Traian Constantin Igaș
Traian Constantin Igaș
Ședința Camerei Deputaților din 8 octombrie 2007
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.134/18-10-2007

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
18-10-2021
13-10-2021
12-10-2021
11-10-2021
05-10-2021 (comună)
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2007 > 08-10-2007 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 8 octombrie 2007

13. Primirea de răspunsuri la interpelările adresate primului-ministru și membrilor Guvernului:
  13.2 Constantin Traian Igaș
 
consultă:

 

Domnul Valer Dorneanu:

  ................................................

Deci, veți răspunde interpelării domnului Constantin Traian Igaș cu privire la intervențiile în caz de calamități, dezastre, epidemii și alte situații speciale de la A.S.P. Arad.

Domnul Gheorghe-Eugen Nicolăescu:

Vă mulțumesc, domnule președinte de ședință.

Domnul deputat Igaș era îngrijorat de faptul că nu este o persoană responsabilă din partea Autorității de Sănătate Publică din Arad care să gestioneze planul de intervenție în caz de calamități, epidemii, dezastre sau alte situații speciale. Drept pentru care, răspunsul nostru este foarte simplu:

Prin Ordinul ministrului sănătății publice 1.009/13.08.2007 doamna doctor Gabriela Țârle a fost încadrată, începând cu 15.08, în funcția publică de conducere de consilier I grad superior, în funcția de director executiv la Autoritatea de Sănătate Publică a Județului Arad, în urma concursului pe care l-a luat la Agenția Națională a Funcționarilor Publici. Doamna Țârle a realizat evaluarea situației existente în instituție și a identificat eventualele probleme ce trebuie rezolvate.

Drept pentru care a trecut la actualizarea planului de protecție civilă și, prin Dispoziția nr. 93/14.09.2007, a dispus modificarea componenței Comitetului pentru situații de urgență și Centrului operativ cu funcționare temporară, prin înlocuirea persoanelor cu funcții de conducere care nu mai ocupau această funcție cu persoanele care acum ocupă funcții în aparatul de stat din județul Arad. Drept pentru care s-a convocat și Comitetul pentru situații de urgență și Centrul operativ cu funcționare temporară, căruia i s-a stabilit ca sarcină actualizarea de urgență a planului de intervenție în caz de calamități, epidemii, dezastre sau alte situații speciale.

Consider că prin răspunsul pe care l-am dat situația, la Arad, este în conformitate cu prevederile legale.

Domnul Valer Dorneanu:

Mulțumesc.

Există un comentariu la acest răspuns, din partea celui care a făcut interpelarea. Poftiți, domnule deputat.

Domnul Constantin Traian Igaș:

Mulțumesc, domnule președinte.

Mulțumesc, domnule ministru.

Se pare că până la urmă interpelarea pe care v-am adresat-o a fost benefică, am mai făcut un pas înainte, sper să facem mulți pași de acum înainte și puteți să vă așteptați și la alte interpelări, punctuale, și cât se poate de serioase.

Vă mulțumesc.

Domnul Valer Dorneanu:

Domnul ministru Nicolăescu are, la rândul domniei sale, dreptul la un comentariu.

Domnul Gheorghe-Eugen Nicolăescu:

Domnule deputat, să nu uitați dumneavoastră, că nici eu nu uit, că și eu sunt deputat și știu ce înseamnă să adresez o întrebare unui membru al Executivului și acela să-și îndeplinească obligațiile pe care le are. Vă garantez că, dacă veți mai face întrebări și interpelări, voi veni cu toată seriozitatea să vă răspund la ele.

Domnul Valer Dorneanu:

Să înțeleg că vă place mai mult calitatea de deputat?

 

Domnul Gheorghe-Eugen Nicolăescu:

Da, recunosc.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti miercuri, 20 octombrie 2021, 3:52
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro