Curriculum Vitae
Comunicate de presă
Activitate parlamentară
2016-prezent (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
Legături:
oana.bizgan@cdep.ro
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Oana-Mioara Bîzgan-Gayral > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Oana-Mioara BÎZGAN-GAYRAL
Curriculum Vitae

INFORMAȚII PERSONALE

 

  • Deputat USR pentru București în Parlamentul României
  • Experiență profesională de peste 14 ani în domeniul managementului strategic și al performanței comerciale
  • Lider în domeniul managementul schimbării, cu un portofoliu de multiple proiecte de transformare organizațională
  • Determinată, apreciază diversitateași lucrul în echipă, orientată spre rezultate și deciziibazate pe fapte pentru a crea un impact de durată asupra organizațiilor

ACTIVITATE PROFESIONALĂ

2016 - prezent

PARLAMENTUL ROMÂNIEI – CAMERA DEPUTAȚILOR

Deputat USR pentru București

  • Președinte Comisia pentru egalitatea de șanse pentru femei și bărbați
  • Membră Comisia pentru politică economică, reformă și privatizare

București

2016

MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI RELAȚIILOR CU MEDIULUI DE AFACERI

București

 

Consilier al Viceprim-ministrului– Ministrul Economiei, Comerțului și Relațiilor cu Mediului de Afaceri

Chief of Staff – InvestRomania - Secretar de Stat Manuel Costescu

  • Transformarea organizației într-un adevărat hub al investitorilor străini – primul punct de contact al acestora cu România ca destinație de afaceri
  • Crearea primului site în engleză centrat pe investitori și oportunități de afaceri (www.investromania.gov.ro), Ghidul Investitorului Străin, filmul de promovare a României ca destinație de afaceri “Romania – The Strategic Choice”, prezentarea de țară și prezentările sectoriale pe IT&C, industria automobilelor, aerospațială, bio-economia, agricultura și industriile creative, newsletter-ul InvestRomania și Ghidul Exportatorului Român
  • Investițiile străine au crescut cu aproximativ 20% în 2016 comparativ cu anul anterior, fapt ce a determinat crearea a aproximativ 50 000 noi locuri de muncă
  • Printre proiectele mari de investiții administrate de InvestRomania care s-au lansat în această perioadă se numără Airbus Helicopters la Ghimbav, Brașov, în valoare de 52 mil EUR, Star Transmission (divizie Daimler) la Sebeș, Alba, în valoare de peste 300 mil EUR, Faurecia la Râmnicu Vâlcea în valoare de 12 mil EUR, Continental cu un centru R&D în valoare de 6 mil EUR, etc.

2014 – 2015

Start-up project – activitate independentă

București

 

Business Development Manager

  • Dezvoltarea conceptului de afaceri
  • Implementarea unei strategii de piață pentru companie
  • Operaționalizarea afacerii; gestionarea și dezvoltarea echipei locale
  • Crearea portofoliuluide clienți

2011 – 2014

LAFARGE ROMANIA

București

 

Commercial Performance & Pricing Manager (2013 – 2014)

  • Dezvoltarea strategiei comerciale și stabilirea prețurilor în România (creșterea prețurilor cu 3,5% într-o piață aflată în scădere cu -11%)
  • Crearea unei noi politici comerciale și implementarea politicii de prețuri(2013 = prima creștere a prețului înregistrată în 4 ani; rezultate 2014: creșterea prețului cu 6,5% în 91% din portofoliul de clienți)
  • Stabilireaplanului de buget anual cu indicatori cheie de performanță clari care au condus la eficientizarea vânzărilor în întreaga țară
  • Îmbunătățirea vânzărilor prin obiective concrete și monitorizare atentă
  • Am câștigat în cadrul Grupului Lafarge premiul „Cea mai bună țară pentru inițiative strategice de stabilire a prețurilor”; strategia a fost considerată un model de bune practici la nivelul întregului grup și a fost implementată în alte 21 de țări

 

Strategy and Business Development Manager(2011 – 2013)

 

  • Dezvoltarea strategiei de țară pentru toate liniile de activitate: ciment,beton, agregate (primul Plan Strategic „One Lafarge” - prezentat și susținut în fața membrilorboardului Lafarge Group)
  • Integrarea cunoștințelor economice, de marketing, operaționale și financiare pentru dezvoltarea poziției strategice a țării și a planului de afaceri
  • Asigurarea implementării și funcționării mecanismelor de Business intelligence și Strategic Watch - amdezvoltat instrumentespecifice de analiză pentru a evalua informațiile de piațărelevante și a îmbunătăți performanța afacerii
  • Elaborarea planurilor de dezvoltare a afacerii pe termen scurt, mediu și lung-gestionarea proiectelor cheie de investiții, M&A, integrare verticală, joint ventures, planificarea resurselor pe termen lung
  • Evaluarea și gestionarea riscurilor strategice atât în Lafarge România cât și în rețelele internaționale, în coordonare cu Grupul de Strategie și ceilalți actori cheie

2009 – 2011

ROLAND BERGER STRATEGY CONSULTANTS- Consultant

București

 

Dezvoltare strategică

  • Construirea strategiei de integrare post-fuziune a două mari companii energetice și evaluarea potențialul de sinergii al fuziunii
  • Dezvoltarea strategiei de intrare pe piață pentru una din cele mai mari bănci europene, incluzând analiza potențialilor clienți și produselorțintă pentru fiecare dintre segmentele de clienți
  • Crearea conceptului de externalizare de servicii pentru o companie lider pe piața energiei

 

 

Analiză de piață, vânzări și strategii de marketing

  • Efectuarea analizei de profitabilitate și poziționarea pe piețe țintă pentru o importantă companie din domeniul chimicalelor (evaluare a 40 țări)
  • Dezvoltarea modelului de piață (incluzând dimensiunea pieței, mediul competitiv, portofoliu de produse, profitabilitatea, etc.) și a strategiei comerciale pentru trei companii majore
  • Crearea planului de marketing și implementarea acțiunilor pentru două companii de top din domeniul energiei

 

Restructurare și îmbunătățirea performanței

  • Dezvoltarea conceptului de servicii pentru clienți și planul de implementare (inclusiv module pilot) pentru o companie de energie
  • Evaluarea potențialului de optimizare (atât reducerea costurilor cât și creșterea veniturilor) pentru două mari companii globale
  • Identificarea, cuantificarea și punerea în aplicare a măsurilor de reducere a costurilor pentru trei mari companii de utilități

 

Organizare și Managementul schimbării

  • Proiectarea structurii organizatorice pentru două mari companii de utilități
  • Eficientizarea proceselor de afaceri, dezvoltarea planului de management alschimbării și al sistemului de stimualare a performanței pentru o companie multinațională de top

2008

SOGETI CAPGEMINI GROUP

Consultant Management

  • Efectuarea analizelor de piață pentru dezvoltarea afacerilor și achizițiilor
  • Dezvoltarea portofoliului de ofertă pentru diferite industrii cum ar fi Automotives și Telecom

Paris

20062007

AMADEUS IT GROUP

Analist de afaceri

Nisa

 

  • Proiectarea a mai mult de 15 noi produse electronice, mediereaîntre proiectant/dezvoltator și client, colectarea feedback-ului, contribuind astfel la dezvoltarea ulterioară a produsului
  • Lansarea și implementarea a noi produse pentru clienți în 70 de piețe din întreaga lume
  • Analiza datelor statistice ale tendințelor produselor la nivel mondial și realizarea de studii de dezvoltare a acestora

20022003

KALIN SETTERBERG FASTIGHETER

Stockholm

 

Analist de afaceri

  • Efectuarea cercetării analitice pe piețele de investiții imobiliare din Europa
  • Susținerea echipei de management în identificareași abordarea jucătorilor cheie de pe piețele relevante
  • Medierea activă a negocierilor dintre părțile interesate

STUDII

20062008

UNIVERSITATEA DIN GOTHENBURG

Masteratîn Administrarea Afacerilor – Strategie și Organizare

School of Business, Economics and Law

Gothenburg

2005

HEC MONTRÉAL

Comerț internațional și Management

Schimb de experiență

Montréal

2004

LONDON SCHOOL OF ECONOMICS

Administrarea Afacerilor și Management

Schimb de experiență

Londra

2003 - 2006

UNIVERSITATEA DIN GOTHENBURG

Licență în Administrarea Afacerilor

School of Business, Economics and Law

Gothenburg

LIMBI STRĂINE

Fluent - Engleză, Franceză și Suedeză

ACTIVITĂȚI VOLUNTARIAT

2014 - 2015

VARII ORGANIZAțII NON-GUVERNAMENTALE

  • Sprijin pentru copii abandonați, femei și fete fără adăpost și în situații materiale precare

București

2007 - 2008

MECENAT CHIRURGIE CARDIAQUE

  • Familie gazdă (“famille d’accueil”) pentru copii din țări ale lumii a treia cu probleme grave de inimă, care nu puteau fi tratați în tările lor de reședință și erau aduși în Franțapentru a fi operați și tratați

Paris

2004

  • Activități de sprijin material și logistic organizate prin Biserica suedeză pentru victimele tsunami-ului din Tailanda, în mod deosebit pentru părinții care se întorceau acasă fără copii și copiii care se întorceau fără părinți

Gothenburg

2003 - 2006

AIESESC

  • Manager al diviziei pentru Outgoing Students (divizia care oferea sprijin pentru studențiidin Suedia pentru a merge în experiențe profesionale în alte țări)
  • Construcția primului People Development Team din AIESEC
  • Câștigătoare a bursei “Cel mai bun prieten”

 

Gothenburg

05.04.2017

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 12 decembrie 2017, 6:20
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro