Curriculum Vitae
Comunicate de presă
Activitate parlamentară
2016-prezent (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
Legături:
nicolae.radu@cdep.ro
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Nicolaie-Sebastian-Valentin Radu > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Nicolaie-Sebastian-Valentin RADU
Curriculum Vitae

INFORMAȚII PERSONALE

E-mailnicolaie.radu@cdep.ro
Stare civilăcasatorit, 2 copii



OBIECTIV PROFESIONAL

 

Dezvoltarea unei cariere de succes si dorinta de a lucra cu pasiune in activitatea zilnica.Posibilitatea de a-mi folosi toata experienta si cunostintele acumulate pe parcursul formarii mele profesionale.



EXPERIENTA PROFESIONALA

 

  • Educatie / Training /Tehnica dentara : 3 ani
  • Vanzari: 6 ani
  • Programe dezvoltare: 11 ani
  • Administratie publica: 2 ani si 4 luni



EXPERIENTA PE DEPARTAMENTE

Dec. 2017 - prezent

Parlamentul Romaniei - Camera Deputatilor Deputat
  • Membru - Comisia pentru sănătate și familie
  • Secretar - Comisia pentru comunitățile de români din afara granițelor țării



Iunie 2016 - dec. 2017

Consilier personal al primarului municipiului Buzau pe probleme de administratie publica
  • Intocmire programe , proiecte , strategii de dezvoltare locala;
  • Intocmire si promovare rapoarte de specialitate in functie de solicitari;
  • Solutionare in termen legal a dispozitiilor primarului.
  • Participa la audientele primarului si se preocupa de evidenta si solutionarea acestora;
  • Indeplineste atributii de protocol si reprezentare:
    • organizeaza actiunile de reprezentare a primarului la ceremoni si solemnitati
    • intocmeste toate lucrarile necesare pentru primiri de vizite, delegatii, oficialitati, la primar.
  • Raspunde de crearea unei baze de date a autoritatii publice locale pe care o gestioneaza si o actualizeaza permanent;
  • Pastreaza confidentialitatea asupra informatiilor si documentelor de care ia cunostinta in exercitarea atributiilor de serviciu, potrivit legislatiei in vigoare;
  • Asigura consilierea primarului pe anumite probleme specifice unor domenii de activitate ale administratiei publice locale;
  • Urmareste solutionarea si prezentarea documentelor la termen de catre toate compartimentele din aparatul de specialitate al primarului;
  • Pregateste informari si materiale, realizeaza analize si pregateste rapoarte;
  • Colaboreaza cu servicille si compartimentele din cadrul primariei pentru indeplinirea corespunzatoare si la timp a sarcinilor de serviciu;
  • Asigura pastrarea si folosirea corecta a insemnelor oficiale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
  • Participa la audientele primarului si se preocupa de evidenta si solutionarea acestora;



Feb 2015 - Iunie2016

Director Dezvoltare - Precident
  • Coordonarea, testarea și implementarea tuturor propunerilor de schimbări de specificație conform metodologiei de administrare a proiectelor;
  • Implementarea cu succes a activităților diverselor proiecte și atingerii rezultatelor planificate în proiect;
  • Stabilește anual, împreună cu Directorii departamentelor din subordine, obiectivele generale de dezvoltare pe termen (24 luni) mediu si scurt (12 luni) si le supunespreaprobareConsiliuluiDirector
  • Comunică obiectivele și urmărește ca acesteasă fie comunicateîntregului personal
  • Monitorizează trimestrial/semestrial/anual gradul de realizare a obiectivelor
  • Dezvoltă relații pozitive cu persoane-cheie în vederea întăririi poziției organizatiei
  • Comunică managementului valorile și obiectivele strategice ale organizatiei
  • Stabilește obiectivele personalului in subordine directa, termenele-limită și modalitățile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor
  • Aprobă procedurile de interes general ale firmei
  • Participăla elaborareașiimplementareasistemelor de raportare
  • Dezvoltă mijloace de motivare a personalului din subordine
  • Asigură un climat de comunicareșiîncurajare a inițiativei care săcontribuiela atingereaobiectivelorstabilite
  • Identifică nevoile de recrutare și participă la selecția, integrarea și dezvoltarea managementului organizatiei
  • Stabilește măsuri de eficientizare a activității personalului din subordine
  • Stabilește posibile căi de colaborare și decide asupra parteneriatelor strategice
  • Elaborează planuri de afaceri și le implementează
  • Dezvoltă relații pozitive cu personalul organizatiei în vedereamotivării și a creșterii gradului de implicare în activitatea organizatiei



Oct 2012 - Feb 2015

Viceprimar Primaria Municipiului Buzau
  • Asigurarea , potrivit competentelor si in conditiile legii a atributiilor privind executarea , intretinerea si repararea drumurilor publice , a podurilor si spatiilor verzi;
  • Coordonarea serviciilor comunitare de utilitate publica : alimentare cu apa, canalizare, energie termica, iluminat public, gaze naturale si salubrizare;
  • Activitatile de administratie social-comunitara;
  • Luarea, in lipsa primarului , a masurilor pentru prevenirea si , dupa caz gestionarea situatiilor de urgenta;
  • Coordonarea in conditiile legii a cererilor, scrisorilor si petitiilor adresate de persoanele fizice si juridice din competenta de activitate delegata;
  • Coordonarea , alaturi de primar si in lipsa acestuia , a Directiei Tehnice si Directiei Politiei Locale din cadrul aparatului de specialitate , precum si Regiille Autonome si societatile comerciale din subordinea primariei;
  • Coordonarea Comisiei de siguranta rutiera;
  • Indeplinirea atributiilor de ofiter de stare civila;



Nov 2005 - Oct 2012

Manager dezvoltare - Precident
  • Asigurarea unui circuit informațional adecvat, a discuțiilor și feedback-ului între diferiți parteneri sau colaboratori;
  • Gestionarea relațiilor cu clienții/furnizorii: analize de piață, analize de eficiență alecolaborărilor, rapoarte și recomandări care țin de strategia de dezvoltare a departamentului;
  • Alcătuirea și administrarea business-plan-ului (per departament și per proiect);
  • Implementarea si dezvoltarea strategiei de brand si dezvoltarea strategiei de comunicare;
  • Efectuarea si coordonarea strategiei agreate si asigurarea realizarii profitului;
  • Dezvoltarea, organizarea si controlul programelor orientate catre consumator, definite prin strategia de produs;
  • Controlul imaginii publice a produselor;
  • Monitorizarea rezultatelor spoturilor publicitare;
  • Conducerea si furnizarea informatiilor catre intreaga echipa;
  • Determinarea obiectivelor/strategiei brandului, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung si crearea planului de activitate pe fiecare brand;
  • Monitorizarea continua a propriului brand, dar si a dezvoltarii competitorilor - mai ales anticiparea strategiei si potentialelor miscari ale competitiei.



Sep 2002 - Oct 2005

Manager Asociat - Ideea Dent
  • Stabilește obiective personale și pentru top-management în strictă concordanță cu obiectivele organizatiei
  • Participă la elaborarea bugetului, analizează propunerile înaintate, operează corecțiile necesare și il supune spre aprobare Adunarii Generale
  • Aprobă sistemul de raportare folosit pentru urmărirea realizării bugetului
  • Monitorizeazăpiațafinantarilorșiidentificătendințele de finantarecomparativcumisiuneaorganizatiei
  • Analizează oportunitățile/constrângerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic și social
  • Identifică modalități de dezvoltare a serviciilo roferite de organizatie in concordanță cu nevoile grupului tinta deservit si/sau misiunea organizatiei
  • Identifică și atrage resursele necesare pentru implementarea programelor organizatiei
  • Asigură o bună imagine a organizatiei pe piata
  • Participă la întâlniri cu finantatori, furnizori, beneficiari, clienți, alte organizatii neguvernamentale, instituții guvernamentale din țară și din străinătate



Mar 1996 - Iun 2002

F&B Departament Princess Cruises
  • Asigurarea succesului brandului, a dezvoltarii acestuia si obtinerea unei imagini puternice si stabile in piata;
  • Coordonarea si instruirea subordonatilor;
  • Identificarea noilor oportunitati pentru brandul in cauza;
  • Permanenta studiere a pietei si a evolutiei vanzarilor, pentru a cunoaste in orice moment situatia din piata;
  • Propunerea, efectuarea diverselor evenimente de promovare a produselor in vederea sustinerii strategiei de marketing, cu acordul Directorului de marketing;
  • Colaborarea cu diverse agentii, advertising agencies, media agencies, precum si cu alti furnizori de servicii pentru a acoperi cu succes planurile de marketing;
  • Implementarea si dezvoltarea, impreuna cu agentiile mai sus-mentionate, a campaniilor de publicitate;
  • Controlul si analiza bugetului de marketing pentru brandurile afiliate;
  • Initierea studiilor de piata in vederea obtinerii datelor necesare pentru imbunatatirea performantelor;



EDUCAȚIE

2012-2013

Curs specializare Manager proiect



2011 - 2012

Curs specialist in managementul deseurilor



1998 - 1999

Curs formare programatori de aplicatii de gestiune economica



1993 - 1996

Facultate / Colegiu - Universitatea Apollonia Iasi - Tehnica dentara



1985 - 1989

Liceu - Industrial Nr.3 - Buzau



ACTIVITATE POLITICA

 

  • Consilier local 2008 -2015 ;
  • Coordonator campanie electorala - alegeri parlamentare 2012 (municipiul Buzau si localitatile limitrofe ale acestuia)
  • Vicepresedinte organizatia municipala PSD Buzau 2012-2015



 

Abilitati generale

  • Microsoft Office, Navigare Internet, Abilitati de comunicare



Abilitati dobandite la locurile de munca

  • Internet, Microsoft Office, sedre, sisfd, Microsoft PowerPoint, administratie publica , manager proiect fonduri europene



Limbi straine

  • Franceza - Mediu, Engleza - Fluent, Germana-Mediu



Certificari

 

Sep 2013

Ministerul Educatiei Nationale
  • Certificat de competenta profesionala manager proiect. Certificatul constituie dovada suficienta a competentei profesionale cod COR 242101



Iulie 2012

Ministerul Educatiei , Cercetarii , Tineretului si Sportului
  • Certificat de absolvire curs specialist in managementul deseurilor. Certificatul constituie dovada suficienta a competentei profesionale cod COR 325713



August 1999

Agentia Natioanala de Comunicatii si Informatica
  • Curs F403 formare programatori



Permis de conducere

  • Categoria B



30.05.2017

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 17 octombrie 2017, 12:33
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro