Curriculum Vitae
Comunicate de presă
Activitate parlamentară
2016-prezent (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
Legături:
lucian.heius@cdep.ro
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Lucian-Ovidiu Heiuș > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Lucian-Ovidiu HEIUȘ
Curriculum Vitae

Date biografice

Data nașterii: 13 noiembrie 1965

Locul nașterii: Mun. ORĂȘTIE, Jud. HUNEDOARA

Studii și specializări

2005-2006

Administrație publică în contextul legislației actuale

Universitatea de Vest" Vasile Goldiș" Arad - Facultatea de Științe Juridice

Perfecționare profesională

Diploma de Master

 

1994-1999

Management turistic si comercial

Universitatea Creștină „Dimitrie Cantemir” din București - Facultatea de Management Turistic și Comercial din Cluj-Napoca

 

Educație și învățământ superior

Diplomă de Licență - Universitatea „Babeș-Bolyai" Cluj Napoca - Facultatea de Științe Economice

 

1985-1990

Metalurgie

Institutul Politehnic Cluj- Napoca - Facultatea de Mecanică

Educație și învățământ superior

Diplomă

 

1980-1984

Secția electrotehnică

Liceul de Chimie Industriala nr. 1 Orăștie

 

Studii liceale

 

Diplomă de bacalaureat

 

2007

Consultant fiscal

Camera Consultanților Fiscali București

 

Program de perfecționare

 

Consultant Fiscal - membru al Camerei Consultanților Fiscali București

 

 

 

2008

Pregătire teoretică si practică pe linie de arme și muniții

SC Lazar& Company SNC

 

 

Certificat de absolvire

 

1994

Noul Sistem de Contabilitate Marketing- Management

Patronatul National Român - Uniunea Economică Română a Întreprinzătorilor Particulari

Curs de perfecționare

 

Certificat de absolvire

 

1993

Negocierea si derularea contractelor de comerț exterior

Centrul de Perfecționare, Consultanță și Management pentru Comerțul Internațional PERCOMEX SA București

 

Curs de perfecționare

 

Certificat de absolvire

 

1991

Contabilitate

Inspectoratul pentru cultură al Județului Arad

 

Program de perfecționare

Diploma

 

Activitate profesională

09.11.2015 

Director general

Principalele atribuții:

  • atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității Direcției regionale, în vederea îndeplinirii atribuțiilor și sarcinilor ce revin instituției;
  • atribuții specifice domeniilor de activitate ale instituției, respectiv, în domeniul colectării veniturilor statului, inspecției fiscale, vamal, trezoreriei, ajutorului de stat, practicilor neloiale și prețurilor reglementate, verificării și coordonării achizițiilor publice, inspecției economico-financiare.

Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara

Administrație publică

 

01.08.2014 - 09.11.2015

Director executiv - servicii interne (mutare temporară)

Principalele atribuții:

  • atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității structurilor coordonate direct din cadrul Direcției regionale în domeniul serviciilor interne, în vederea îndeplinirii atribuțiilor și sarcinilor ce revin instituției;
  • atribuții specifice pe linia activității serviciilor interne, respectiv în domeniul financiar și contabilitate, tehnologiei informației, resurselor umane, achizițiilor publice și administrativ. 

Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara

Administrație publică

 

01.08.2013 - 01.08.2014

Director general

Principalele atribuții:

  • atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității Direcției regionale, în vederea îndeplinirii atribuțiilor și sarcinilor ce revin instituției;
  • atribuții specifice domeniilor de activitate ale instituției, respectiv, în domeniul colectării veniturilor statului, inspecției fiscale, vamal, trezoreriei, ajutorului de stat, practicilor neloiale și prețurilor reglementate, verificării și coordonării achizițiilor publice, inspecției economico-financiare.

Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara

Administrație publică

 

01.07.2013 - 01.08.2013

Director adjunct

Principalele atribuții:

  • atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității structurilor coordonate direct din cadrul Direcției de Buget, Contabilitate Internă, Investiții și Achiziții, în vederea îndeplinirii atribuțiilor și sarcinilor ce revin Direcției;
  • atribuții specifice în domeniul planificării bugetare, investițiilor și evidenței contabile, salarizării, achizițiilor publice și administrativ.

Ministerul Finanțelor Publice - Direcția de Buget, Contabilitate Internă, Investiții și Achiziții Publice

Administrație publică

 

01.06.2013 - 30.06.2013

Director general adjunct

Principalele atribuții:

  • atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității structurilor coordonate direct din cadrul Direcției Generale a Domeniilor Reglementate Specific, în vederea îndeplinirii atribuțiilor și sarcinilor ce revin Direcției;
  • atribuții specifice în domeniul autorizării operatorilor de produse supuse accizelor armonizate, aparatelor electronice de marcat fiscale, management și monitorizare domenii specifice, autorizare și monitorizare case de schimb valutar și alte domenii, evaluare, raportare și avize, administrarea participațiunilor statului.

Ministerul Finanțelor Publice - Direcția Generală a Domeniilor Reglementate Specific

Administrație publică

 

11.03.2013 - 01.06.2013

Director executiv

Principalele atribuții:

  • atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității structurilor coordonate direct din cadrul camerei  Agricole Județene Hunedoara, în vederea îndeplinirii atribuțiilor și sarcinilor ce revin Camerei;
  • atribuții specifice în domeniul consultării, informării, promovării, și pregătirii profesionale de specialitate pe linie agricolă și conexă, elaborării proiectelor, serviciilor interne, respectiv, contabilitate, financiar, buget, venituri proprii, resurse umane.

Camera Agricolă Județeană Hunedoara

Administrație publică

 

10.10.2012 - 08.03.2013

Director general

Atribuții generale de management și specifice în domeniul producției de armament

SC Uzina Mecanică Orăștie

Producție

 

23.04.2012 - 09.10.2012

Consilier superior

De execuție

Direcția Generală a Finanțelor Publice Hunedoara

Administrație publică

 

09.11.2009 - 22.04.2012

Director executiv

Principalele atribuții:

  • atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității structurilor coordonate direct din cadrul Direcției județene;
  • atribuții specifice domeniilor de activitate ale instituției, respectiv, în domeniul colectării veniturilor statului, inspecției fiscale, trezoreriei, serviciilor interne, ajutorului de stat, practicilor neloiale și prețurilor reglementate, verificării și coordonării achizițiilor publice, inspecției economico-financiare, auditului.

Direcția Generală a Finanțelor Publice Hunedoara

Administrație publică

 

25.05.2009 - 09.11.2009

Trezorier Șef

Principalele atribuții:

  • atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității structurilor coordonate direct din cadrul Direcției județene în domeniul trezoreriei;
  • atribuții specifice în domeniul trezoreriei, respectiv evidența și contabilitatea trezoreriei statului, îndrumarea, verificarea activității trezoreriilor locale, sintezei și elaborării execuției bugetelor locale, decontării operațiunilor cu numerar și electronic, încasării și evidenței veniturilor bugetare, decontării cheltuielilor publice, administrării conturilor agenților economici.

Direcția Generală a Finanțelor Publice Hunedoara

Administrație publică

 

08.08.2005 - 25.05.2009

Director executiv

Principalele atribuții:

  • atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității structurilor coordonate direct din cadrul Direcției județene;
  • atribuții specifice domeniilor de activitate ale instituției, respectiv, în domeniul colectării veniturilor statului, inspecției fiscale, trezoreriei, serviciilor interne, ajutorului de stat, practicilor neloiale și prețurilor reglementate, verificării și coordonării achizițiilor publice, inspecției economico-financiare, auditului.

Direcția Generală a Finanțelor Publice Hunedoara

Administrație publică

 

30.11.1999- 05.08.2005

Director

Atribuții generale de management și specifice în domeniul producției și comercializării produselor de îmbrăcăminte și încălțăminte din piele și blană naturală

SC Fablor Pell SRL Orăștie

Producție

 

01.07.1999 - 30.11.1999

Director

De conducere

SC HPN Lux SRL Orăștie

Producție

 

01.05.1997 - 30.06.1999

Director comercial

Atribuții generale de management și specifice în domeniul coordonării activității economice, a producției și comercializării produselor de îmbrăcăminte și încălțăminte din piele și blană naturală.

SC Favior Vidra SA Orăștie

Producție

 

01.03.1993 - 01.05.1997

Șef birou desfacere

Atribuții specifice în domeniul comercializării produselor de îmbrăcăminte și încălțăminte din piele și blană naturală.

SC Favior Vidra SA Orăștie

Producție

 

02.12.1991 -01.03.1993

Inginer

Atribuții specifice în domeniul producției produselor de îmbrăcăminte și încălțăminte din piele și blană naturală.

SC. Favior Vidra SA Orăștie

Producție

 

27.08.1990 - 01.12.1991

Inginer

Atribuții specifice în domeniul producției de vagoane de călători și vagoane de marfă

Întreprinderea Vagoane Arad

Producție

Funcții, activități într-un partid politic

1999-2005 Președinte organizația PNL Orăștie

2002-2005 -membru in biroul permanent județean PNL HUNEDOARA

Funcții, activități parlamentare anterioare

-

19.12.2016

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București joi, 14 decembrie 2017, 17:01
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro