Plen
Ședința Senatului din 13 mai 2008
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.53/23-05-2008

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
27-10-2021
26-10-2021
25-10-2021
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2021 2020 2019
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2008 > 13-05-2008 Versiunea pentru printare

Ședința Senatului din 13 mai 2008

7. Dezbaterea și adoptarea Propunerii legislative privind finanțarea de la bugetul de stat a Sistemului național unic pentru apeluri de urgență (L136/2008)
 
consultă fișa PL nr. L136/2008

Domnul Nicolae Văcăroiu:

................................................

La punctul 6 din ordinea de zi este înscrisă Propunerea legislativă privind finanțarea de la bugetul de stat a Sistemului național unic pentru apeluri de urgență.

Comisia pentru apărare, ordine publică și siguranță națională.

Vă rog, domnul senator Szabó.

Inițiatorii sunt prezenți?

Vă ascultăm, domnule deputat, microfonul 10, vă rog.

Domnul Costică Canacheu - deputat:

Bună ziua, domnule președinte!

Doamnelor și domnilor senatori, Propunerea legislativă este inițiată în scopul asigurării finanțării activității acestui serviciu important, și raportul comisiei sesizate în fond la Senat evidențiază acest lucru foarte bine, de aceea nu mai reiau.

Vreau doar să remarc că, în ultima perioadă, încă de la fundamentarea bugetului pentru anul 2008, și Comisia pentru apărare, ordine publică și siguranță națională de la Senat, și comisia de la Camera Deputaților au avut permanent în preocupare această chestiune a finanțării sistemului unic pentru apelul de urgență.

A rezultat această propunere legislativă, au rezultat amendamentele pe care le accept, ale comisiei de la Senat, și, ca urmare, vă rog să acordați votul acestei inițiative care, în fapt, este a celor două comisii.

Vă mulțumesc.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Vă mulțumesc.

Domnul secretar Szabó ne prezintă raportul comisiei.

Domnul Szabó Károly Ferenc:

Propunerea legislativă are ca obiect stabilirea cadrului legislativ privind finanțarea de la bugetul de stat a sistemului național unic pentru apeluri de urgență prin bugetul Serviciului de Telecomunicații Speciale, respectiv autoritatea competentă, conform legii, să instaleze, să opereze, să întrețină și să mențină la nivelul cerințelor acest sistem.

În continuarea raportului se detaliază anumite elemente pe care, cu îngăduința dumneavoastră, le voi trece cu vederea, pentru ca să nu pățesc ca ieri, dar există anumite elemente care trebuie citite, și anume importanța socială deosebită a Sistemului național unic pentru apeluri de urgență, respectiv problematica finanțării acestuia au stat în atenția celor două comisii încă din luna noiembrie 2007.

De asemenea, Comisia pentru apărare, ordine publică și siguranță națională a Senatului, prin adresa nr. XXV/157 din 14 noiembrie 2007, trimisă primului-ministru, a argumentat și a solicitat Guvernului reglementarea finanțării acestui sistem prin ordonanță de urgență.

Având în vedere aceste considerente, Comisia pentru apărare, ordine publică și siguranță națională, cu majoritate de voturi, a hotărât să adopte raport de admitere, cu amendamentele cuprinse în anexa la raport.

Cu deosebită considerație și semnăturile.

Vă mulțumesc.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Vă mulțumesc.

Să-l ascultăm și pe domnul secretar de stat Constantin Teodorescu.

Microfonul 8.

Domnul Constantin Teodorescu - secretar de stat în Ministerul Comunicațiilor și Tehnologiei Informației:

Domnule președinte,

Doamnelor și domnilor senatori,

După cum cunoașteți, în prezent, în Parlament, la Senat, se află Proiectul de lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2008 care privește chiar organizarea Sistemului național unic pentru apeluri de urgență, dar care mai face și armonizarea cadrului legislativ creat pentru înființarea sistemului național unic pentru apeluri de urgență cu situația existentă în prezent, după doi ani de funcționare a acestui sistem.

Proiectul de lege mai sus menționat prevede reînnoirea cadrului legal în baza căruia sistemul național unic pentru apeluri de urgență funcționează, face reorientarea cadrului de finanțare a sistemului național pentru apeluri de urgență prin asigurarea finanțării administrării operării, întreținerii și dezvoltării sistemului național unic de la bugetul de stat.

Definirea elementelor componente ale sistemului național de apeluri de urgență are ca referință deciziile, directivele Uniunii Europene și standardele Institutului European de Standardizare în comunicații, precum și precizarea nivelului de acceptanță a serviciului asigurat de sistemul național unic de urgență.

Ca urmare, Guvernul nu susține adoptarea acestei inițiative legislative.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Vă mulțumesc.

Dezbateri generale.

Vă rog, domnul senator Szabó Károly, după care domnul senator Mihail Popescu.

Domnul Szabó Károly Ferenc:

Domnule președinte,

Onorat Senat,

Sigur că m-am deplasat la acest microfon pentru că există o incompatibilitate între ceea ce am citit de la microfonul comisiei și poziția mea, pe care am exprimat-o și în cadrul dezbaterilor de la comisie.

Sunt cunoscute valurile, ca să nu spun altceva, în media, pe care le-au provocat atenționările venite de la Comisia Europeană în chestiunea punerii la punct și a operaționalizării Sistemului 112 - apeluri de urgență - în România și care au creat, la un moment dat, impresia, nu tocmai lipsită de temei, că Guvernul și autoritățile implicate, ca să nu folosim numai Guvernul, nu au gestionat în mod optim această situație și că au fost anumite rămâneri în urmă.

Disfuncționalitățile care s-au constatat în această speță s-au datorat și se datorează în primul rând unor divergențe, ca să nu folosesc expresii mai dure, între două autorități, Ministerul Comunicațiilor și Sistemul de Telecomunicații Speciale.

Atunci când s-au făcut referiri la problematica localizării și a identificării apelantului, care este o cerință evidentă și pusă în practică orișiunde, a apelurilor de urgență, au fost anumite chestiuni legate de disponibilitatea operatorilor - mă refer, în primul rând, la operatorii de telefonie mobilă, dar și la ceilalți -

în a efectua acele investiții în fond, cheltuielile și, respectiv anumite cedări de, să le spunem așa, suveranitate asupra unor elemente tehnice din acest sistem, care le sunt aparținătoare ca patrimoniu, și, atunci, nerezolvându-se acest subiect, un parlamentar, și nu orișicare, președintele Comisiei pentru apărare, ordine publică și siguranță națională de la Camera Deputaților, a considerat necesar că această chestiune se rezolvă făcând lobby, acesta este cuvântul, cu tot respectul pentru domnul coleg, pentru o instituție a statului.

Asta este destul de grav, că trebuie un parlamentar să facă lobby pentru ca o instituție a statului să primească ceea ce i se cuvine de la buget.

Întrebarea este dacă chiar așa este.

Nu vreau să intru în detalii, pentru că atunci ar trebui să avem o ședință specială consacrată acestui scop, măcar de două ceasuri...

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Avem timp, domnule Szabó!

Domnul Szabó Károly Ferenc:

Imediat termin, domnule președinte...

Cele două instituții pe care le-am pomenit, respectiv titularii lor, sunt membri în Consiliul Suprem de Apărare a Țării și înseamnă că acolo nu s-a făcut ceea ce trebuia.

Eu nu-mi închipui că o instituție din sfera securității naționale se trezește la mijlocul anului fiscal în curs că nu-i ajung resursele pentru niște chestiuni care îi erau în sarcină, sau cel puțin parțial îi erau în sarcină, înainte de adoptarea bugetului pe anul următor, deci atunci când face referire și comisia la adresa pe care onor comisia noastră de la Senat a înaintat-o către Guvern.

Sigur, în dezbaterea comisiei am avut o oarecare opinie separată față de inițiator în chestiunea care face obiectul acestei propuneri legislative, considerând că nu este cazul ca în acest fel să se rezolve un subiect.

Adică nu-i problema de a fi de partea STS-ului sau de a nu fi de partea STS-ului într-un contencios cu Ministerul Comunicațiilor. Știm noi unde se află puterea mai mare. Și aici este o chestiune organizațională pe care Parlamentul ar trebui, dacă nu să o investigheze, măcar să aibă asupra ei un oarecare oversight cum se spune, o viziune cu atribuții de control, dar noi ne trezim și dăm bani într-un loc pentru că acolo este nevoie neapărat, că altfel nu funcționează, și ei pot să demonstreze efectiv că nu va funcționa dacă nu le dăm acești bani, dar, în sfârșit, Guvernul a decis să scoată Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2008, care își produce efectele, și trimite la bugetul de stat problema finanțării.

Prin urmare, într-adevăr, astăzi, această inițiativă cu care ne ocupăm, de la punctul 6 al ordinii de zi, nu mai are obiect.

Vă rog, onorați colegi, să acceptați aceste argumente, nu pentru că noi trebuie să nu dăm banii STS-ului.

Nu este adevărat, noi trebuie să-i controlăm și să vedem de ce nu ajung, dacă nu le ajung.

Încă un cuvânt, înainte să termin.

În această speță, STS-ul este un actor, este un actor economic pe piață, dar care are puternice piloane bugetare, așa este bine, să fie actor social.

Mulțumesc.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Domnule senator Mihail Popescu, aveți cuvântul. Microfonul 3, vă rog.

Domnul Mihail Popescu:

Domnule președinte,

Stimați colegi,

Despre ce este vorba? Nu este vorba doar despre ceea ce spune domnul Szabó aici, că nu se înțeleg unul cu altul și așa mai departe.

Ne-a tot învârtit, până ce era gata să ia apărarea ministrului.

Nu este așa, domnule Szabó! Uitați despre ce este vorba.

Ordonanța de urgență, care acum a fost dată și despre care acum am aflat, pentru că astăzi ne-a fost trimisă, nu este pe agenda Senatului.

Au introdus-o astăzi, au spus "Domnule, vedeți că o discutați pe aceea a lui Canacheu, dezbateți-o și pe aceasta".

Nu este corect așa.

Ce s-a întâmplat în această ordonanță de urgență? Sunt niște lucruri care trebuie reglementate de la început și care au fost reglementate de către domnul Canacheu prin inițiativa legislativă pe care a făcut-o.

Mă mir că domnul Szabó a ținut o disertație aici, de 15 minute, dar nu a spus nimic.

Uitați despre ce este vorba: în Ordonanța de urgență a Guvernului privind organizarea și funcționarea Sistemului național unic pentru apeluri de urgență nr. 34 din 19 martie 2008, la capitolul III art. 7 alin. (3) se prevede că numărul de posturi pentru structurile prevăzute la alin. (2) se stabilește prin hotărâre a Guvernului, la propunerea administratorului SNUAU, cu avizul Ministerului Comunicațiilor și Tehnologiei Informațiilor.

Dacă se ocupă STS-ul de asta, noi știm, iar dacă nu se știe, înseamnă că trebuie să facem o specializare în acest sens și membrilor Comisiei pentru apărare, ordine publică și siguranță națională.

Este confuzie pentru că, în prezent, personalul administratorului, prevăzut la alin. (2), este personal militar, aflat în structura de organizare a Serviciului de Telecomunicații Speciale, al cărui număr este aprobat de către Consiliul Suprem de Apărare a Țării.

Nu știu dacă această ordonanță de urgență, care prelua o parte din structurile de apărare, nu trebuia discutată întâi la CSAT.

Mergem mai departe.

Se spune că se va numi administratorul.

Am aflat acum ordonanța de urgență prin care s-a numit administratorul.

Administratorul s-a numit începând cu 1 iunie 2008, dar numai până la 31 decembrie 2008, după care ce mai facem? Deci este o ordonanță de urgență dată pentru câteva luni, până când se alege alt Guvern, de aceea nu știu ce vor să facă acolo.

Acest lucru nu reglementează problema.

De asemenea, mai este ceva.

Domnul Szabó întreba de ce ne ocupăm noi de această problemă.

Pentru că zice: suma pentru perioada 2008-2012 are o valoare anuală de 38 de milioane lei, conform art. 26 alin. (1).

În fapt, pentru 2008, bugetul de cheltuieli pentru administrarea, operarea și întreținerea acestui sistem, a cărui structură era prezentată în anexa nr. 1, este de 43.806 de milioane lei.

Cum să facă aceștia servicii dacă nu li se dau banii? De aceea domnul Canacheu a venit cu această inițiativă, pe care noi am discutat-o și aprobat-o.

Deci nu se pune problema că am intervenit într-un joc.

Noi am intervenit pentru a reglementa o situație, care nu este bine reglementată în ordonanțele de urgență, nici în prima, nici în a doua ordonanță, despre care domnul Vosganian spunea că urmează să apară.

Am zis: "Domnule, și totuși cum o dai?" Uite, îl numim administrator pe acesta, în continuare, până la 31 decembrie 2008.

Nu este corect, nu rezolvăm nimic. Și mai este o problemă, care în principiu nu este corectă: unul are banii și altul este administratorul.

Eu nu am înțeles chestiunea aceasta.

Probabil că se vrea privatizarea acestei societăți, sau cum s-o numim? Dacă se vrea privatizarea acesteia, haideți să vedem dacă este bine așa sau nu.

Mai avem un singur lucru românesc: acest sistem național unic pentru apeluri de urgență.

Vrem să-l dăm și pe acesta la greci sau eu știu la cine, ca să știe toată lumea ce se întâmplă în sistemul național pentru apeluri de urgență?

Cu toate acestea, mergem mai departe.

Prin organizarea de până acum, prin ordonanța veche, serviciile au putut satisface cerințele de asigurare a siguranței cetățenilor în conexiune cu securitatea națională.

Totodată, au fost asigurate servicii care, potrivit statutului profesional al cadrelor militare, au putut garanta egalitatea de tratament pentru rezolvarea operativă și eficientă a urgențelor sesizate de toți cetățenii, de pe întreg teritoriul țării.

Pentru că, dacă îi punem acolo pe cei care au culori, portocalii, roșii, albastre, cum vreți dumneavoastră, vedeți că nu mai funcționează.

Acum, la noi, singurele lucruri apolitice sunt biserica și armata. Și biserica deja a trecut cu niște lucruri în domeniul politic.

Deci iată pentru ce am aprobat această problemă, și nu pentru că am avut noi un moft să intervenim în cearta dintre ministru și nu știu cine.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Mulțumesc foarte mult.

Mai sunt luări de cuvânt?

Domnul senator Lupoi a solicitat, inițial, intervenție.

Vă rog câte o intervenție din partea fiecărui grup parlamentar, ori doamna senator Vedinaș, ori domnul senator Funar.

Domnule senator Lupoi, aveți cuvântul. Microfonul 2, vă rog.

Domnul Mihail Lupoi:

Mulțumesc, domnule președinte.

Eu vreau să întăresc ceea ce a spus domnul general Popescu: este o instituție, nu este o dictatură a armatei, și pentru buna funcționare are nevoie de o organizație riguroasă, care să poată să o facă să funcționeze.

Totuși există o Hotărâre a Guvernului nr. 227/2003, care spune că se aprobă înființarea unei activități pe lângă Serviciul de Telecomunicații Speciale.

Eu cred că tot Guvernul este cel care trebuie să găsească fondurile, la o eventuală rectificare bugetară, nu este cazul să facem noi o lege pentru câteva luni.

Iar în legătură cu ceea ce o să se întâmple, eu înțeleg bine ambiția unora să aibă diverse funcții, dar cred, ca și ceilalți colegi care au luat cuvântul, că este normal ca această instituție să rămână pe lângă Serviciul de Telecomunicații Speciale.

După cum îi spune și numele, este un serviciu care tocmai cu asta se ocupă și poate să aibă o altă secție care se ocupă de numărul 112 și așa mai departe.

Nu uitați că în situații de urgență cam totul se militarizează, iar acesta este primul serviciu care trebuie păstrat într-o structură de tip militar, nu neapărat cu grade, funcții și așa mai departe, dar organizarea trebuie păstrată și rămânerea acestei activități în subordonarea Serviciului de Telecomunicații Speciale mi se pare logică și de bun-simț.

De aceea, cred că Guvernul este cel care trebuie să găsească, la rectificarea bugetară, fonduri, nu să facem noi legi pentru două luni, să dăm bugetul peste cap.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Mulțumesc foarte mult.

Din partea Grupului parlamentar al PRM, domnule senator Funar, aveți cuvântul. Microfonul 2, vă rog.

Domnul Gheorghe Funar:

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Doamnelor și domnilor senatori, Și noi am dezbătut în Grupul parlamentar al PRM această propunere legislativă, o susținem, nu ne supărăm că inițiativa legislativă aparține unui coleg parlamentar, și nu Guvernului.

Nu cred că acesta este fondul problemei.

Din păcate, colegul nostru, domnul senator Szabó Károly nu a putut să spună tot ceea ce a gândit, pentru că se află în Senatul de la București.

Dacă era cumva în cel de la Budapesta, susținea contrariul, că Ungaria trebuie să aibă Serviciul de Telecomunicații Speciale, că acesta nu poate fi privatizat.

La noi, acesta este adevărul și trebuie să-l știți, doamnelor și domnilor senatori, s-a pus gând rău acestui serviciu ca să fie privatizat.

Nu știu dacă este și mână ungurească sau nu la mijloc, asta este o altă chestiune, urmează să aflăm.

Noi susținem această propunere legislativă.

Guvernul are bani, are zeci de milioane de euro să plătească pe ultimii opt ani sporurile de risc și condiții neuropsihice nefavorabile pentru grefieri, judecători și procurori, pe opt ani de zile, așa că găsește foarte ușor bani pentru STS.

Mulțumesc.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Mai sunt alte intervenții?

Domnule senator Ștefan Viorel, aveți cuvântul.

Domnul Szabó Károly Ferenc:

Intervenție.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Domnule senator Szabó, vă dau dreptul la replică.

Domnul Viorel Ștefan:

Domnule președinte, Stimați colegi, Cred că înainte de toate discuția pe marginea acestei inițiative trebuie să presupună și o analiză de constituționalitate.

Îmi este greu să-mi imaginez că, mâine-poimâine, vine un Guvern care emite o hotărâre prin care stabilește ceva legat de funcționarea Serviciului Român de Informații sau poate a Serviciului de Informații Externe.

Guvernul își permite, astăzi, prin hotărâre, să reglementeze chestiuni legate de STS, care este același serviciu special ca și SRI, ca și SIE și care, prin Constituție, trebuie să fie exclusiv controlat de către Parlament.

Astăzi este controlat de către Guvern, după o metodă pe care am învățat-o de mult, prin controlul prin leu, adică, dacă vrea Guvernul, îi dă un leu, dacă nu vrea Guvernul, nu i-l dă.

Este cel mai mare control.

Atunci, vă întreb:

Parlamentul cum mai controlează serviciile?

Având în vedere aceste argumente, eu cred că nici nu există altă posibilitate decât să votăm pentru această inițiativă, iar atunci când va veni ordonanța dată de Guvern, prin care se încearcă o imixtiune neconstituțională în viața Serviciului de Telecomunicații Speciale, să votăm împotrivă.

Deci grupul nostru parlamentar va vota pentru această inițiativă.

Vă mulțumesc.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Mai sunt intervenții? Nu.

Pentru dreptul la replică, aveți un minut, domnule senator Szabó.

Domnul Szabó Károly Ferenc:

Domnule președinte,

Mi-am permis să uzez de acest drept, pe care fiecare dintre noi îl are, pentru că altminteri s-ar fi crezut că eu nici măcar nu am băgat de seamă că domnul senator de la PRM, care mi-a pronunțat numele, a vorbit la microfon.

Tocmai pentru ca să se observe, și Domniile Voastre să observe acest lucru, că eu am băgat de seamă.

Cât privește conținutul în idei, expuse aici, ele fac parte din categoria deșeurilor nereciclabile.

Vă mulțumesc.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Mulțumesc.

Stimați colegi, am încheiat dezbaterile.

Domnule Canacheu, mai doriți să interveniți?

Microfonul 10, vă rog.

Domnul Costică Canacheu:

Stimate doamne și stimați domni senatori,

Nu aș vrea ca singura eroare a propunerii legislative să fie faptul că am semnat-o eu.

Este o discuție de opt-zece luni de zile în legătură cu finanțarea Serviciului pentru apeluri de urgență și pentru clarificarea situației patrimoniului și unde se așază acest serviciu.

În niciun caz Serviciul de Telecomunicații Speciale nu trebuie văzut ca un serviciu de informații.

Are un caracter special, dar nu este un serviciu de informații, doar asigură protecția acestor telecomunicații speciale.

Și am să mă refer la ceea ce spunea foarte bine domnul senator Popescu:112 va deveni, și cu sprijinul nostru, o instituție foarte importantă, de mare încredere, ca biserica sau ca armata. 112 trebuie să însemne acest lucru: că datele sunt corect gestionate, că se face în interesul cetățeanului și cu protecția statului.

De aceea, această propunere legislativă nu rezolvă numai finanțarea, ci și transferul patrimoniului și așezarea lui acolo unde este mai bine gestionat. Și în sprijinul raportului cost/beneficii, s-au făcut deja investiții la STS, care are această capacitate.

De ce să facem în altă parte? Chiar în expunerea de motive a viitoarei ordonanțe se vorbește de costurile necesare pentru transferul care ar urma.

Alte costuri! Avem aceste investiții, sunt securizate, de ce să nu le folosim în interesul general?

Vă mulțumesc și vă rog să susțineți această propunere legislativă.

Domnul Nicolae Văcăroiu:

Mulțumesc foarte mult.

Încheiem aici dezbaterile.

Stimați colegi,

Vreau să rețineți un lucru: suntem în fața unul raport favorabil cu două amendamente admise.

Vreau să rețineți, chiar în contextul în care, acum, azi, a apărut o ordonanță de urgență pe această temă, că nu este nicio problemă, chiar dacă adoptăm propunerea legislativă.

Suntem prima Cameră sesizată.

Singura rugăminte este ca, atunci când se analizează această ordonanță de urgență în procedură tot de urgență, să ținem seama și de prevederile acestea.

Comisia pentru apărare, ordine publică și siguranță națională hotărăște dacă introducem...

Corect și normal ar trebui să introducem, chiar dacă această inițiativă legislativă se găsește și în ordonanța de urgență, care va pleca la Camera Deputaților.

Dacă reușim să-l prindem în faza finală la Camera Deputaților, și să introducem prevederile pe care le considerați necesare, atunci nu este nicio problemă.

Deocamdată suntem în fața unui raport favorabil, cu două amendamente admise, pe care îl supun votului dumneavoastră.

Legea are caracter ordinar.

Vă rog să votați.

Rog toți colegii senatori să voteze.

Cu 39 de voturi pentru, 9 voturi împotrivă și o abținere, raportul cu amendamente a fost adoptat.

Supun votului dumneavoastră propunerea legislativă.

Vă rog să votați.

Rog toți colegii senatori să voteze.

Vă rog să votați.

Cu 37 de voturi pentru, 8 voturi împotrivă și 4 abțineri, propunerea legislativă a fost adoptată.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti joi, 28 octombrie 2021, 20:31
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro