astăzi - că în atribuțiile dânsei nu este Centenarul.

Presupun că de aceea se insistă, dar o să vină și punctul de vedere, și vedem în Biroul permanent de mâine cum se hotărăște.

Domnul Liviu Dragnea:

Nu știu dacă are atribuții, dar dacă nu are, nu e în regulă!

Nu știu ce au stabilit la Guvern.

Vă mulțumesc.

Domnul Victor Paul Dobre:

Voiam tocmai să aduc niște clarificări de ce, și mă bucură precizarea dumneavoastră.

Domnul Liviu Dragnea:

Domnul Marton Arpad, vă rog.

Domnul Marton Arpad-Francisc:

Eu aș avea niște completări la Ordinea de zi pentru ziua de azi și pentru mâine.

Una este dorința de a pune pe primele puncte pe ordinea de zi PL-x 10/2017, Ordonanța cu DIICOT-ul, respectiv PL-x 12/2017 - este un Proiect de lege legat de Ordonanța nr.96/2016.

Ambele, mâine, sunt cu aprobare tacită.

Ar trebui să le punem astăzi în primele două puncte pe ordinea de zi, cu retrimitere și prelungirea termenului de aprobare tacită la 60 de zile.

Una este o solicitare din partea Comisiei juridice pentru a face niște modificări, a fost retrimisă în comisie; iar PL-x12/2017 este o problemă legată de două comisii - cea pentru muncă, am înțeles eu, și cea pentru învățământ.

Cele două comisii nu au reușit încă să se înțeleagă, nici cele două ministere, și le-ar mai trebui încă două săptămâni și lor, ca să aibă un punct de vedere comun, legat de lege, aprobarea Ordonanței de urgență nr.96/2016.

Deci, acestea sunt cereri pentru ziua de astăzi, iar pentru ziua de mâine există raport de adoptare a PL-x 519/2016 să treacă la numărul care urmează pentru aprobări. Am înțeles că sunt doar vreo zece proiecte de lege de aprobare, deci nu este o urgență, este un raport de adoptare să treacă pe ordinea de zi.

Domnul Liviu Dragnea:

Vă rog, domnul Dobre.

Domnul Victor Paul Dobre:

Dacă discutăm de situația privind îndeplinirea termenelor constituționale, există Ordonanța privind modificarea reglementărilor Direcției de Informații și Protecție a Ministerului de Interne; este raport făcut de Comisiile pentru apărare și respectiv Comisia pentru administrație, și, dacă nu intră în săptămâna aceasta, se depășește termenul constituțional și nu cred că este bine să meargă la Senat, fără să o dezbatem și în Cameră.

Vă mulțumesc.

Domnul Liviu Dragnea:

Eu, personal, sunt de acord cu toate propunerile.

Aș fi vrut să fim atenți și la Legea Ministerului Apărării Naționale, care a plecat, după aprobare tacită, la Senat.

De acord.

Dacă mai sunt alte observații.

Deci, întreb Comitetul liderilor dacă este de acord cu acest proiect al ordinii de zi a Camerei Deputaților pentru această săptămână, cu aceste observații.

Cine este pentru?

Aprobat în unanimitate.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 20 noiembrie 2018, 14:26
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro