Plen
Ședința Camerei Deputaților din 15 octombrie 2007
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.138/25-10-2007

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
25-11-2021
25-11-2021 (comună)
24-11-2021 (comună)
23-11-2021
22-11-2021
15-11-2021 (comună)
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2007 > 15-10-2007 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 15 octombrie 2007

  1. Informare privind distribuirea unor documente la casetele deputaților, potrivit prevederilor art. 94 din Regulamentul Camerei Deputaților.

 

Ședința a început la ora 16,45.

Lucrările au fost conduse de domnii Valer Dorneanu și Ioan Oltean, vicepreședinți ai Camerei Deputaților, asistați dedomnul Ioan Munteanu secretar.

Domnul Valer Dorneanu:

Stimați colegi,

Permiteți-mi să declar deschise lucrările ședinței de astăzi a Camerei Deputaților și să vă anunț că din totalul de 326 de deputați și-au înregistrat prezența la lucrări un număr de 165 de colegi. Sunt absenți 161, din care 35 participă la alte acțiuni parlamentare.

O să vă informez, pentru început, potrivit prevederilor art.94 din Regulamentul Camerei, asupra documentelor care v-au fost difuzate prin casete.

Este vorba de ordinea de zi pentru zilele de luni - 15, marți - 16 și joi - 18 octombrie 2007.

Vreau să vă anunț, cu privire la acest aspect, că ședința Camerei Deputaților, preconizată joi, în urma discuțiilor care au avut loc după Biroul permanent cu reprezentanții grupurilor parlamentare și cu membrii Biroului permanent, s-a decis ca joi să rămână activitate în comisiile permanente, așa cum a fost, deci, nu ședință în plen.

Alte documente care v-au fost comunicate: programul de lucru pentru perioada 15-20 octombrie; informarea cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Camera Deputaților și care urmează să fie avizate de comisiile permanente; lista cu legile pentru care se poate exercita dreptul de sesizare a Curții Constituționale, în lipsa rapoartelor depuse în perioada 8 octombrie-15 octombrie 2007, și sumarul privind conținutul fiecărui monitor oficial, Partea I.

Ordinea de zi a propunerilor și proiectelor legislative înscrise astăzi începe cu Proiectul de hotărâre privind bugetul Camerei Deputaților pentru anul 2008.

Doamna deputat Aura Vasile are o intervenție.

Doamna Aurelia Vasile:

Domnule președinte,

În numele Grupului parlamentar al P.S.D., cer 45 de minute timp de consultări pe acest proiect, deoarece sunt câteva lucruri față de care trebuie să ne stabilim poziția, pentru a ști cum abordăm în plenul Camerei.

Domnul Valer Dorneanu:

Stimați colegi,

Cererea aceasta nu se poate discuta, dezbate sau supune votului.

Am luat act, în calitate de președinte de ședință, asupra acesteia.

Suspendăm ședința până la ora 18,00, ca să aveți timp și alte grupuri parlamentare să vă aplecați cu toată răspunderea asupra proiectului de buget.

Vom începe mâine ședința în plen, cu Proiectul de hotărâre privind bugetul Camerei Deputaților.

Deci, până la ora 18,00, când au loc răspunsurile la întrebări și interpelări, suspendăm ședința de astăzi.

Vă mulțumesc.

Stimați colegi,

Ați înțeles, sper, bine ce am zis: mâine-dimineață la ora 10,30 începe ședința în plen nu cu votul final, ci cu dezbaterea asupra proiectului de hotărâre a bugetului Camerei Deputaților, și, dacă mai prindem ceva, pentru a proceda apoi, înaintea ședinței comune, la votul final asupra proiectelor pe care le vom analiza până atunci.

În seara asta, la ora 18,00, cei care s-au înscris să primească răspunuri la interpelări vă rog să vă prezentați, ca și domnii miniștri care vor furniza răspunsurile.

(Lucrările ședinței s-au suspendat la ora 16,50.)

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti joi, 2 decembrie 2021, 9:00
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro