Curriculum Vitae
Activitate parlamentară
2016-prezent (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
Legături:
mihai.botez@cdep.ro
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Mihai-Cătălin Botez > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Mihai-Cătălin BOTEZ
Curriculum Vitae

Informații personale

E-mail mihai.botez@cdep.ro
Naționalitateromână
Data nașterii29.03.1986
Sex masculin



LOCUL DE MUNCĂ DORIT

Deputat in parlamentul României

Experiența profesională

Martie 2010 - Prezent

Reprezentant relații clienți (administrare contracte)
Idea Leasing IFN SA, Bucuresti, sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 19-21, et. 2, sector 1, www.idealeasing.ro
  • Cesiuni contracte de leasing (completarea și verificarea dosarelor de cesiune, efectuarea unor verificări de tip risc conform procedurilor interne, efectuarea preanalizei și trimiterea dosarului spre departamentul de risc pentru analiza completă. Preluarea dosarului după primirea rezoluției, completarea dosarului cu actele necesare semnării, negocierea condițiilor, pregătirea și semnarea contractulelor de cesiune);
  • Modificări ale contractelor de leasing (achitări integrale, parțiale, restructurări sau revizuiri ale contractelor de leasing);
  • Acordare suport clienților sosiți la sediul societății.
Tipul sau sectorul de activitate Financiar nonbancar



Mai 2008 - Martie 2010

Reprezentant relații clienți (callcenter inbound)
Idea Leasing IFN SA, Bucuresti, sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 19-21, et. 2, sector 1, www.idealeasing.ro
  • responsabilități legate de activitatea de callcenter inbound;
  • recepționare solicitări ale clienților și soluționarea sau urmărirea soluționării cererilor cu ajutorul celorlalte departamente implicate în rezolvare.
Tipul sau sectorul de activitate Financiar nonbancar



Decembrie 2006 - Ianuarie 2008

Operator indexare si validare documente
Star Storage SA, Bucuresti, B-d Dimitrie Pompei, nr. 8, cladirea Feper, et. 1, sector 2, www.star-storage.ro
  • în funcție de proiect trebuia însușit un set de norme legate de preluarea informațiilor de pe documentele scanate în vederea indexării și validării documentelor;
  • preluarea informațiilor de tip text din documente scanate și tiparirea lor format text;
  • susținerea unor indicatori de performanță stabiliți pe proiect în legătură cu volumul de muncă.
Tipul sau sectorul de activitate Servicii de arhivare și stocare date



Educație și formare

Octombrie 2009 - iunie 2014

Studii finalizate (disertație nesusținută încă)
Academia de Studii Economice, București, Facultatea de Economie, Masterat de Economie Europeana.
  • Materii principale studiate: macroeconomie europeană, microeconomie europeană, drept comunitar, modelul social european, strategii investitionale in uniunea europeană, administrație publică europeană.



Octombrie 2006 - Iulie 2009

Licențiat în știinte economice
Academia de Studii Economice, București, Facultatea de Economie
  • Materii principale studiate: economie (microeconomie si macroeconmie), bazele tehnologiei informației și baze de date, marketing, contabilitate, relații publice și comunicare, drept, management audit financiar și analiză economică, econometrie, statistică, gestiunea crizelor.



Septembrie 2001 - iunie 2005

Diplomă de bacalaureat
Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, profil economic , Bârlad.



COMPETENȚE PERSONALE

Limba maternă

Română

Alte limbi străine cunoscute

 

ÎNȚELEGEREVORBIRESCRIERE

 

AscultareCitireParticipare
la conversație
Discurs oral 

Engleză

avansat avansat avansat avansat avansat

Franceză

elementar avansat elementar elementar independent



Competențe de comunicare

  • bune competențe de comunicare dobândite prin experiența la actualul loc de muncă ce presupune o intensă interacțiune cu clienții dar si la cursuri de formare atât in cadrul studiilor universitare dar și cursuri urmate ulterior;
  • Participant la cursul Tehnici profesionale de comunicare asertivă susținut de CBC România, iulie-octombrie 2008;
  • Participant la cursul Comunicare și inteligența de a utiliza emoțiile în managementul conflictelor susținut de Ascendis, în perioada 19-20 octombrie 2011.
  • Participan la cursul Comunicare eficientă prin telefon susținut de Ascendis in data de 25 august 2012.

Competențe organizaționale/manageriale

  • leadership (am coordonat echipa de voluntari pentru strângere de semnături la nivelul filialei Uniunii Salvați România a sectorului 6, București. Echipa a fost formată din aproximativ 40 de persoane, angrenati atat de spiritul si valorile organizației politice dar și de implicarea, determinarea și aptitudinile mele de comunicare și organizare); ca rezultat, la Sectorul 6 au fost stranse 15600 de semnături.

Competențe dobândite la locul de muncă

  • gestionarea conflictelor (am avut multe situații în care a trebuit să gestionez clienți dificili, iar cu timpul am învățat să aplanez conflictele sau să reduc impactul acestora, atât pentru companie cât și pentru clienți).

Competențe informatice

  • utilizarea instrumentelor Microsoft Office la nivel mediu;
  • utilizare program de customer relationship management (CRM) la actualul loc de muncă;
  • utilizare platformă core pentru domeniul leasing financiar, partea de administrare contracte la un nivel avansat.

Alte competențe

  • Ofițer antifraudă financiar-bancară, curs susținut de Institutul Bancar Român, 20 aprilie 2016;
  • Formator, COD COR 242401, curs susținut de Extreme Training SRL, 8 februarie 2015;
  • Instructor Aerobic-Fitness, COD COR 342304, curs susținut de Prozone Beauty & Fitness SRL, 30 noiembrie 2014.
  • Participant la Programul de formare profesională pentru persoanele care doresc să inițieze o afacere, desfășurat în perioada 7-9 octombrie 2011 și 22-23 octombrie 2011, București, susținut de Edurom SRL.

Permis de conducere

  • B
17.03.2017

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 24 octombrie 2017, 6:49
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro