Curriculum Vitae
Comunicate de presă
Activitate parlamentară
2016-prezent (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
luări de cuvânt în ședințele Biroului permanent
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
Legături:
marilen.pirtea@cdep.ro
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Marilen - Gabriel Pirtea > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Marilen - Gabriel PIRTEA, vicepreședinte al Camerei Deputaților
Curriculum Vitae

INFORMAȚII PERSONALE

E-mail(uri)

marilen.pirtea@e-uvt.ro; marilen.pirtea@gmail.com

Naționalitate

Română

Data nașterii

28.11.1973

EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ

Perioada

29.02.2012-prezent

Funcția sau postul ocupat

Rector al Universității de Vest din Timișoara

Activități și responsabilități principale

Funcție de conducere

Perioada

01.05.2008-prezent

Funcția sau postul ocupat

Profesor universitar, conducător de doctorat - domeniul Finanțe

Activități și responsabilități principale

Activități didactice: Gestiunea financiară a întreprinderii, Investiții directe și finanțarea întreprinderii, Finanțe manageriale, Managementul strategic al trezoreriei companiei, Finanțe internaționale, Guvernanță corporativă

Numele și adresa angajatorului

Universitatea de Vest,Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor, B-dul Vasile Pârvan nr. 4, 300223 Timișoara

Tipul activității sau sectorul de activitate

Educație (Învățământ superior)

Perioada

01.04.2008-29.02.2012

Funcția sau postul ocupat

Decan al Facultății de Economie și de Administrare a Afacerilor

Activități și responsabilități principale

Funcție de conducere

Numele și adresa angajatorului

Universitatea de Vest, Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor, Str. Pestalozzi nr. 16, 300115 Timișoara

 

Perioada

 

01.03.2008-31.03.2008

Funcția sau postul ocupat

Prodecan al Facultății de Economie și de Administrare a Afacerilor

Activități și responsabilități principale

Funcție de conducere

Numele și adresa angajatorului

Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor, Str. Pestalozzi nr. 16, 300115 Timișoara

 

Perioada

 

01.02.2004-01.03.2008

Funcția sau postul ocupat

Cancelar al Facultății de științe Economice

Activități și responsabilități principale

Funcție de conducere

Numele și adresa angajatorului

Universitatea de Vest, Facultatea de științe Economice, Str. Pestalozzi nr. 16, 300115 Timișoara

 

 

Perioada

 

01.10.2005-01.05.2008

Funcția sau postul ocupat

Conferențiar universitar

Activități și responsabilități principale

Activități didactice: Gestiunea financiară a întreprinderii, Managementul trezoreriei întreprinderii

Numele și adresa angajatorului

Universitatea de Vest din Timișoara,Facultatea de științe Economice, Str. Pestalozzi nr. 16, 300115 Timișoara

Tipul activității sau sectorul de activitate

Educație (Învățământ superior)

 

Perioada

 

11.02.2002-01.10.2005

Funcția sau postul ocupat

Lector universitar

Activități și responsabilități principale

Activități didactice: Gestiunea financiară a întreprinderii, Fiscalitatea firmei

Numele și adresa angajatorului

Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de științe Economice, Str. Pestalozzi nr. 16, 300115 Timișoara

Tipul activității sau sectorul de activitate

Educație (Învățământ superior)

Perioada

28.02.2000-11.02.2002

Funcția sau postul ocupat

Asistent universitar

Activități și responsabilități principale

Activități didactice: Gestiunea financiară a întreprinderii

Numele și adresa angajatorului

Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de științe Economice, Str. Pestalozzi nr. 16, 300115 Timișoara

Tipul activității sau sectorul de activitate

Educație (Învățământ superior)

 

Perioada

 

01.10.1997-28.02.2000

Funcția sau postul ocupat

Preparator universitar

Activități și responsabilități principale

Activități didactice: Gestiunea financiară a întreprinderii.

Numele și adresa angajatorului

Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de științe Economice, Str. Pestalozzi nr. 16, 300115 Timișoara

Tipul activității sau sectorul de activitate

Educație (Învățământ superior)

EDUCAȚIE ȘI FORMARE

Perioada

martie - mai 2015

Activități de specializare managerială

Curs de specializare“ Manager de proiect”

Numele furnizorului de formare

Universitatea de Vest din Timișoara

 

Perioada

 

februarie - martie 2015

Activități de formare în management universitar

Curs de perfecționare “Securitate internațională: provocările secolului XXI”

Numele furnizorului de formare Diploma obținută

 

Institutul Diplomatic Român

Certificat de absolvire nr.5302/2015

 

Perioada

noiembrie - decembrie 2014

Activități de formare în management universitar

Program postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuăîn domeniul Securității și Apărării Naționale “Securitate și bună guvernare”

Numele furnizorului de formare

Universitatea de Apărare “Carol I” - Colegiul Național de Apărare

Diploma obținută

Certificat de absolvire nr. 866/05.12.2014

 

Perioada

 

martie - iunie 2014

Activități de formare în management universitar

Cursul postuniversitar “Managementul strategic al afacerilor interne”

Numele furnizorului de formare

Academia de Poliție “Alexandru Ioan Cuza” - Colegiul Național de Afaceri Interne

Diploma obținută

Certificat de absolvire nr. 29/16.01.2015

 

Perioada

 

septembrie - decembrie 2013

Activități de formare în management universitar

Curs de perfecționare “Diplomacy & Intelligence”

Numele furnizorului de formare

Institutul Diplomatic Român

 

Perioada

 

septembrie - decembrie 2013

Activități de formare în management universitar

Program postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă “Colegiul Național de Informații”

Numele furnizorului de formare

Academia Națională de Informații “Mihai Viteazul” – Serviciul Român de Informații

Diploma obținută

Certificat de absolvire nr. 1616/12.12.2013

 

 

Perioada

 

 

septembrie - octombrie 2012

Activități de formare în management universitar

Curs de perfecționare “Securitate, diplomație și politică externă”

Numele furnizorului de formare

Institutul Diplomatic Român

Diploma obținută

Certificat de absolvire nr. 2932/2013

 

Perioada

 

iunie 2011

Activități de formare în management universitar

Sesiune de formare (pilotare) în management universitar desfășurată în cadrul proiectului Îmbunătățirea managementului universitar”

Numele furnizorului de formare

MECTS și UEFISCDI

Diploma obținută

Certificat de absolvire a modulului de formare în management universitar “Instituțiile de învățământ superior ca organizații – Managementul strategic

 

Perioada

 

februarie 2010

Activități de specializare managerială

Curs de formare în management universitar

Numele furnizorului de formare

A.S.E. București

Diploma obținută

Certificat de absolvire a cursului de formare continuă în specializarea “Management universitar”

 

Perioada

 

2008-2009

Activități de specializare managerială

Curs postuniversitar de perfecționareîn management universitar

Numele furnizorului de formare

A.S.E. București, școala de Pregătire Profesională

Diploma obținută

Certificat de absolvire nr.21/17.12.2010

 

Perioada

 

octombrie 2008

Activități de specializare științifică

Participant la the 6th Liphe Fall School (lectori: prof. M. Giampietro - UAB, prof. K. Mayumi - Univ. Tokushima)

Numele furnizorului de formare

Univ. Autonomă Barcelona (ICTA-UAB), NGR Plat, Universitatea de Vest din Timișoara

Diploma obținută

Certificat de participare

 

Perioada

 

noiembrie 2007

Activități de specializare managerială

Curs de perfecționare“Servicii de investiții financiare”

Numele furnizorului de formare

S.C. Eurotraining S.R.L.& S.C.Business-Like S.R.L., Timișoara/Centrul de Pregătire Financiară “Millenium” din București

Diploma obținută

Certificat de absolvire a cursului

 

Perioada

 

2007

Activități de specializare managerială

Curs de specializare “Manager de proiect”; Director de curs: Prof. dr. ing. Marin Marin;

Numele furnizorului de formare

Centrul de Pregătire Financiară “Millenium”, prin intermediul INCERC, Filiala Timiș, Timișoara

Diploma obținută

Diplomă de absolvire

 

Perioada

 

1998 - 2002

Calificarea / diploma obținută

Diplomă de Doctor în economie

Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite

Domeniul Finanțe; Titlul tezei de doctorat: Managementul trezoreriei întreprinderii

Conducător științific: Prof.univ.dr. Horia D. Cristea

Numele și tipul instituției de învățământ

Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de științe Economice

 

Perioada

 

1997-1998

Calificarea / diploma obținută

Diplomă de Master

Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite

Specializarea Fiscalitate

Numele și tipul instituției de învățământ

Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de științe Economice

Perioada

1992-1997

Calificarea / diploma obținută

Diplomă de Licență

Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite

Specializarea Finanțe-Bănci

Numele și tipul instituției de învățământ

Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de științe Economice

 

Perioada

 

1988-1992

Calificarea / diploma obținută

Diplomă de Bacalaureat

Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite

Specializarea Matematică-Fizică

Numele și tipul instituției de învățământ

 

Liceul “Avram Iancu”, Ștei, județul Bihor

Apartenența la organizații științifice sau profesionaleîn țară și străinătate

  • Director executiv al Centrului de Cercetări în științe Sociale (2C2S), Universitatea de Vest din Timișoara;
  • Membru activ al “Asociației țărilor grupului de la Vișegrad” – rețea ce asociază centrele universitare din Europa occidentală, centrală și balcanică (PGV), cu sediul la Grenoble, Franța;

 

  • Membru activ al Asociației Internaționale de Științe Regionale;

 

  • Membru activ al Asociației Române de Științe Regionale;

 

  • Membru fondator al Platformei de Formare și Cercetare Interdisciplinară “Nicholas Georgescu-Roegen”, Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de Științe Economice în colaborare cu Facultatea de Chimie, Biologie și Geografie;

 

 

Funcții de conducere în structuri de cercetare

  • 2010– 2012;Director al Platformei de Formare și Cercetare Interdisciplinară “Nicholas Georgescu-Roegen”, Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de Științe Economice în colaborare cu Facultatea de Chimie, Biologie și Geografie;

 

  • 2008 – 2012;Președintele Comisiei pentru curriculă academicădin cadrul Consiliului Facultății de Economie și de Administrare a Afacerilor din cadrul Universității de Vest din Timișoara;
  • 2004 – 2008; Președintele Comisiei pentru cercetare științifică și resurse umanedin cadrul Consiliului Facultății de Științe Economice, Universitatea de Vest din Timișoara;

 

  • 2002 – 2008;Director executiv al Centrului de Cercetări în Științe Sociale (2C2S), Universitatea de Vest din Timișoara.

 

Lector invitat

 

 

 

 

 

  • 2008; Lector invitat la Universitatea din Barcelona, Spania;
  • 2008; Lector invitatla Universitatea din Taragona, Spania;
  • 2007; Lector invitat la Universitatea Tor Vergata din Roma, Italia;
  • 2006; Lector invitat la Universitatea din La Coruna, Spania.

 

Specializări în străinătate

  • 2009; școală de vară, Brescia,Italia;
  • 2009; Vizită profesională la Harvard University, Cambridge, USA;

 

  • 2009; Vizită profesională la Massachusetts Institute of Technology (MIT), Boston, USA;

 

  • 2005; Workshop Leadership, Perugia, Italia;

 

  • 2004; Workshop ECTSin European Universities, Universitatea Crne Gore, Muntenegru,;

 

  • 2004 și 2005; Workshop Leadership, Novi Sad, Subotica, Serbia;

 

  • 2004; Workshop Leadership “Challenges for the 21st Century”,Ljubljana, Slovenia;
  • 1999; Bursă pentru pregătire doctorală finanțată de Banca Mondială la The Nottingham Trent University, Anglia; Îndrumător direct:prof.dr. P.D. Periton.

 

Alte specializări

 

  • 2000; Stagii de pregătire la Agenția de Dezvoltare Regională V Vest Timișoara; Cursul “Programele de finanțare ale Uniunii Europene - Programul Phare RO 9807.01”;

 

  • 2000; Cursde vară specializarea Cercetare economică și statistică aplicată; Coordonator: Dr. Ali Pizdareh, Universitatea de Vest Timișoara, Centrul de Cercetări Economice al Facultății de Științe Economice;

 

  • 1996; Curs brokeraj, Bursa de Mărfuri din Timișoara.

Activitatea științifică și de cercetare

  • Publicarea a 4 cărți de specialitate ca prim autor, în edituri recunoscute CNCS;
  • Publicarea a 13 cărți în calitate de coautor, în edituri recunoscute CNCS;

 

  • 28 participări la simpozioane și congrese științifice în străinătate (Porto, Zagreb, Roma, Malta, Famalicão, Jönköping, Beijing, Kantaoui, Subotica, Cambridge, Viena, Rodos Island, Boston, Chicago, Tampere, Roma, Brescia, Paris, Poznan, Clermont-Ferrand, Avignon, Nottingham, Palic, Lefkada, Perugia, Pola, Lisabona), etc.;

 

  • Indexarea unui număr de 24 articole în 7 baze de date internaționale: Thomson Reuters – Conference Proceedings Citation Index;Ideas Repec, University of Connecticut, USA; DOAJ, Directory of Open Access Journals, Lund University Libraries, Sweden; EconPapers, Department of Business, Economics, Statistics and Informatics at Örebro University, Sweden; NSDL, The National Science Digital Library, National Science Foundation, University Corporation for Atmospheric Research, Cornell University and Columbia University, USA; Serbian Citation Index; MPRA, The Munich University Library, Munich, Germany;

 

  • 35 de proiecte de cercetare.

 

 

Alte activități

  • Autor al unor studii ce vizează deciziile de politică financiară ale societăților comerciale, privitoare la selecția investițiilor, alegerea structurii financiare, destinația profiturilor și finanțarea externă;

 

  • Autor al unui studiu de fezabilitate în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Timiș, cu privire larealizarea Parcului Tehnologic Timișoara, finanțat prin Programul Phare 2001;

 

  • Autor al unui studiu privitor la metodele patrimoniale de evaluare a societăților comerciale;

 

  • Autor al unor studii privind diagnosticul financiar al unei societăți comerciale;

 

  • Autor al unui studiu ce vizează corelația dintre autofinanțare și creditare, ca modalități de finanțare a societăților comerciale;

 

  • Membru în echipe de cercetare științifică orientate spre studierea unor probleme ce vizează finanțarea, costul resurselor de finanțare, analiza poziției financiare a structurii și costului capitalului unor societăți comerciale din diferite domenii de activitate (pe bază de contracte).

Prestigiul profesional

  • Membru al Consiliului de Administrație al Societății Naționale Aeroportul Internațional Timișoara “Traian Vuia” S.A. (2014-2015);
  • Vicepreședinte al Consiliului Național al Rectorilor din România (CNR) (2012-prezent);

 

  • Vicepreședinte al Comisiei de științe Economice și Administrarea Afacerilor (27) - Științe sociale din cadrul Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare; (2012-2015)

 

  • Membru al Biroului Consiliului Național pentru Finanțarea Învățământului Superior;

 

  • Prim vice-președinteal Filialei Timiș a A.G.E.R;

 

  • Vice-președinteal A.G.E.R. la nivel Național;

 

  • Membru al Biroului Comisiei de științe economice și administrarea afacerilor,  Panelul 4 – Științe sociale din cadrul Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare;

 

  • Evaluator cuprins în Registrul Național al Evaluatorilor ARACIS, Comisia 7 – Științe Economice – Finanțe;

 

  • Editor al publicației Revista Piața de capital, ISSN 1842-3981;

 

  • Referent științific la Editura Brumar din Timișoara, recunoscută CNCS;

 

  • Redactor șef al publicației trimestriale Timișoara Journal of Economics, Editura Universității de Vest din Timișoara (revistă cotată B+ începând cu luna octombrie 2010);

 

  • Editor al publicației Economy and Transformation Management, Editura Universității de Vest din Timișoara;

 

  • Membru al Colegiului de redacție al publicației Studii De Economie,Editura Universității de Vest din Timișoara;

 

  • Membru în Consiliul editorial al revistei Economie Teoretică și Aplicată/Theoretical and Applied Economics, București (revistă cotată B+);

 

  • Membru în Consiliul editorial al revistei Contabilitate și Informatică de Gestiune/ Accounting and Management Information Systems, ASE București (Revistă cotată B+)

 

  • Membru în Comitetul științific al revistei Audit financiar editată de Camera AuditorilorFinanciari din România, București.

 

  • Membru în Comitetul editorial al revistei Analele Universității Eftimie Murgu Reșița. Studii Economice. Fascicola II (revistă cotată B+);

 

  • Membru în Comitetul editorial al revistei Logistique & Management, revistă cu o tradiție de 15 ani a BEM Management School, acreditată de Association of MBAs;

 

 

 

Distincții

  • 2014; Cetățean de Onoare al Orașului Ștei, conform Hotărârii nr.68 din 31 iulie 2014 a Consiliului Local al Orașului Ștei, Primăria Orașului Ștei;

 

  • 2012; Diplomă de excelență pentru contribuția la implementarea și perfecționarea Sistemului Național de Protecție a Informațiilor Clasificate acordată de către Guvernul României, cu ocazia împlinirii a 10 ani de la operaționalizarea Oficiului Registrului Național al Informațiilor Secrete de Stat și a 12 ani de la instituționalizarea Autorității Naționale de Securitate în România;

 

  • 2011; Diplomă de excelență pentru contribuția adusă la promovarea parteneriatului și a dialogului social cu sindicatul, în folosul întregii comunități academice din UVT, acordată de către Sindicatul Universitas Timisensis, cu prilejul sărbătoririi a 10 ani de activitate;

 

  • 2011; Diploma de excelență pentru atragerea de fonduri din surse naționale și internaționale, prin câștigarea de proiecte, conferită de UVT, în cadrul deschiderii festive a anului universitar 2011-2012;

 

  • 2011; Diploma de excelențăcu medalie aniversară de aur acordată de Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității din Craiova, cu prilejul sărbătoririi a 45 de ani de la înființare, pentru contribuții deosebite la dezvoltarea învățământului superior economic din România;

 

  • 2011; Asociația Facultăților de Economie din România: Distincție pentru cea mai bună carte de specialitate (recunoscută pe plan național) pentru lucrarea științificăManagementul financiar al companiei (Autori: Prof. univ. dr. Marilen PIRTEA, Prof. univ. dr. Horia CRISTEA, Asist. univ. dr. Cristina NICOLESCU, Prep. univ. drd. Claudiu BOȚOC,Editura Mirton, 2010, Timișoara, I.S.B.N. 978-973-52-0757-1, 506 pp.), distincție acordată în cadrul Conferinței AFER, Iași;

 

  • 2011; Asociația Facultăților de Economie din România: Distincția Profesor emerit, acordată în cadrul Conferinței AFER, Iași;

 

  • 2010; Diploma de excelență pentru atragerea de fonduri prin câștigarea de proiecte finanțate din surse naționale sau internaționale, în anul universitar 2009-2010, conferită de UVT, în cadrul ceremoniei de deschidere a anului universitar 2010-2011;

 

  • 2010; Diploma de excelență pentru contribuția deosebită la afirmarea pi promovarea învățământului superior, Universitatea Ecologică “Traian” din Deva, cu prilejul aniversării a 20 ani de la înființare;

 

  • 2010; Diploma acordată de Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, cu ocazia aniversării a 90 de ani de la întemeierea Universității Românești din Cluj;

 

  • 2010; Diplomă cu ocazia aniversării a 50 ani de activitate (1960-2010), Facultatea de Educație Fizică si Sport, Universitatea de Vest din Timișoara;

 

  • 2010; Diploma de excelență, acordată în semn de recunoștință pentru nobila trudă în folosul educației universitare de artă, acordată cu ocazia împlinirii a 20 de ani de la reînființarea în cadrul Universității de Vest din Timișoara a Facultății de Arte și Design;

 

  • 2009; Diploma “Recunoștință Națională” pentru distinsa implicare în susținerea unității spirituale a românilor de pretutindeni, acordată cu prilejul Ediției a XIII-a a Congresului Spiritualității Românești, Alba Iulia, Decembrie 2009;

 

  • 2009; Diplomă de Excelență acordată de AFER în semn de apreciere a profesionalismului dovedit la evaluarea responsabilă a lucrărilor prezentate la Olimpiada națională a studenților economiști, secțiunea “Finanțe și instituții financiare”, ediția a IV-a;

 

  • 2009; Diploma de excelență cu medalia jubiliară de aur acordată de Senatul Universității de Vest din Timișoara, la aniversarea a 65 de ani de la înființarea prin Decret Regal a Universității de Vest din Timișoara, ca semn al prețuirii activității didactice și manageriale desfășurate în universitate, precum și ca apreciere a rezultatelor obținute în domeniul cercetării științifice;

 

  • 2009; Diplomă de excelență pentru prodigioasa activitate științifică și didactică, de formare a generațiilor de specialiști și de promovare a valorilor învățământului economic, acordată de A.S.E. București;

 

  • 2008; Diplomă aniversară 1913-2008, 95 de ani de învățământ financiar 1948-2008, 60 ani de la înființarea Facultății de Finanțe, Academia de Studii Economice din București, Facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de valori;

 

  • 2008; Diplomă aniversară “International Conference Nicholas Georgescu-Roegen”, 1979-2008: 30 years of Roegenian Method, Timișoara;

 

  • 2008; Diplomă participare la The 6th Liphe4 Fall School “Multi-Scale Integrated Analysis of Societal and Ecosystem Metabolism”, Timișoara;

 

  • 2008; Diplomă Recunoștință Națională împreună cu Medalia Jubileului cu prilejul aniversării a 90 de Ani de la Marea Unire și a Ediției a XII-a a Congresului Spiritualității Românești, Alba Iulia;

 

  • 2007; Diplomă de Excelență cu medalie jubiliară acordatăde Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității de Vest din Timișoara,în cadrul conferinței internaționale organizate cu ocazia împlinirii a 40 de învățământ economic în Timișoara, în semn de recunoaștere a meritelor pentru sprijinirea cercetării științifice;

 

  • 2007; Diplomă de Excelență acordată de AFER în semn de recunoaștere a meritelor pentru sprijinirea cercetării științifice studențești prin participarea în calitate de membru al juriului la faza națională a Olimpiadei naționale a studenților economiști, secțiunea “Economie și administrație publică”, organizată la Suceava, ediția a II-a;

 

  • 2006; Diplomă de Excelență acordată de AFER în semn de recunoaștere a meritelor pentru sprijinirea cercetării științifice studențești prin organizarea excelentă a Olimpiadei naționale a studenților economiști, secțiunea “Finanțe și instituții financiare”, ediția I;

 

  • 2006; Diplomă de Excelență acordată de AFER în semn de recunoaștere a meritelor, pentru rezultatele deosebite obținute în promovarea obiectivelor AFER.

APTITUDINI ȘI COMPETENȚE PERSONALE

Limba(i) maternă(e)

română

 

 

Limba(i) străină(e)

 

Autoevaluare

 

Înțelegere

Vorbire

Scriere

Nivel european (*)

 

Ascultare

Citire

Participare la conversație

Discurs oral

Exprimare scrisă

Limba engleză

 

C2

Utilizator experimentat

C2

Utilizator experimentat

C2

Utilizator experimentat

C2

Utilizator experimentat

C2

Utilizator experimentat

Competențe și abilități sociale

  • Spirit de echipă;
  • Sociabilitate, aptitudini de comunicare, abilități de negociere și gestionare a crizelor;

 

  • Adaptabilitate și flexibilitate în activități care implică medii multinaționale;

 

  • Încurajarea și susținerea activităților artistice, culturale și sportive.

 

 

Competențe și aptitudini organizatorice

  • Leadership;
  • Competențe manageriale, organizarea de evenimente științifice, culturale și sportive;

 

  • Capacitate de inițiere și întreținere a colaborărilor inter-instituționale, pe plan național și internațional.

 

 

Competențe și aptitudini de utilizare a calculatorului

  • Bună stăpânire a instrumentelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Access);
  • S.P.S.S., E-views;

 

  • Cunoștințe elementare ale aplicațiilor de grafică pe calculator.

 

 

Hobby

  • Sport;

 

  • Muzică;

 

  • Literatură

 

 

Permis de conducere

  • Categoria B

05.04.2017

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 23 octombrie 2018, 10:54
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro