Plen
Ședința Senatului din 29 iunie 2006
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.119/07-07-2006

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
18-10-2021
13-10-2021
12-10-2021
11-10-2021
05-10-2021 (comună)
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2006 > 29-06-2006 Versiunea pentru printare

Ședința Senatului din 29 iunie 2006

22. Dezbateri asupra proiectului de Lege privind unele măsuri pentru privatizarea Băncii Comerciale Române - S.A.
 
consultă fișa PL nr. L511/2006

Domnul Nicolae Văcăroiu:

................................................

Stimați colegi, trecem la punctul 20 de pe ordinea de zi, proiect de lege privind unele măsuri pentru privatizarea Băncii Comerciale Române - S.A.

Domnul senator Ungheanu Mihai.

Domnul Mihai Ungheanu:

Domnule președinte, reiterez propunerea ca acest proiect de lege să nu se dezbată astăzi. Este un viciu de procedură important, dar, de fapt, sunt mai multe chestiuni. Nu am avut suficient timp. Trebuie să treacă trei zile de la depunerea documentelor și documentele au apărut astăzi. Este iarăși ceva complicat, ceva stufos. În plus, atrag atenția că termenul de adoptare este la 30 de zile după vacanța parlamentară. Nu era nici un motiv serios pentru ca acum să fie introdus în programul nostru de lucru, în ordinea de zi, mai ales că nu Parlamentul privatizează băncile. Aici este altă problemă și trebuie să avem timp să studiem hârtiile care există în legătură cu acest proiect de lege. Avem de la comisii știri că va fi o dezbatere importantă.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Domnule senator Ungheanu, sunt de acord cu dumneavoastră. Eu am în față raportul comun a trei comisii, semnat de trei președinți, trei secretari.

Domnul Mihai Ungheanu:

Domnule președinte, eu am adus trei argumente serioase. Deci, ...

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Dumneavoastră vorbiți în calitate de senator. Eu nu fac comentariu. Ca președinte, am înțeles propunerea dumneavoastră. Există raport, ...cu trei președinți de comisie, trei secretari au făcut un raport comun.

Domnul Mihai Ungheanu:

Unul dintre ei este și vice-lider de grup. Permiteți-i să vină, să vă explice mai pe îndelete, dacă trebuie. Domnul senator Dina.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Nu, ne-a explicat la Biroul permanent, nu vă faceți probleme!

Domnul senator Viorel Ștefan.

Domnul Viorel Ștefan:

Domnule președinte, eu vreau să pledez pentru susținerea propunerii domnului senator Ungheanu, adăugând câteva argumente:

  1. Biroul permanent a sesizat cele trei comisii pentru ședință comună și raport comun. În fapt, ședința comună nu a avut loc. Deci, punem un mare semn de întrebare în legătură cu valabilitatea raportului care s-a distribuit ieri. Nu-l recunoaștem, ca atare.
  2. Vă rog să observați că prin raportul care ni se prezintă, se face trimitere la anexele 1 și 2 din lege, care ar conține textele celor două contracte, a contractului de vânzare-cumpărare și al contractului de garanție. În fapt, aceste texte nu au parvenit Senatului pe cale oficială. Biroul permanent al Senatului nu a fost sesizat cu un text care să conțină cele două contracte. Aceste texte au fost aduse ulterior în Senat. La o primă discuție s-a făcut trimitere la faptul că sunt afișate pe site-ul AVAS-ului și noi ar fi trebuit să votăm ce scrie pe site. La stăruința mea s-au adus niște texte care s-au înmânat în cadrul ședinței de la Comisia pentru privatizare și administrarea activelor statului. Suntem în afara oricărei proceduri parlamentare. Depășește orice imaginație, în legătură cu modul în care se încearcă călcarea în picioare a procedurilor noastre, ceea ce va face ca să adoptăm un act normativ care pe toată durata existenței lui, să rămână cu un mare semn de întrebare.

Ca urmare, susțin solicitarea domnului senator Ungheanu, de a se retrimite la comisie. Mai mult decât atât, să solicităm Guvernului să refacă sesizarea către Senat cu un text care să conțină legea în întregime, nu un text parțial, completat cu niște hârtii aduse și înmânate în cadrul ședințelor de la comisie. Vă mulțumesc.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Nu am intrat în dezbatere, suntem pe procedură ... Imediat domnule senator Iorgovan! Domnul senator Ioțcu, microfonul 2, vă rog!

Domnul Petru Nicolae Ioțcu:

Domnule președinte, deoarece din luările de cuvânt, până acum, au apărut câteva probleme, v-aș ruga să ne acordați 5 minute o pauză, în care să clarificăm cu liderii de grup pozițiile vizavi de acest raport.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Bun, nu am ce face! Deci, pe procedură, domnul senator Iorgovan.

Domnul Antonie Iorgovan:

Domnule președinte, onorat Senat,

Nu se poate, într-o zi în care am găsit soluții, îndrăznesc să spun, cu înțelepciune și cu subtilitate politică, să nu înțelegem că suntem puși în fața unei situații pe care, eu cel puțin, nu am mai întâlnit-o niciodată!

Domnule președinte, Comisia juridică, de numiri, disciplină, imunități și validări ar fi trebuit să se pronunțe asupra acestui document. Am întrebat în Comisia juridică unde este acest contract pe care noi trebuie să-l aprobăm, prin lege. Nu discut pe fond, dacă este bine ca o lege să aprobe un contract și ce mai rămâne din contractul respectiv. Și, domnule președinte, mi s-a pus la dispoziție de către președintele comisiei, pe masă, o hârtie care poate să vină de la oricine, nesemnată, nu poartă nici un fel de antet etc., care pare a fi acest contract de vânzare-cumpărare. Apoi, domnule președinte, este un lucru care nu s-a mai întâmplat niciodată. Și o spun cu durere, în plenul Senatului. După ce am arătat că este impardonabil să discutăm pe fond, aici fiecare frază contează când vorbim despre drept. Dacă este o virgulă și este nepotrivit pusă, are semnificație în drept, ca să nu spun întreaga arhitectură. S-a convenit în Comisia juridică, de numiri, disciplină, imunități și validări să se amâne săptămâna viitoare dezbaterea și a plecat din ședința respectivă. Contrar celor convenite, după-amiază, în ședința de după-amiază, când noi eram, mulți dintre noi, la alte activități, s-a refăcut Comisia juridică, se pare, la presiunea Executivului, unde noi, de la Opoziție, nu am fost, nu știu în ce cvorum și ne-am trezit că, strict formal, apare un raport al Comisiei juridice, de numiri, disciplină, imunități și validări, fără ca, de fapt, să fi avut loc o dezbatere, și acum trebuie să dezbatem și în plen. Și, dați-mi voie, domnule președinte, să vă spun următorul lucru: dacă noi trebuie să aprobăm acest contract pe care nu l-am văzut, îmi îngădui să vă rețin atenția că, undeva, pentru că nici numerotat nu este, apare, acolo unde se clarifică noțiunile, noțiunea "contract de confidențialitate". Mai departe, înseamnă contractul de confidențialitate încheiat între vânzător, bancă și cumpărător, la data de 28 iunie 2005. Prin urmare, ni se pune în față un contract pe care nu l-am văzut, dar trebuie să știm că acel contract face trimitere la alt contract pe care nu o să-l vedem niciodată. Și întreb: lucrul acesta este corect să se întâmple în țara care se cheamă România, și care are o Constituție care spune că este stat de drept? Eu cred că nu. Este motivul pentru care, domnule președinte, vă rugăm, respectuos, să se trimită la comisie, să discutăm riguros, punct cu punct și proiectul de lege, și contractul care este, cum spune franțuzul "jusqu'a cote", face parte din acest edificiu juridic. Nu se poate discuta proiectul pentru că, pot să vă spun, dacă vom discuta pe fond, abia sunt dispoziții în lege, care contravin contractului. Și atunci ce facem? Ce se va aplica, textul de lege sau textul din contract, care, la rândul lui, devine text de lege? Vă mulțumesc.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Stimați colegi, este o problemă extrem de grea, pentru că suntem, într-adevăr, pentru prima oară puși în fața unui fapt - să aprobăm un contract. Atunci când aprobi un contract trebuie să fii parte la negociere, să iei fiecare prevedere la mână și s-o discuți. Comisia noastră juridică să fie acolo și să-și dea ... Dar, mă rog, nu mă disculp. Eu vă propun, totuși, pentru că este foarte importantă acțiunea, nici nu am încotro, 5 minute, ... Vă rog, domnule senator Ioțcu, domnul senator Solcanu, liderii de grup și continuăm după aceea. Reluăm. Domnule senator Eckstein, vreți dumneavoastră acum? Am o solicitare a liderului de grup și vă rog foarte mult să vă întâlniți! (Discuții) Lăsați-o încolo! Aveți cuvântul, poftiți!

Domnul Eckstein Kovacs Peter:

Nu o să intervin pe fond și nu o să spun o părere pe fond, dar aici s-a spus că s-a dat un raport fără ca să existe o decizie a comisiei. Trebuie să vă spun că nu am fost în ședință comună. Aceasta este de notorietate, se mai lucrează la rapoarte comune separat și după aceea, se pune cap la cap părerea celor două sau trei comisii, ceea ce s-a întâmplat. Într-adevăr, înainte de masă am discutat și am hotărât s-o amânăm ... Eu am spus săptămâna viitoare. S-a spus că săptămâna viitoare nu mai este. La proxima ședință, așa a fost! După aceea, a fost o ședință a Biroului permanent în care s-a invocat că există o urgență, dată fiind finalizarea uneia dintre cele mai mari privatizări din România, și dacă se poate, să figureze pe ordinea de zi de astăzi. A fost o ședință de Birou permanent. La care, după-amiază, noi am avut, potrivit programului oficial al Senatului, ședință în comisii. Faptul că unii dintre membrii comisiei au preferat să meargă la o lansare de carte, a fost decizia lor. În orice caz, noi am lucrat în cvorum și în cvorum al adoptat partea noastră din raport. Atâta am vrut să spun și vă mulțumesc, domnule președinte!

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Și eu vă mulțumesc, domnule președinte Eckstein. Pe mine mă interesa punctul dumneavoastră de vedere, în calitate de președinte al Comisiei juridice, de numiri, disciplină, imunități și validări ... Mă urmăriți, domnule senator Eckstein? Pe fond! Este posibil ca printr-o lege, Parlamentul să aprobe un contract? Deci, este prima oară când ne confruntăm cu această treabă. Nu știu, poate să fie bine. Rog liderii de grup, aici alături, 5 minute vă rog să vă consultați!

- PAUZĂ -

................................................

Ia să vedem ce am realizat în legătură cu privatizarea Băncii Comerciale? Liderii de grup au sosit?

(Din sală, mai multe voci): Continuați... mergem mai departe... nu au venit... nu s-a terminat...

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Dacă vă mai consultați, nu e nici o problemă.

................................................

Domnul Nicolae Văcăroiu:

................................................

Stimați colegi, am rămas cu ultimul proiect de lege pentru această zi, proiectul de Lege privind unele măsuri pentru privatizarea Băncii Comerciale Române.

Doresc o explicație. Liderii de grup, vă rog, la ce formulă ați ajuns?

Domnul Arion, vă rog, microfonul 2.

Domnul Viorel Arion:

Domnule președinte,

Din păcate, nu am ajuns la un consens pe această temă, așa încât singura noastră soluție, a Alianței, ar fi o sesiune extraordinară săptămâna viitoare, (rumoare) în situația în care legea nu ... (gălăgie, vociferări, proteste)

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Vă rog, stimați colegi, să faceți liniște.

Domnul Arion, domnul Ioțcu, marea problemă pe care o avem, săptămâna viitoare, dacă nu ajungem la o înțelegere, dacă ne dați un argument și o garanție că ajungem la o înțelegere... E o problemă, sigur... Știți foarte bine, o treime din colegi sau membrii Biroului permanent pot hotărî sesiune extraordinară. Problema e că trebuie să găsim o formulă de soluționare. Este foarte important, stimați colegi. Vreau să cunoașteți aceste lucruri. Este totuși o privatizare care a fost încheiată, este o sumă de bani importantă care trebuie să intre în visteria țării, că sunt multe acțiuni de plătit. Acesta este obiectivul. Singura problemă pe care o avem în discuție este că ne-a surprins, și eu cred că e o greșeală de fond, că s-a venit cu un proiect de lege de aprobare a unui contract. Toate celelalte 7.000 de privatizări aprobate de Parlament s-au făcut fiecare în parte printr-o lege în care Parlamentul a aprobat condițiile excepție la privatizări, excepții prevăzute în contracte prin care se abat de anumite legi; eliminarea datoriilor, sume ascunse care pot apărea ulterior și așa mai departe. Și atunci nu era absolut nici o problemă. Aici ne-am împotmolit. Și va fi o problemă, probabil, pe aceeași temă și la Camera Deputaților. Noi suntem prima Cameră sesizată. Ca să aprobi un contract de privatizare trebuie să fii parte în contract și atunci trebuie să analizezi fiecare prevedere, trebuie să cunoști și clauzele confidențiale, să cunoști și toate celelalte clauze.

Deci, părerea mea, aici este fondul juridic care ne creează... dar, repet, este o necesitate și trebuie să vedem cum ieșim din impas. Poate discutăm cu colegii să se reia acest proiect de lege și să-l facem pe formula practicată până acum, să scoatem aprobarea contractului și numai ce vreți să vă dăm aprobare.

Domnul senator Ștefan Viorel. Microfonul 3.

Domnul Viorel Ștefan:

Domnule președinte,

Domnilor colegi,

În numele Grupului social-democrat, aș vrea să-mi permiteți să spun că noi ne-am fi dorit ca procesul de privatizare să se finalizeze, să încaseze banii și toate consecințele favorabile care decurg din aceasta să se întâmple. Numai că, înainte de aceste dorințe ale noastre, ne-am fi dorit ca acest contract să fie încheiat cu respectarea legii și cu respectarea procedurilor parlamentare.

Ca urmare, în numele grupului, declarăm că, indiferent dacă va fi sau nu va fi sesiune extraordinară, dacă nu se reface sesizarea, Parlamentul, în condiții regulamentare, parlamentarii Grupului social-democrat nu vor participa la această dezbatere.

În al doilea rând, vă rog să rețineți că, în raport, la anexa cu amendamente admise, sunt amendamentele de la poziția 1, 2, 3, 4, 5 și 7 formulate de parlamentari ai grupului nostru, din dorința de a îmbunătăți textul de lege și în atare condiții ne retragem aceste amendamente.

Dacă va avea loc dezbaterea în aceste condiții, indiferent când, va fi în lipsa noastră și fără discutarea acestor amendamente.

Vă mulțumesc.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Domnul senator Dina Carol. Microfonul 2, vă rog.

Domnul Carol Dina:

Domnule președinte,

Este a treia oară când prezint o situație cu totul și cu totul deosebită care ne-a fost pusă pe masa Senatului. Eu consider că am fi avut timpul material necesar să aducem proiectul de lege la standardele cerute de exigențele parlamentare. Din data de 14, când a venit, până acum, am fi putut să rezolvăm această chestiune... (discuții în sală)...

Așa cum am afirmat...

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Vă rog, puțină liniște, domnilor colegi.

Domnul Ștefan, v-am ascultat, vă rog să faceți liniște.

Vă rog, domnul senator.

Domnul Carol Dina:

Așa cum am afirmat, privatizarea Băncii Comerciale Române este un proces în curs de finalizare. El nu mai poate fi retractat pentru că angajează o responsabilitate deosebită statului român. S-au elaborat peste 31 de acte normative de către Parlament și Guvern care reglementează problemele de la Bancorex și de la BCR.

Drept urmare, sunt necesități izvorâte pur și simplu din proceduri parlamentare. Este necesar, așa cum a menționat și domnul senator Ștefan Viorel, să se retragă actul normativ luat în discuție, să se aducă numai pe excepții la Senat, îl luăm în discuție, îl punem în dezbatere și, așa ca și celelalte acte normative de acest gen, să fie amendat în mod corespunzător. În condițiile în care această procedură nu se respectă, noi, ca și Partidul Social Democrat, nu vom participa la dezbateri.

Vă mulțumesc.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Stimați colegi, va trebui, și aici rog Alianța, liderii de grup de la Alianță, domnul Arion, să luăm o decizie, până la urmă.

Domnul Voicu, vă rog, numai o secundă. Pe lângă formula pe care ați propus-o, ar mai fi o a doua variantă. Acest proiect de lege să fie refăcut de către Guvern, să fie retras, pe formula marilor privatizări care s-au făcut și la Sidex Galați, și la celelalte.

Deci, nu Parlamentul să vină pe formula de a aproba un contract de vânzare-cumpărare. Asta este responsabilitatea Executivului. Noi aprobăm eventuale derogări care ni le cereți, prevăzute în contract, în urma negocierilor, și nu am avut probleme până acum.

A fost o greșeală care ne costă acum. Și atunci a existat problema de refacere a acestui proiect de lege. Nu știu cum stăm cu termenele, dacă e adevărat că ați dat o prorogare de termen până în 20 septembrie. Dacă ați dat-o, atunci formula ar fi ca în această vacanță să veniți cu un proiect de lege refăcut, în vacanța parlamentară comisiile lucrează circa două săptămâni, să se refacă raportul, și în prima zi din sesiunea extraordinară din august să luăm cu prioritate, să-l aprobăm - vă rog să mă urmăriți - și imediat să-l trimitem la Camera Deputaților, astfel încât la sfârșitul lui august să avem acest proiect de lege aprobat.

Vă rog să vă consultați.. ca și la proiectul de lege cu societățile comerciale, astfel încât la 1 septembrie să avem proiectul de lege.

Domnul Solcanu, vă rog.

Domnul Ion Solcanu:

Domnule președinte,

Suntem absolut convinși cu toții că această privatizare a BCR-ului este importantă. Și firește că dorim cu toții să o facem și noi, dar, în condițiile în care a venit proiectul de lege, nu poate fi acceptat.

Noi am propus din partea Grupului Social-Democrat ca acest text de lege să meargă înapoi la cele trei comisii, în vară să se lucreze la acest raport, cu amendamentele pe care Guvernul, acum, este conștient că trebuie să le accepte, iar pe data de 28 august, când ne întrunim în sesiune extraordinară, să luăm cu prioritate în dezbatere raportul celor trei comisii de specialitate.

Și, în felul acesta, noi suntem de acord, dar să respectăm procedura legală constituțională.

Nu solicităm nimic altceva.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Vă rog, din partea Guvernului, un punct de vedere.

Domnul Voicu, microfonul 8.

Domnul Mihai Alexandru Voicu:

Domnule președinte,

Doamnelor și domnilor senatori,

Din punctul de vedere al Guvernului, acest proiect de lege este extrem de important. Din punctul nostru de vedere este o chestiune care ține și de interesul național și poziția noastră este, desigur, aceea de a continua lucrările, bazându-ne pe rapoartele favorabile ale comisiilor existente și de a propune Senatului adoptarea acestui proiect de lege.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Deci, în această ședință da?

Din sală: Da.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Mulțumesc.

Domnul lider, domnul Arion, aveți cuvântul.

Domnul Viorel Arion:

Microfonul 2, vă rog.

Exact aceeași propunere vroiam să o fac și eu în numele Alianței.

Avem rapoarte din partea comisiilor.

Să trecem la vot.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Stimați colegi,

Suntem pe două propuneri distincte.

Sunt nevoit să supun votului dumneavoastră acordul de a continua acum dezbaterile pe raportul întocmit de către comisii...

Domnul Ion Solcanu:

Domnule președinte,

Majoritatea ne forțează mâna să participăm la un simulacru legislativ.

Grupul parlamentar al Partidului Social Democrat nu poate accepta așa ceva, fapt pentru care se retrage de la dezbaterea acestui proiect de lege. (Membrii Grupului parlamentar al Partidului Social Democrat părăsesc sala de ședință.)

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Domnul Ungheanu, aveți cuvântul.

Domnul Mihai Ungheanu:

Domnule președinte,

Am avut două intervenții de la acest microfon tocmai pentru a evita false dezbateri și acceptarea unor încălcări de norme și de proceduri.

În aceste condiții și Grupul parlamentar al Partidului România Mare, așa cum am și anunțat la negociere, părăsește lucrările. (Membrii Grupului parlamentar al Partidului România Mare părăsesc sala de ședință.)

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Stimați colegi,

Numai o secundă, înainte de a pleca, rog secretariatul tehnic, ca Raportul privind încheierea acestei sesiuni legislative - este multiplicat, da? - cel referitor la bilanțul sesiunii...

Vroiam să fac și o prezentare la încheierea acestei sesiuni, sunt 276 de proiecte adoptate în această sesiune, dar, mă rog.

O să o prezentăm la începutul sesiunii următoare.
Vă rog, să vedem dacă avem cvorum?

Stimați colegi,

Vă atenționez că nu mai suntem, în aceste condiții, în cvorum de lucru.

Nu mai putem continua lucrările.

Din păcate nu speram chiar la sfârșit de sesiune să ajungem aici.

Eu reiau apelul, proiectul de lege este foarte important și vă rog, să nu ne ambiționăm, că este și o ambiție.

Rog să se scoată prevederea cu aprobarea contractului și veniți cu derogările pe care doriți să vi le dăm.

Cu colegii discutăm, dacă doriți sesiune extraordinară, dar nu rezolvă, eu o fac și pe 7, ne întâlnim, Biroul permanent, jumătate plus unu, și facem... dacă ar rezolva pe loc, dar nu văd...

Mulțumesc foarte mult.

Domnule Ioțcu, vă rog, aveți cuvântul.

Domnul Petru Nicolae Ioțcu:

Doar vreau să spun că, din păcate, o problemă care privește interesul național s-a transformat într-o problemă politică, nu înțeleg chiar întru-totul atitudinea colegilor noștri pentru că chiar dacă au fost unele disfuncționalități de comunicare între AVAS și cele trei comisii, eu cred că interesul național trebuia să primeze.

Au fost și alte privatizări și dacă ne amintim de PETROM unde nici acum nu este desecretizat contractul, cred că trebuia astăzi să avem o altă atitudine vizavi de privatizarea BCR, care a fost una și transparentă și, până la urmă, una dintre cele mai reușite privatizări din România.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Stimați colegi,

Domnul Ioțcu, ați ascultat de la acest microfon că nimeni nu s-a pronunțat împotriva privatizării BCR-ului așa cum s-a făcut.

Disputele care au fost, repet, sunt legate de modul în care s-a întocmit proiectul de lege, pentru prima oară în 16 ani se vine cu un proiect de lege de aprobare a contractului de vânzare-cumpărare, ceea ce nu a existat.

Deci, nu a fost nimeni care să spună: suntem împotriva privatizării! (Discuții în sală.)

Da, mă rog, eu sunt aici, dacă doriți să găsim o altă formulă, cu cea mai mare plăcere.

Îmi pare foarte rău.

Încheiem ședința noastră de astăzi.

Dacă va fi să luăm o decizie cu sesiune extraordinară, cu colegii din Biroul permanent, o să o luăm.

V-aș ruga să nu uitați, colegii din comisii, că aveți graficul cu activitatea comisiilor în vacanța parlamentară, care înseamnă două săptămâni sau o săptămână de lucru, vom avea o sesiune extraordinară, s-ar putea chiar două, s-ar putea, de asemenea că aveți zece zile de activitate în circumscripții electorale, pe baza acestui grafic veți face decontul de deplasări și diurnă, zece zile în timpul vacanței.

Vă mulțumesc foarte mult.

Încheiem ședința și sesiunea noastră de astăzi.

Ședința s-a încheiat la ora 13. 50.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti miercuri, 20 octombrie 2021, 0:20
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro