Plen
Ședința Camerei Deputaților din 9 decembrie 2003
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.163/19-12-2003

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Arhiva video:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2003 > 09-12-2003 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 9 decembrie 2003

6. Dezbaterea Propunerii legislative pentru modificarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.64/2003 pentru stabilirea unor măsuri privind înființarea, organizarea, reorganizarea sau funcționarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, a ministerelor, a altor organe de specialitate ale administrației publice centrale și a unor instituții publice (amânarea votului final).
 
consultă fișa PL nr. 702/2003

Domnul Valer Dorneanu:

................................................

La pct.23, domnul ministru Acsinte Gaspar dorește să ridice o problemă de procedură.

Domnul Acsinte Gaspar:

Domnule președinte,

Stimați colegi,

Propun să amânăm dezbaterea acestei propuneri legislative, urmând să fie remis punctul de vedere al Guvernului asupra Statutului prin care personalul încadrat la Agenția Națională de Control și la Corpul de Control al Guvernului este exceptat de la dispozițiile Legii cu privire la funcționarul public. Aceeași recomandare se regăsește și în avizul Consiliului Legislativ, care socotește că este absolut necesar ca statutul acestei categorii de personal să fie clarificat prin punctul de vedere al Guvernului.

De aceea, vă propun să amânăm dezbaterea acestei propuneri legislative.

Domnul Valer Dorneanu:

Domnul vicepreședinte Bara, din partea Comisiei sesizate în fond.

Domnul Radu Liviu Bara:

Da, domnule președinte, și noi, comisia, suntem de acord cu propunerea făcută de domnul ministru de a se amâna dezbaterea.

O dată cu modificarea noului Regulament, de multe ori suntem puși în situația de a nu mai avea timp să așteptăm răspunsul Guvernului.

Deci, o dată cu modificările făcute la Regulament - de 30 și de 45 de zile, suntem puși în situații destul de grele. De exemplu, este vorba de documentații care apar cu o săptămână în urmă, până când nu avem avizul sau până când nu avem punctul de vedere al Guvernului nu le putem pune în discuție, iar punctul de vedere al Guvernului, până îl anunțăm noi, trec două săptămâni și nu vom mai putea să respectăm datele din Regulament. Sigur, aceasta este o discuție pe care probabil că o vom aborda după 1 februarie. Dar, la nivel de comisie să știți că avem foarte multe probleme.

Vă mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Am reținut.

Oricum, fiind vorba de o implicare evidentă a bugetului statului, este obligatoriu, după Constituție chiar, să avem punctul de vedere al Guvernului.

Îl rog pe domnul ministru Gaspar să aibă în vedere termenul pentru care noi suntem răspunzători, ca și primă Cameră.

Supun votului dumneavoastră amânarea dezbaterii până la primirea punctului de vedere. Vă mulțumesc.

Dacă sunt voturi împotrivă.

Abțineri?

Unanimitate. Vă mulțumesc.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București miercuri, 24 iulie 2019, 8:19
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro