Curriculum Vitae
Activitate parlamentară
2016-prezent (dep.)
inițiative legislative
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Mihai Culeafă > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Mihai CULEAFĂ
Curriculum Vitae

Informații personale

E-mail(uri) mihaiculeafa@yahoo.com
Naționalitate(-tăți)Română
Data nașterii17/05/1971
Sex Masculin

Experiența profesională

Iunie 2016 - prezent

Consilier local in Consiliul Local al Orasului Pantelimon
Primaria Orasului Pantelimon
  • organizarea si functionarea aparatului de specialitate al primarului, ale institutiilor si serviciilor publice de interes local si ale societatilor comerciale si regiilor autonome de interes local;
  • dezvoltarea economico-sociala si de mediu a orasului etc.
Tipul sau sectorul de activitate Administrativ

Noiembrie 2012 - prezent

Jurist
Platinium Flor 95
  • Analizeaza si aproba contractele existente intre companie, furnizori/ clienti si le adapteaza conform legislatiei comerciale si civile si intereselor comapniei reprezentate;
  • Analizeaza contractele de munca intre companie si angajati si propune solutii pentru buna desfasurare a activitatii;
  • Analizeaza si aproba toate documentele furnizate de celelalte departamente si ofera consultanta juridica cu privire la subiectele expuse;
  • Actualizeaza permanent informatiile referitoare la noile modificari de legislatie si pune la dispozitie catre persoanele interesate din organizatie noile informatii si implicatii pentru activitatea acestora;
  • Solutioneaza problemele aparute in activitatea companiei din punct de vedere legal;
  • Consilieaza managementul cu privire la corectitudinea si modul de realizare a planurilor si strategiei elaborate de acesta, din punct de vedere legal;
  • Recruteaza, instruieste, elaboreaza proceduri de lucru si metode de evaluare pentru persoanele din departament, laboreaza bugetul aferent;
  • Verifica si tine evidenta contractelor, precum si debitele neachitate ale societatii;
  • Participa la audiente impreuna cu Directorul General
Tipul sau sectorul de activitate Juridic

2012 - 2013

Manager
Federatia Romana de Rugby in cadrul echipei U 18
  • logistica pentru desfasurarea activitatilor sportive

1994 - 2008

Director Comecial
Mary Com SRL
  • Urmarirea zilnica a activitatii personalului aflat in subordine pentru asigurarea aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare;
  • Organizarea departamentului comercial pe criterii in vederea optimizarii activitatii de aprovizionare a marfii catre reteaua de magazine;
  • Stabilirea strategiei specifice fiecarui magazin pentru implementare/ urmarirea stocului optim si a tuturor procedurilor comerciale prevazute;
  • Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune ale acestora si realizarea de profituri;
  • Raspunderea pentru calitatea negocierii contractelor/ actelor aditionale cu furnizorii;
  • Raspunderea pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operational la nivelul departamentului pe care il conduce;
  • Concepe impreuna cu Directorul General strategiile comerciale prioritare in vederea atingerii target-urilor stabilite;

Educație și formare

2002 - 2006

Universitatea Hyperion
- Facultatea de Administratie publica si drept

COMPETENΤE PERSONALE

Limba(i) maternă(e)

Română

Limba(i) străină(e) cunoscută(e)

 

ÎnțelegereVorbireScriere

 

AscultareCitireParticipare
la conversație
Discurs oral 

Engleza

B2 B2 B2 B2 B2

Germana

A2 A2 A2 A2 A2

 

Niveluri: A1/2: Utilizator elementar - B1/2: Utilizator independent - C1/2: Utilizator experimentat
Cadrul european comun de referință pentru limbi străine

Competențe de comunicare

  • capacitatea de a comunica in scris si verbal, de a intelege si a-i face pe altii sa inteleaga diferite mesaje in situatii variate;
  • capacitata de a initia si sustine conversatii pe subiecte familiare;
  • capacitatea de a citi si intelege texte scrise de nespecialisti intr-o gama variata de subiecte sau texte specializate intr-un domeniu familiar;
  • capacitatea de a utiliza elemente ajutatoare (diagrame, harti, notite) pentru a intelege sau produce texte scrise sau mesaje verbale (conversatii, instructiuni, interviuri, discursuri)

Competențe organizaționale/manageriale

  • capacitatea de a elabora si implementa un proiect;
  • capacitatea de a lucra in mod cooperant si flexibil in cadrul unei echipe
  • capacitatea de initiativa si capacitatea de a raspunde pozitiv la schimbari
  • abilitatea de a-ti identifica punctele slabe si punctele forte
  • capacitatea de a evalua si a-ti asuma riscuri in diverse situatii

Competențe dobândite la locul de muncă

  • Capacitate de a comunica in mod constructiv, spirit de echipa, aptitudini de colaborare si integritate, capacitate de negociere, seriozitate si responsabilitate.

Competențe informatice

  • Microsoft Office,Internet.

Alte competențe

  • capacitatea de a manifesta solidaritate in a rezolva problemele care afecteaza comunitatea locala sau comunitatea larga;
  • capacitatea de a relationa eficient cu institutii din domeniul public;
  • capacitatea de a profita de oportunitatile oferite de UE;
  • capacitatea de a comunica constructiv in situatii sociale diferite (a tolera alte puncte de vedere, a constientiza responsabilitatea individuala si colectiva)
  • capacitatea de a crea incredere si empatie in alti indivizi
  • capacitatea de a separa intre viata personala si cea profesionala
  • capacitatea de a constientiza si intelege identitatea culturala nationala in interactiune cu identitatea culturala a Europei si a restului lumii
  • capacitatea de a observa si intelege puncte de vedere care tin de contexte culturale diferite

Permis de conducere

B
19.12.2016

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București sâmbătă, 22 septembrie 2018, 10:28
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro