Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe oct. 2017 Versiunea pentru printare
Stenograma ședinței Biroului permanent al Camerei Deputaților din 3 octombrie 2017 ora 14:00

9. Solicitare din partea Comisiei pentru administrație publică și amenajarea teritoriului, de a lucra în data de 4.10.2017, ora 9.00, împreună cu Comisia juridică, de disciplină și imunități și Comisia pentru drepturile omului, culte și problemele minorităților naționale
aprobată consultă

Solicitare din partea Comisiei pentru administrație publică și amenajarea teritoriului, de a lucra în data de 4.10.2017, ora 9.00, împreună cu Comisia juridică, de disciplină și imunități și Comisia pentru drepturile omului, culte și problemele minorităților naționale Domnul Florin Iordache:

Următoarea solicitare vine din partea Comisiei pentru administrație publică de a lucra în paralel cu plenul împreună cu Comisia juridică și Comisia pentru drepturile omului.

Noi avem deja pe ordinea de zi Plx-ul 210, sub rezerva primirii raportului, să lucreze mâine dimineață.

Cine este pentru această solicitare a celor trei comisii?

Intervenție, vă rog!

Domnul Dan Vîlceanu:

Aș vrea să intervin.

Sper că de data asta să fie serioasă. Adică data trecută ne-am întâlnit, am fost și eu, am participat. Ne-am întâlnit la ora 9,00 acolo, și nu venise nici un document de la BP. Deși, decizia fusese luată în BP că se ține ședința de comisie.

Domnul Florin Iordache:

Nu! În BP, nu se luase decizia. În BP se luase..

Domnul Dan Vîlceanu:

Am fost acolo și ne-a informat domnul Nicolicea că nu a ajuns nici o adresă de la BP și că trebuie să plecăm acasă.

Domnul Florin Iordache:

Domnul coleg, păi dacă veniți cu rândul, nu știți!

Deci, săptămâna trecută.

Domnul Dan Vîlceanu:

Domnul președinte, dar vă rog frumos, haideți să facem totuși.

Domnul Florin Iordache:

Păi dacă., deci, nu faceți afirmații! BP-ul nu a aprobat! BP-ul a aprobat introducerea pe ordinea de zi sub rezerva primirii raportului. Nu am aprobat în BP, pentru că nu am avut în BP o solicitare a uneia din cele trei comisii, să lucreze. Și, din cauza aceasta, domnului Nicolicea i-am spus: nu avem o solicitare, nici juridica, nici administrația; colega dumneavoastră, doamna Turcan a solicitat introducerea pe ordinea de zi, am fost cu toții de acord să introducem pe ordinea de zi sub rezerva raportului, dar nici una din cele trei comisii nu a solicitat să lucreze. Când să lucreze? Luni sau marți?

Domnul Dan Vîlceanu:

Eu sper că, dumneavoastră vă dați seama de situația în care suntem puși. Adică: BP-ul ia decizia să intre în plen sub rezerva primirii raportului, dar nu dăm nici o adresă către comisie să se întâlnească să facă raportul.

Domnul Florin Iordache:

Dacă nu îl cer.

Da, vă rog!

Doamna Ioana Bran:

Vroiam să completez faptul că solicitarea trebuie să vină din partea Comisiei și, într-adevăr, totuși, săptămâna trecută, la un moment dat, a fost o solicitare din partea comisiei, dar a venit tardiv, adică, BP-ul a avut loc la ora două, când solicitarea era pentru aceeași zi, de la ora 9,00. Nu aveai cum să aprobi ceva..retro....

Domnul Florin Iordache:

De acord.

Supun votului dumneavoastră introducerea și aprobarea BP-ului ca cele trei comisii să lucreze în paralel cu plenul.

Cine este pentru? Mulțumesc.

Voturi împotrivă? Ok.

Cu un vot împotrivă, s-a adoptat.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București duminică, 18 noiembrie 2018, 4:03
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro