Curriculum Vitae
Comunicate de presă
Activitate parlamentară
2020-prezent (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
Legături:
viorica.sandu@cdep.ro
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2020-prezent > Camera Deputaților > Viorica Sandu > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Viorica SANDU
Curriculum Vitae

INFORMAȚII PERSONALE

E-mail(uri) sanduvio2005@yahoo.com



EXPERIENȚA PROFESIONALĂ

01/12/2017 - prezent

Director general, Administrația piețelor agroalimentare SA, Galați

2016-2020

Președinte comisia buget finanțe, strategii, studii și prognoză economico-socială, Consiliul Județean Galați

2012-2016

Președinte comisia buget finanțe, strategii, studii și prognoză economico-socială, Consiliul Județean Galați

2008-2012

Președinte comisia buget finanțe, strategii, studii și prognoză economico-socială, Consiliul Județean Galați

2003-2017

Director economic, Administrația piețelor agroalimentare SA, Galați

2001-2003

Șef contabil, Administrația piețelor agroalimentare SA, Galați

1999-2001

Șef serviciu financiar contabil, Administrația piețelor agroalimentare SA, Galați

1995-1999

Șef compartimen revizori, Administrația piețelor agroalimentare SA, Galați

1994-1995

Economist principal, R.A. Administrația piețelor comerciale, Galați

1992-1994

Economist principal, UJCM, Galați

1989-1992

Economist, UJCM Galați

1985-1989

Economist, Trustul pentru mecanizare agricolă, Vaslui



EDUCAȚIE ȘI FORMARE

1976-1980

Liceul industrial, Gura Humorului

1980-1984

Diplomă de licență-economic-finanțe-contabilitate

Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Facultatea de științe economice, secția finanțe-contabilitate, Iași

2002

Certificat - expert contabil


Corpul experților contabili și contabili autorizați

2002

Certificat TUV


Internal audit training

2003-2005

Masterat ”Managementul programelor și politicilor europene”


Universitatea ”Dunărea de Jos”, Galați

2006

Certificat ”The enterprise financing in Europe”


The University of Rome ”La Spienza”, Roma

2007

Certificat - expert evaluator de proprietăți imobiliare

Asociația națională a evaluatorilor autorizați din România

1992

Certificat

Taxa pe valoare adăugată

1993

Certificat

Domeniul noului sistem de contabilitate

1995

Certificat

Utilizarea microcalculatoarelor compatibile IBM-PC sub sistemul de operare MS DOS

1996

Certificat

Formarea lichidatorilor de societăți comerciale

1997

Certificat

Curs practic contabilitate informatizată

1998

Certificat

Utilizarea calculatorului pentru activități de contabilitate

2002

Curs

Particularități ale situațiilor financiare în economia de piață

2004

Certificat

Sisteme de plată electronice

2005

Scrierea propunerilor de finanțare

Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile

2006

Certificat achiziții publice 2006

Expert Audit Group

2006

Certificat

Implementarea și dezvoltarea unui sistem de control managerial în cadrul instituțiilor publice

2007

Certificat - fondurile structurale de la teorie la practică

Ministerul Administrației și Internelor

2007

Certificat

Contabilitatea societăților comerciale

2008

Certificat - management public, dezvoltarea capacității manageriale în Administrație Publică Locală

Agenția de formare și perfecționare profesională pentru Administrația Publică

2008

Certificat - expert financiar

Standard Management Group

2008

Certificat - contabilitatea și fiscalitatea capitalurilor proprii, consolidarea conturilor

2009

Certificat - Auditor intern pentru sisteme de managementul calității

TUV Rheinland

2009

Certificat

Expert achiziții publice

2013

Certificat

Control financiar

2014

Certificat

Control financiar, control intern și control financiar preventiv

2015

Certificat

Expert achiziții publice

2016

Certificat control financiar

Control financiar de gestiune. Control financiar preventiv

2017

Certificat

Auditor intern în sectorul public



COMPETENȚE PERSONALE

Limba maternă:

Românǎ

Alte limbi străine cunoscute:

 

Înțelegere

Vorbire

Scriere

 

Ascultare

Citire

Participare la
conversație

Discurs oral

Engleză, Franceză

 

B2

B2

B2

B2

B2

Niveluri: A1 și A2: Utilizator elementar - B1 și B2: Utilizator independent - C1 și C2: Utilizator experimentat

Competențe de comunicare

- Bune abilități de comunicare dobândite în urma experienței mele de conducător al unei echipe de peste 50 de oameni, în perioada cât am fost director economic
- buna comunicare cu clienții societății dobândită în urma proceselor de negociere a contractelor, orga nizării evenimentelor în cadrul societății

Competențe organizaționale/manageriale

- leadership - în prezent sunt managerul societății cu peste 200 de salariați
- bune abilități de conducere a echipelor de lucru
- bune competențe organizaționale

Competențe dobândite la locul de muncă

  • bun mentor - în ăntreaga mea activitate profesională, am format oameni, echipe care să desfășoare o activitate performantă
  • bună cunoaștere a proceselor de previzionare a bugetelor
  • cunoașterea în amănunt a proceselor de control
  • cunoașterea activității manageriale
  • utilizarea tehnicilor financiare, fiscale și de conducere

Competente digitale

 

AUTOEVALUARE

 

Procesarea informației

Comunicare

Creare de
conținut

Securitate

Rezolvarea de
probleme

 

Utilizator experimentat

Utilizator experimentat

Utilizator experimentat

Utilizator experimentat

Utilizator experimentat

Competențe digitale - Grilă de auto-evaluare

Curs - utilizarea microcalculatoarelor compatibile IBM-PC sub sistemul de operare MS DOS

Alte competențe:

  • Dinamism
  • Sociabilitate
  • Spirit de inițiativă
  • Spirit de echipă



18.12.2020

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti miercuri, 19 ianuarie 2022, 23:12
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro