Curriculum Vitae
Activitate parlamentară
2016-prezent (dep.)
inițiative legislative
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
Legături:
luminita.jivan@cdep.ro
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Luminița-Maria Jivan > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Luminița-Maria JIVAN
Curriculum Vitae

INFORMAȚII PERSONALE

E-mail luminita.jivan@yahoo.com
Data nașterii07-01-1985
Sex Feminin



EXPERIENȚA PROFESIONALĂ

Postul ocupat

Deputat

Perioada

decembrie 2016- Prezent

Numele angajatorului

Palatul Parlamentului



Postul ocupat

Director de cabinet - Presedinte

Perioada

Iunie 2016- decembrie 2016

Numele angajatorului

Consiliul Judetean Caras- Severin

Domeniul postului

Administratie Publica



Postul ocupat

Director de Cancelarie al Prefectului

Perioada

Decembrie 2013- Iunie 2014

Numele angajatorului

Institutia Prefectului Caras- Severin

Domeniul postului

Administratie Publica

Descrierea postului

Printre atributiile pe care le am amintesc coordonarea colegiilor din Cancelaria Prefectului. Asigurarea in masura in care Prefectul dispune - reprezentarii acestuia la diferite intalniri, manifestari,dezbateri, coordonarea primiri delegatiilor straine, prezentarea de informatii, la solicitare, cu privire la activitatea serviciilor publice deconcentrate si orice alte activitati care tin practic de activitatea principala a Prefectului si anume aceea de a asigura legalitatea si respectarea legii in judetul Caras Severin. Prin desemnare voi urmari modul de realizare a programului Guvernului in teritoriu.



Postul ocupat

Director Executiv Retail Sucursala Judeteana Caras Severin Resita

Perioada

Aprilie 2012- Decembrie 2013

Numele angajatorului

Banca Comercial Romana ( membra a ERSTE BANK - Austria) Sucursala Judeteana Caras Severin

Descrierea postului

Coordonarea si conducerea activitatii unitatii bancare, coaching si instruire, delegare, largirea, amplificarea clientelei pe toate liniile de business, dezvoltarea si mentinerea de relatii eficiente atat cu clientii cat si cu alte departamente si linii de business in scopul promovarii intregii game de produse ale institutiei, evaluarea periodica a personalului, cercetarea, prospectarea pietei si atragerea activa de noi clienti corporate si IMM. Gestionarea adecvata a activitatii operationale la nivelul sucursalei precum si prevenirea riscului operational, viziunea in prim plan a proceselor de adaptare a resurselor umane la cunoastere( il consider un proces calitativ esential), situarea ca obiective prioritare ale sucursalei: performanta, productivitatea muncii, gradul de absorbtie al pietei, succesul in concurenta, gradul de eliminarea al punctelor slabe ale sucursalei, rezolvarea problemelor, monitorizarea bugetului alocat,optimizarea relatiei de afaceri cu clientii, planificare, organizare si implementare, prospectarea pietei,elaborarea planurilor de actiune.



Postul ocupat

Personal Banker- Team Leader

Perioada

Octombrie 2011- Martie 2012

Numele angajatorului

Banca Comerciala Romana- Sucursala Judeteana Caras Severin Resita

Descrierea postului

Interactiunea directa cu clientii persoane juridice/ fizice Mass Affluent- Portofoliul Gold, oferirea de solutii financiar-bancare: consultanta si asistenta in produse produse de economisire produse de finantare, analiza financiara, produse si servicii de trezorerie; identificarea oportunitatilor de crestere a business-ului atat la clientii existenti cat si la cei potentiali



Postul ocupat

Consilier Client Retail- Team Leader

Perioada

Iunie 2011-August 2012

Numele angajatorului

BCR Sucursala Judeteana Caras Severin Resita

Descrierea postului

Interactiunea directa cu clientii persoane fizice,oferirea de solutii financiar-bancare: consultanta si asistenta in produse cum ar fi operatiuni de cont curent,produse de economisire produse de finantare, analiza financiara, produse si servicii de trezorerie; identificarea oportunitatilor de crestere a business-ului atat la clientii existenti cat si la cei potentiali,



Postul ocupat

Branch Manager

Perioada

August 2008 - Iunie2011

Numele angajatorului

Bancpost SA Caransebes

Descrierea postului

Coordonarea si conducerea activitatii unitatii bancare, coaching si instruire, delegare,largirea, amplificarea clientelei pe toate liniile de business, dezvoltarea si mentinerea de relatii eficiente atat cu clientii cat si cu alte departamente si linii de busuness in scopul promovarii intregii game de produse ale institutiei, evaluarea periodica a personalului, cercetarea, prospectarea pietei si atragerea activa de noi clienti corporate si IMM, gestionarea adecvata a activitatii operationale la nivelul sucursalei precum si prevenirea riscului operational, viziunea in prim plan a proceselor de adaptare a resurselor umane la cunoastere( il consider un proces calitativ esential), situarea ca obiective prioritare ale sucursalei: performanta, productivitatea muncii, gradul de absorbtie al pietei, succesul in concurenta, gradul de eliminarea al punctelor slabe ale sucursalei, rezolvarea problemelor, monitorizarea bugetului alocat,optimizarea relatiei de afaceri cu clientii,planificare, organizare si implementare, prospectarea pietei,elaborarea planurilor de actiune.



Postul ocupat

Profesor Limba si Literatura Engleza

Perioada

Octombrie 2007 - Iunie2008 (concomitent cu Alpha Bank)

Numele angajatorului

Universitatea Eftimie Murgu Resita/Departament Inv. la Distanta

Domeniul postului

Educatie/Training

Descrierea postului

Principalele responsabilitati si activitati:cercetare-dezvoltare-inovare legate de conceptul de educatie intr-o arie europeana a educatiei si cercetarii, participarea cu articole la lucrari stiintifice elaborate, flexibilizarea, fluidizarea si eficientizarea activitatilor didactice , implicarea studentilor în activitãtile de cercetare din laboratoarele aferente,transmitere de cunostinte utile studentiilor.



Postul ocupat

SBB ( Smal Business Banking) OFFICER

Perioada

Martie 2008 - Iulie 2008

Numele angajatorului

Alpha Bank Resita

Descrierea postului

Interactiunea directa cu clientii persoane juridice,oferirea de solutii financiar-bancare: consultanta si asistenta in produse cum ar fi operatiuni de cont curent,produse de economisire,carduri de debit, carduri de credit,descoperiri de cont,charge card PJ, analiza financiara,produse si servicii de trezorerie, deschiderea si administrarea contuilor; responsabila cu implementarea strategiei comerciale a bancii pentru segmentul de clienti repartizat, identificarea oportunitatilor de crestere a business-ului atat la clientii existenti cat si la cei potentiali, membru al Comitetului de Credite, dreptul de a doua semnatura ( cu acord BNR) in unitate, supravegherea departamentului de Back Office in operatiunile de trezorerie, compensare si risc operational.



Postul ocupat

ACCOUNT OFFICER PJ

Perioada

Octombrie 2007 - Februarie 2008

Numele angajatorului

Alpha Bank, Resita

Descrierea postului

Interactiunea directa cu clientii, consilierea acestora in privinta operatiuniilor de cont curent, produselor de economisire, operatiunilor de trezorerie, operatiuni cu titluri. ( din 01.10.2008 mi-am desfasurat activitatea in Timisoara in cadrul Sucursalei Regionale Vest Alpha Bank pana in 28.02.2008).



Postul ocupat

Sales Manager

Perioada

Octombrie 2005 - Mai 2007

Numele angajatorului

HVB Locuinte, Bucuresti,Resita

Descrierea postului

Firma are 250-500 angajati.

Coordonarea si conducerea activitatii de vanzari a institutiei bancare, consilierea financiara a clientiilor cu privire la sistemul de economisire -creditare in sistemul "bauspar", intocmirea documentatiei de creditare; instruirea personalului, amplificarea clientelei PJ,PF.



Postul ocupat

Redactor/reporter stiri tv

Perioada

Martie 2005 - Septembrie2005

Numele angajatorului

BanatMedia/ tv, Resita

Descrierea postului

Firma are 25-50 angajati.

Responsabilitati, Realizari

Culegerea ,redactarea inregistrarea si prezentarea stirilor tv.



EDUCAȚIE ȘI FORMARE

Diploma obținută

Master/Studii postuniversitare

Perioada

01.10.2012-30.06.2014

Instituție

Universitatea Eftimie Murgu

Oraș

Resita

Profil

Expertiza Contabila si Evaluarea Firmei



Diploma obținută

Master / Studii postuniversitare

Perioada

Anul de studiu : 1

Instituție

Universitatea Aurel Vlaicu

Oraș

Arad

Profil

Management si administrarea afacerilor



Diploma obținută

Facultate (terminat)

Perioada

2003 - 2007

Instituție

Universitatea "Aurel Vlaicu"

Oraș

Arad

Profil

Limbi Si Literaturi Straine

Descriere (Specializare)

Engleza- Romana /Business, Advertising



Alte activitati

Numele diplomei obtinute, al institutiei și al activitatii

Certificat de participare - “Dezvoltarea unui mecanism de monitorizare a implementarii actiunilor anticoruptie din cadrul SNA 2012-2015 la nivelul administratiei publice locale, precum și promovarea acestuia in vederea cunoasterii de catre toate institutiile implicate”, Guvernul Romaniei, Ministerul Dezvoltarii Regionale și Administratiei Publice

Perioada

13 iunie 2014



Numele diplomei obtinute, al institutiei și al activitatii

Diploma de participare - Seminarul local in vederea atragerii de fonduri externe și consolidarii capacitatii autoritatilor locale de mobilizare a resurselor financiare organizat de Agentia Nationala impotriva Traficului de Persoane

Perioada

7 - 8 aprilie 2014



Numele diplomei obtinute, al institutiei și al activitatii

Diploma de participare - modulul “Standarde de Vanzare in BCR” din cadrul programului SMART START, BCR

Perioada

iunie 2011



Numele diplomei obtinute, al institutiei și al activitatii

Diploma de participare - Fundamentele Leadership-ului, organizat de ASCENDIS

Perioada

27 - 28 noiembrie 2008



Numele diplomei obtinute, al institutiei și al activitatii

Training Certificate - Products & Services; KYC & AML LEGAL PROCEDURES; SALES WORKSHOP; CUSTOMER CARE - ALPHA BANK ROMANIA S.A.

Perioada

13 - 16 noiembrie 2007



APTITUDINI ȘI COMPETENȚE PERSONALE

Limbi straine cunoscute

  • Engleza - Avansat; Spaniola - Mediu; Germana - Mediu;

Permis de conducere

  • categoria B

Aptitudini

  • Comunicare eficienta, leadership, capacitatea de decizie, analiza, rezistenta la activitate in conditii de stres, comunicare si relationare, flexibilitate, evaluare, capacitate de sinteza, munca in echipa, organizare, planificare, (in momentul de fata ocup o pozitie în care comunicarea este foarte importanta si totodata desfasor o activitate în care munca de echipa este esentialã deoarece cred ca satisfactia clientiilor este rezultatul muncii unei echipe motivate), gandire pozitiva, negociere, atitudine pro-activa.

Alte activitati

  • Premii

    "Best Sales Manager" in cadrul institutiei bancare,pentru cresterea vanzarilor aria creditare IMM Clasarea in “TOP 7” pe Regiunea Vest pentru realizarea targeturilor pe toate liniile de business.

     

  • Hobby

    PC/Internet, Turism/Excursii, Literatura,Presa /Businesss & Economy, Sportul - in general imi plac jocuile de echipa deoarece este mult mai usor si antrenant, și, printre altele, sportul imi satisface placerea de a socializa cu persoanele din jurul meu.

     

  • Cursuri/Training-uri

    Cursuri de perfectionare in Business Sales Techniqes,Cross-sell,up-sell, Managementul Performantei, Leadership, Management, HR,Coaching,Time Management.( Ascendis) Bucuresti.

Competență digitală

AUTOEVALUARE

 

Procesarea
informației
Comunicare Creare de
conținut
Securitate Rezolvarea de
probleme

 

Utilizator independent Utilizator experimentat Utilizator independent Utilizator independent Utilizator independent



21.06.2017

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București vineri, 20 octombrie 2017, 13:38
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro