Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Serviciile Camerei Deputaților > Secretari generali > Nicolae Sfăcăreanu Versiunea pentru printare
Secretar general-adjunct 20 feb.2006 - 30 apr.2009

Date biografice

  • Data nașterii: 17 aprilie 1952 - Podenii Noi, Prahova;
  • Stare civilă: căsătorit
  • Domiciliul: București, Elev Ștefănescu, nr. 51, bl. 422, ap.12, sector 2;
  • Telefon: 021.250.9692; 0728.220.301;

Studii

  • Universitatea din Craiova - Facultatea de Drept, licențiat în Științe Juridice si administrative, 1992 - 1997;
  • Școala Națională de Studii Politice și Administrative, Facultatea de Științe Administrative - studii academice, 2 ani - curs zi, 1996-1998, șef de promoție;
  • Academia de Înalte Studii Militare - Facultatea de Logistică, licențiat în studii economice, promoția 1985;
  • Studii universitare de masterat "Securitate si Aparare Nationala", Universitatea Nationala de Aparare - 2005-2007;
  • Doctorand din 2008, cu teza "Managementul dezvoltarii durabile din perspectiva prezervarii mediului si securitatii persoanei"
  • Colegiul Național de Apărare, 6 luni 2005;
  • Colegiul National de aparare, "Securitatea si buna guvernare";
  • Colegiul de Comandă și Stat Major - specialitatea "Logistică" - curs postacademic - A.Î.S.M. București, 1995;
  • Colegiul superior de Siguranta Nationala - Academia Nationala de Informatii, 2008;
  • Cursul de inalti functionari publici, I.N.A., 2007-2008;
  • Studii postuniversitare de specializare "Drept Comunitar European și Integrare Europeană", 1 an, Universitatea București / facultatea de drept, 2001-2002;
  • Studii postuniversitare "Drept Umanitar Internațional" - facultatea de drept, 1 an/ Universitatea București, 1999-2000;
  • Studii postuniversitare"Fiscalitate", Univ.București, 2001;
  • Studii postuniversitare "Sisteme de credite și decontare bancară" - Universitatea București, 2002;
  • Studii postuniversitare "Audit financiar si consiliere in afaceri", 1 an, 2005 - 2006, ASE Bucuresti;
  • Studii postuniversitare "Birotică", 1 an, Univ. București, 2004 Studii postuniversitare "Contabilitate asistată de calculator" 2003-2004, Universitatea din București, 1 an;
  • Departamentul pentru pregătirea personalului didactic - Universitatea București, 2000-2001;
  • Curs "Diplomatie, relatii internationale, eticheta si protocol", 2009, Institutul Diplomatic Roman - IDR;
  • Cursul "Formare de formatori", I.N.A., 2007;
  • Cursul privind "Managementul Resurselor de Apărare", Institutul Mobil de Managementul Resurselor de Apărare - Monterei - 1994;
  • Curs Inspectori Resurse Umane, 2002-2003, MMSS;
  • Cursul de "Poliție Sanitară", 1 an, specializarea "Ofițer de Poliție Sanitară" - organizat de Ministerul Sănătății, 1993;
  • Cursul de inițiere în minicalculatoare, 1993;
  • Academia Forțelor Terestre din Sibiu - 3 ani - specialitatea "Intendență", promoție 1977;
  • Curs "Coordonator in domeniul SSM", 2008;
  • Curs "Audit si evaluare riscuri in domeniul SSM", 2008;
  • Curs specializare "Expert evaluator societati comerciale" 2008;
  • Curs "Formator resurse umane", aprilie 2009;
  • Curs "Cadru tehnic in domeniul PSI", 2008;
  • Curs specializare "Mediatori", 2009;
  • Cursul de perfecționare "Consilieri financiari", 1998

  • Doctorand din 2008, cu teza "Managementul dezvoltarii durabile din perspectiva prezervarii mediului si securitatii persoanei"

Activitate profesională

  • Secretar general adjunct - Camera Deputaților, 2006-2009;
  • Director - Directia Carte Tehnica, C.Dep., mai-iunie 2009;
  • Consilier parlamentar - Camera Deputaților, 2005;
  • Șef serviciu relații publice, registratură, secretariat și arhivă - Direcția Poliție Comunitară, municipiul București, Sector 1, 2005;
  • Inspector de specialitate IA, Primăria S.1, 2004-2005;
  • Consilier juridic, Consiliul National pentru Persoane Vârstnice / M.M.S.S., 2002-2003;
  • Consilier juridic, SC DIAMIFARM - SRL, 2003-2004;
  • Consilier juridic / Director economic - Asociația Română de Drept Internațional - Tradiții și Istorie "Negoiu Getica" 1998-2000;
  • Colaborator în domeniul științelor administrative, la Centrul de Formare Continuă a Funcționarilor Publici de Carieră, 2000-2001, proiecte finanțate de Phare;
  • Functii de conducere si executie in domeniile: financiar contabil, logistic, resurse umane, materiale si bugetare in structuri ale Ministerului Apararii Nationale - 1977-1998; 2006-2007 (șef compartiment financiar - contabil; ofițer specialist logistica; șef birou resurse tehnice si materiale; șef direcție - stat M.)
  • Consilier juridic definitiv, inscris pe tabloul Colegiului Consilierilor Juridici din Romania - Bucuresti, cu codul Nr.40D-4217.

Aptitudini:

  • Competentă managerială;
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Abilități de negociere și mediere, cf.Legii nr.192- 2006 pv.Medierea
  • Dinamism în elaborarea, execuția și optimizarea deciziilor;
  • Abilități și capacitate de consiliere în domeniile specifice studiilor.

Limbi straine

  • Franceza - nivel mediu;
  • Italiana - nivel mediu;

Lucrări de referință:

  • Coautor la 2 lucrări publicate:
    1. Managementul dezvoltării durabile în administrația publică , 2001;
    2. Reglementări juridice complete pv. alegerile parlamentare și prezidențiale in Romania, vol. 1, ed. Cartea Universitară, 2005;
  • Peste 10 lucrări de comunicări științifice în domeniile specifice studiilor / preocupărilor profesionale;
    05.03.2010

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București duminică, 17 ianuarie 2021, 8:40
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro