Adrian Moisoiu
Adrian Moisoiu
Ședința Camerei Deputaților din 18 aprilie 2006
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.60/28-04-2006

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
18-03-2019
13-03-2019 (comună)
Arhiva video:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2006 > 18-04-2006 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 18 aprilie 2006

2. Primirea de răspunsuri la interpelările adresate primului ministru și membrilor Guvernului:  
  2.4 Adrian Moisoiu
 
consultă:

Domnul Cătălin Ionel Dănilă (secretar de stat, Ministerul Muncii, Solidarității Sociale și Familiei):

Mulțumesc, domnule președinte.

La interpelarea adresată domnului ministru Gheorghe Barbu de către domnul deputat Adrian Moisoiu, referitoare la recalcularea pensiilor, formulăm următoarele: fondurile alocate în primul trimestru al acestui an, potrivit prevederilor bugetului asigurărilor sociale de stat pe 2006 au fost insuficiente pentru efectuarea la timp a operațiunilor de transmitere prin poștă a deciziilor de recalculare și buletinelor de calcul.

În luna martie 2006, au fost realocate sume cu altă destinație din trimestrul IV în trimestrul I, dar aceste fonduri au ajuns la casele județene de pensii după efectuarea procedurii de aprobare de către Ministerul Finanțelor Publice, circa 20 de zile, respectiv în ultima parte a lunii martie 2006.

Întrucât necesarul de fonduri la capitolul "bunuri și servicii" nu este acoperit din prevederile bugetului aprobat pentru anul 2006, au fost făcute demersurile necesare pentru acoperirea acestora cu ocazia rectificării bugetare.

Vă mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Domnule deputat, aveți dreptul la un comentariu.

Domnul Adrian Moisoiu:

Mulțumesc, domnule președinte.

Și mulțumesc și domnului secretar de stat aci prezent.

Într-adevăr, era necesar ca să se prevadă suma respectivă. Înțeleg că în clipa de față s-au alocat sumele respective și ar fi fost păcat ca o acțiune care s-a declarat că este încheiată să se fi împotmolit exact la final, pentru că degeaba poți să-i spui pensionarului că "dumitale ți s-a recalculat pensia" dacă el nu vede care este punctajul de care dispune în clipa de față și cum anume s-a determinat acel punctaj.

Ca urmare, și reclamații din acest punct de vedere. Sper că a fost pusă cu bună intenție întrebarea și respectiv, pe viitor vom încerca să găsim soluții mai bune.

Vă mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Vă mulțumesc, domnule deputat.

  ................................................
 

Domnul Valer Dorneanu:

  ................................................

Din partea Ministerului Comunicațiilor și Tehnologiei Informației, domnul secretar de stat Florin Bejan. O să-i răspundă domnului deputat Adrian Moisoiu cu privire la salariile personalului din Poșta Română.

Domnul Florin Bejan (secretar de stat, Ministerul Comunicațiilor și Tehnologiei Informației):

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Stimate domnule deputat,

În urma interpelării dumneavoastră, referitoare la salarizarea personalului care lucrează în cadrul Companiei Naționale Poșta Română, vă comunicăm următoarele: în urma grevei generale declanșate pe 18 aprilie 2005 și după negocierile între Administrația Companiei Poșta Română și reprezentanții sindicali ai salariaților din C.N.P.R., s-a stabilit acordarea următoarelor drepturi salariale care au intrat în vigoare începând cu data de 1 mai 2005: salariul minim de 3,3 milioane de lei pentru 9200 de salariați remunerați cu salariul minim pe economie, majorarea salariului de bază pentru ceilalți angajați cu 3%, acordarea unui spor de vechime de 5% pentru tranșa de vechime în muncă de 3 până la 5 ani.

Menționăm că fondul de salarii al Poștei Române pe anul 2005, față de cel aferent anului 2004, nu a putut fi majorat cu mai mult de 4%. Acest lucru fiind la vremea respectivă stabilit prin H.G.142/2005 și 148/2005.

Prin Hotărârea de Guvern nr.50/2006, fondul aferent de salarii anului 2006 a crescut în schimb cu 12% față de anul 2005. Ca atare, vă informăm că, în cursul săptămânii viitoare, vor fi demarate negocierile dintre administrația C.N.P.R. și reprezentanții Federației sindicatelor din poștă și telecomunicații. În cadrul acestor negocieri, se va stabili și majorarea salarială pentru anul 2006, în limita fondului de salarii aprobat.

În același timp, Poșta Română este preocupată să asigure pentru toți angajații Poștei condiții cât mai bune de lucru prin investiții și la nivelul infrastructurii poștale, programe de training pentru perfecționarea profesională și reconversie, facilități de natură medicală, socială și recreativă.

Mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Mulțumesc.

Vreți să comentați acest răspuns, domnule Adrian Moisoiu? Vă rog.

Domnul Adrian Moisoiu:

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Domnule secretar de stat,

Noi ne-am mai întâlnit aici acum un an și ceva când v-am pus prima oară o interpelare pe această temă, și spun cinstit că atunci dumneavoastră mi-ați promis, de fapt nu mi-ați promis mie, că de fapt ați promis întregului personal din Poștă, că veți analiza situația și veți face o strategie de creștere a salarizării acelor persoane care lucrează în cadrul Companiei Naționale Poșta Română.

Vă aminteam la momentul respectiv și văd și acum ați driblat răspunsul în legătură cu diriginții de oficiu din mediul rural care desfășoară muncă de 8-10-12 ore și în locul factorilor poștali, și în locul persoanelor care sunt în concediu, și care de fapt nu sunt pontați decât cu 6 ore și, ca atare, și la vechimea pentru pensie și ca salarizare, știm toate treburile acestea. Și pe care văd că-i uitați în continuare sau ați uitat să-mi răspundeți. N-am înțeles, probabil că nu aveți un răspuns, pentru că altă explicație n-am.

Mă deranjează faptul că dumneavoastră ați fost lider sindical, așa am înțeles eu, până când ați ajuns secretar de stat. Și ăsta este și motivul pentru care ați intrat în Parlament, chiar pe listele partidului nostru, după câte știu. Adică nu în Parlament, în conducere.

Totuși, uite care este situația. Deci, v-aș ruga să nu încercați să ascundeți adevărul și să veniți să spuneți clar: "Dom'ne, astea am făcut, astea nu." Pentru că era foarte clar atunci. Monitorizarea s-a ridicat, deoarece acesta era motivul pentru care nu se puteau mări salariile. Iar cu un miel și o ureche de porc, adică cu o creștere a salariilor din Crăciun în Paște sau din Paște până în Crăciun, cred că nu ați reușit să compensați munca și să recompensați corespunzător munca celor care lucrează la companie.

Deci, vă aștept, încă, în continuare. Vă mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Și domnul secretar de stat Florin Bejan are dreptul, potrivit Regulamentului, să comenteze "comentariul".

Domnul Florin Bejan:

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Stimaților domni deputați,

Stimate domnule deputat Moisoiu,

Sunt câteva inexactități în ceea ce ați menționat dumneavoastră: în primul rând, nu știu dacă are sens acum, dar n-am fost lider de sindicat niciodată.

În ceea ce privește procesul de restructurare a Companiei Poșta Română, acesta este un proces care se desfășoară, în momentul de față se selectează un consultant pentru a se face această întreprindere.

În ceea ce privește condițiile de muncă ale oamenilor, aș vrea să precizez un lucru: vorbiți de diriginții de la oficiile poștale din mediul rural, care lucrează 10 ore; eu cred că sunteți dezinformat în acest sens, poate chiar de unii dintre dumnealor, pentru că - în general - mai ales la mediul rural există o problemă de rentabilitate a acelor oficii, pentru că nu știu de ce ar lucra dumnealor 10 ore; în general lucrează program redus, într-adevăr, pentru că numărul de trimiteri și de schimburi poștale acolo este foarte redus și este una dintre problemele pe care noi le avem în vedere.

Deci, în ceea ce privește creșterea condițiilor salariale, v-am și spus că pentru anul acesta fondul de salarii, față de 2005, este majorat cu 12%.

În plus față de aceste aspecte, aș dori să precizez și faptul că pe lângă acele ajutoare de care spuneați dumneavoastră, de Crăciun și de Paște, s-au făcut și alte eforturi pentru salariați. S-au făcut vaccinări în perioada respectivă pentru anumite boli profesionale, care n-au însemnat foarte puțini bani nici acelea, și se continuă să se facă eforturi.

În privința monitorizării iarăși sunteți dezinformat, pentru că nu a fost încă ridicată monitorizarea. Noi înșine încercăm să facem eforturi pentru ca acest lucru să se rezolve. Deci monitorizarea nu a fost ridicată până în luna iulie, încă. Nu noi suntem cei care am hotărât acest lucru. Sperăm ca odată cu începerea procesului de restructurare, după ce se selectează consultantul, să reușim să ridicăm monitorizarea, în sfârșit.

Vă mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Este prezent, din partea Ministerului Administrației și Internelor, domnul secretar de stat Mircea Alexandru, care are de dat 9 răspunsuri la 9 interpelări.

Domnule secretar de stat, pentru Mircia Giurgiu comunicați în scris.

Tot în scris pentru domnul Gabriel Vlase.

Pentru domnul deputat George Băeșu tot în scris.

Pentru doamna deputat Gabriela Crețu tot în scris.

Și prezentați-i, vă rog, răspunsul doamnei Cornelia Ardelan. A plecat și dumneaei? Da.

Pentru domnul deputat Adrian Moisoiu aveți să-i dați 2 răspunsuri: unul referitoare la situația existentă în Consiliul Local Tăureni; și al doilea referitoare la un incendiu provocat în Piața Armatei din Târgu Mureș.

Încercați să fiți, după îndelungata experiență pe care o aveți, concis.

Domnul Mircea Alexandru (secretar de stat, Ministerul Administrației și Internelor):

Stimate domnule deputat,

În legătură cu invalidarea mandatului unui consilier local din comuna Tăureni, județul Mureș, vă comunicăm următoarele.

Hotărârea nr.27/16.09.2005 a Consiliului Local Tăureni, județul Mureș, privind demisia din funcția de consilier a domnului Bercea Remus și invalidarea în funcția de consilier local a domnului Rotar Ioan a fost notificată de instituția Prefectului județului Mureș la data de 26.09.2005 ca fiind incompletă și nelegală.

Ca urmare a refuzului Consiliului Local Tăureni de revocare a actului administrativ în discuție, instituția Prefectului a promovat acțiune în contencios administrativ, care a format obiectul dosarului nr.4543/2005 la Tribunalul Mureș.

La data de 17.02. a.c., instanța sesizată s-a pronunțat cu privire la acest dosar prin Sentința Civilă nr.275, în sensul admiterii acțiunii Prefectului și anulării hotărârii menționate anterior.

Precizăm faptul că până la acest moment sentința pronunțată nu a fost comunicată oficial părților, datele și informațiile menționate anterior fiind preluate din registrul instanței sesizate.

Menționăm și faptul că hotărârea judecătorească este supusă recursului, potrivit dispoziției Legii contenciosului administrativ. Având în vedere că termenul de recurs începe să curgă de la data comunicării sentinței, precum și faptul că sentința nu a fost comunicată până în acest moment, nu a fost posibilă promovarea recursului de către cei interesați.

Semnalăm că, potrivit Codului de procedură civilă, hotărârea judecătorească urmează a fi pusă în executare numai după rămânerea ei ca definitivă și irevocabilă.

Având în vedere considerentele prezentate, menționăm că în cazul semnalat de dumneavoastră au fost întreprinse demersurile legale în vederea stabilirii legalității.

Domnul Valer Dorneanu:

Mulțumesc.

Domnul deputat Moisoiu dorește să facă un comentariu.

Domnul Adrian Moisoiu:

Mulțumesc.

Eu îi mulțumesc domnului secretar de stat pentru răspunsul pe care mi l-a dat și pe care, de fapt, îl aveam exact așa cum l-a prezentat dânsul, și în interpelarea pe care i-am dat-o dânsului, că o am aici de față.

Din păcate, operativitatea în acest caz lasă total de dorit. Vreau să întreb și eu: oare cetățenii din comuna respectivă sunt sau nu sunt prejudiciați de faptul că omul care a primit voturile noastre, pentru partidul nostru, pentru P.R.M., încă din luna august, iată că am ajuns în luna aprilie și toată treaba se tergiversează pentru că efectiv un primar s-a jurat că el n-o să ..., adică o să pună tot timpul "tălpi", o să pună tot timpul obstacole pentru ducerea la începlinire a unei hotărâri de justiție și, respectiv, de aplicare a legii, nu?

Ce s-ar fi întâmplat dacă în situația asta ar fi fost mai mulți consilieri locali? În această situație ar fi trebuit să se suspende activitatea Consiliului Local din comuna respectivă? Să facem alegeri sau ce Dumnezeu s-ar fi întâmplat acolo?

Deci, este încă inadmisibil din punct de vedere al operativității.

Mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Domnule secretar de stat, vă rog, aveți cuvântul.

Domnul Mircea Alexandru:

Numai într-un minut vreau să fac precizarea că, din punct de vedere al Executivului, deci al Prefectului, acesta - cu celeritate - de îndată a sesizat instanța de judecată.

Dacă aveți o problemă sau dacă aveți dileme în legătură cu problema care vă interesează, cred că este cazul să vă adresați puterii judecătorești, care nu este Guvernul României.

Mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Întreb dacă domnul deputat Ioan Aurel Rus, de la P.R.M., este prezent?

Domnule secretar de stat Onisei, v-aș ruga să-i transmiteți răspunsul scris.

Da, stați puțin, domnule secretar de stat, că am făcut o întrerupere pentru a-l elibera pe domnul secretar de stat Ioan Onisei.

Mai aveți o interpelare pe care i-o datorați domnului Mircea Costache. (Discuții la masa prezidiului între domnul secretar de stat Mircea Alexandru și domnul Valer Dorneanu.)

Bun. Vă rog să-i comunicați în scris răspunsul.

În aceste condiții, domnule Mircea Alexandru, nu mai aveți. (Se reiau discuțiile la masa prezidiului, între domnul secretar de stat Mircea Alexandru și domnul Valer Dorneanu.)

Vă rog. Eu vă dădusem cuvântul pentru amândouă.

Domnul Mircea Alexandru:

Mulțumesc, domnule președinte.

Stimate domnule deputat,

Succint, în dosarul care are ca obiect incendiul produs în Piața Armatei din Tg. Mureș a fost dispusă începerea urmăririi penale față de administratorul și angajații S.C. Electrica BOCIKOR S.R.L. Tg.-Mureș, pentru comiterea infracțiunii de distrugere din culpă, prevăzută de art.219 alin.l și alin.3 din Codul penal.

În urma analizării dosarului s-a stabilit necesitatea efectuării mai multor acte de urmărire penală, în vederea identificării și stabilirii vinovăției persoanelor din cadrul administrației piețelor Tg.-Mureș cu privire la incendiul produs.

De asemenea, unul dintre învinuiți a solicitat dispunerea unei expertize tehnice, în specialitatea procese pirogene și incendii, expertiză ce urmează a fi dispusă în cel mai scurt timp; în funcție de concluziile expertului, cercetările vor fi continuate sub supravegherea procurorului.

În ceea ce privește prejudiciul cauzat celor 32 de operatori economici, precizăm că a fost dispus de către procuror un sechestru asigurator asupra bunurilor societății în discuție.

Menționăm și faptul că unul dintre operatorii economici păgubiți nu a depus la dosar acte doveditoare a valorii prejudiciului, deși s-au angajat în acest sens în fața organelor de poliție.

Mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Mulțumesc.

Domnul deputat Adrian Moisoiu dorește să spună câteva aprecieri.

Domnul Adrian Moisoiu:

Domnule președinte,

Din păcate, și aici răspunsul este numai pe jumătate. Adică, efectiv domnul secretar de stat se referă la prejudiciul firmei acesteia cu care s-a încheiat licitația pentru executarea lucrărilor în Piața Armatei. Scapă, însă, că de fapt acolo sunt două cauze sau doi împricinați.

Pe de o parte, există și fiecare, de fapt, are în frunte Primăria Tg. Mureș, pentru că Primăria Tg. Mureș a făcut și licitația cu firma respectivă.

Pe de altă parte, Primăria - la rândul său - nu a luat nici o măsură pentru protecție împotriva incendiilor, deși în interpelarea mea este prevăzut, este arătat acest lucru: grupul de pompieri Horea din Tg. Mureș a acordat mai multe amenzi; deci în sensul ăsta a atras atenția Primăriei Tg. Mureș, asupra faptului că nu asigură condițiile privind protecția și siguranța împotriva incendiilor.

Deci, este clar din acest punct de vedere, că mai este încă un vinovat acolo, în afară de cei care au neglijat să ia măsurile p.s.i. corespunzătoare.

Pe de altă parte, și cu asta am încheiat, se repetă aici o situație pe care am întâlnit-o tot la o întrebare, tot la o interpelare primită atunci din partea Ministerului Muncii și Solidarității Sociale, unde spune că se vor lua măsuri din timp împotriva celor care au adus niște prejudicii unor persoane private.

Păi, stați puțini, dar oamenii aceștia mai trebuie să și trăiască, domnule secretar de stat. Dacă noi vom lungi acest proces, și așa cum chiar doamna ministru Monica Macovei de la acest microfon a spus cu diverse ocazii, "că trebuie să facem astfel încât să fim operativi", adică Justiția să acționeze imediat. Altfel, dacă nu oamenii mor de foame, nu au cu ce să reinvestească în procesul de producție și, respectiv, nu au cum să se întrețină. Vom ajunge din rău în mai rău.

Deci, vă rog frumos să vă gândiți și din acest punct de vedere.

Mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Da, aveți cuvântul, domnule ministru.

Domnul Mircea Alexandru:

Mulțumesc, domnule președinte,

În primul rând, sunt de acord cu ceea ce dumneavoastră semnalați, cu faptul că pompierii ziceți, deci Inspectoratul pentru situații de urgență și-a făcut datoria, controlând și aplicând sancțiuni contravenționale.

Admit și faptul că Primăria nu și-a făcut datoria. Însă, știți bine că atunci când am discutat aici, în această sală, Legea nr.215, pe Cap. XII "Sancțiuni", și am avut o discuție interminabilă în legătură cu sancțiunile care i se pot aplica Primarului, semnalez ceea ce și dumneavoastră știți foarte bine: Primăria nu este Executivul.

Eu răspund pentru activitățile Guvernului, ale Executivului, și nu pentru cele, pentru ce face sau ceea ce nu face Primăria, ca să fie lucrurile bine precizate. De Primărie răspunde primarul, nu Executivul.

Domnul Valer Dorneanu:

Mulțumesc.

Un grupaj de răspunsuri îl are de oferit domnul secretar de stat Ervin Zoltan Szkely, din partea Ministerului Sănătății și Familiei.

Domnul deputat Petru Gabriel Vlase, dacă este? Răspundeți în scris, domnule ministru.

Domnul deputat Mircia Giurgiu nu este. Răspundeți în scris.

Pentru Gabriel Vlase, de asemenea, răspundeți în scris.

Și la următoarea, cu situația Spitalului de urgență Bacău, și la următoarea, cu medicii coordonatori din Bacău, și la aceea cu farmaciile din Bacău, și la întrebarea cu privire la serviciul de ambulanță din Bacău.

Iar pentru domnul Emil Radu Moldovan îi răspundeți în scris, cu privire la întoarcerea la natură de frica reformei.

Am înțeles că ați cerut reprogramarea răspunsului pentru domnul Ioan Aurel Rus. Îi răspundeți în scris, oricum.

Pentru domnul deputat George Băeșu îi răspundeți în scris.

La situația nou-născuților - pentru domnul Aledin Amet - îi răspundeți și dumnealui în scris.

Cu aceasta misiunea dumneavoastră s-a încheiat.

  ................................................
 

Domnul Valer Dorneanu:

  ................................................

V-aș ruga, în aceste condiții, în continuare, să-i răspundeți domnului Adrian Moisoiu, cu recomandarea de a fi mai succint, pentru că nu ne interesează toate aspectele tehnice din interiorul ministerului - cine avizează, serviciul tehnic, cine trimite și cu ce adresă trimite. Deci încercați să fiți mai concis.

Domnul Dan Cristian Stoica:

Domnule deputat,

Art.66 din Legea nr.304 privind organizarea judiciară spune că ministrul justiției exercită controlul asupra procurorilor, prin procurori anume desemnați de Procurorul General al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție sau, după caz, de Procurorul General al Parchetului Național Anticorupție ori de ministrul justiției. Însă, acest control constă doar în verificarea eficienței manageriale, a modului în care procurorii își îndeplinesc atribuțiile de serviciu și în care se desfășoară raporturile de serviciu cu justițiabilii și cu celelalte persoane implicate în lucrările de competența parchetelor și nu poate viza măsurile dispuse de procuror în cursul urmăririi penale și soluțiile adoptate.

Prin urmare, ministrul justiției nu poate interveni în activitatea judiciară desfășurată de procurori.

Sub această rezervă, precizăm că din datele comunicate de la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție a rezultat că Parchetul de pe lângă Tribunalul Mureș efectuează în momentul de față verificări în dosarul menționat de dumneavoastră, față de învinuitul Oltean Ovidiu-Petru.

În luna martie 2006, au fost finalizate expertizele dispuse în cauză. Durata mai mare de timp necesară soluționării acestui dosar este determinată de complexitatea faptelor pentru care sunt cercetați învinuiții, de multiplele cereri de probațiune solicitate de toate părțile, de lipsa de cooperare a unora dintre persoane și de necesitatea respectării regulilor de procedură penală cu ocazia administrării probelor.

În urma clarificării tuturor punctelor de vedere, Parchetul de pe lângă Tribunalul Mureș va lua decizia care se va impune în cauză.

Mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Mulțumesc.

Domnul deputat Adrian Moisoiu dorește să comenteze răspunsul dumneavoastră.

Domnul Adrian Moisoiu:

Da, domnule președinte, mulțumesc și eu și domnului secretar de stat pentru că a spus o serie întreagă de cauze pentru care aceste procese și aceste dosare trenează, și sunt patru dosare care de fapt au fost conexate într-unul singur, dar nu s-a spus de fapt principalul motiv pentru care trenează acestea. Pentru că Primarul din localitatea respectivă este un traseist politic și care a știut de fiecare dată să cadă în picioare: când a candidat pe lista P.D.-ului și în perioada '96-2000; pe urmă s-a transferat în 2000 pe lista P.N.L.-ului; pe urmă a candidat și a trecut la P.S.D.; în clipa de față încearcă din nou să treacă la P.D., și în felul acesta să treneze toate aceste dosare.

Asta este cauza principală, domnule secretar de stat, și de fapt eu v-am arătat asta și în interpelarea pe care v-am dat-o, și cred că prin faptul că nu puneți punct la asemenea aspecte, punctele acelea de care avem noi nevoie în ceea ce privește reforma în Justiție cam lasă de dorit.

Eu sper ca doamna ministru, dacă se uită cu mai multă atenție peste aceste materiale, în ideea în care o știu că dorește să facă, și cred că vrea să facă ordine, atunci ar trebui să se implice mai mult, și nu să lase la dispoziția nu-știu-cui care are sau n-are chef să ducă până la capăt procesul din Justiție.

Vă mulțumesc.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 19 martie 2019, 23:40
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro