Adrian Henorel Nițu
Adrian Henorel Nițu
Ședința Camerei Deputaților din 8 octombrie 2012
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.92/17-10-2012

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
18-06-2019 (comună)
Arhiva video:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Interogare > Rezultate > 08-10-2012 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 8 octombrie 2012

 Fragmente relevante pentru următoarea interogare: 
Vorbitor: Adrian Henorel Nițu

Dezbaterea Proiectului de Lege privind ratificarea Scrisorii de intenție semnată de autoritățile române la București, la 9 iunie 2011, aprobată prin Decizia Consiliului Directorilor Executivi ai Fondului Monetar Internațional din 27 iunie 2011, a Scrisorii de intenție semnată de autoritățile române la București, la 14 septembrie 2011, aprobată prin Decizia Consiliului Directorilor Executivi ai Fondului Monetar Internațional din 29 septembrie 2011, a Scrisorii de intenție semnată de autoritățile române la București, la 2 decembrie 2011, aprobată prin Decizia Consiliului Directorilor Executivi ai Fondului Monetar Internațional din 19 decembrie 2011, a Scrisorii de intenție semnată de autoritățile române la București, la 28 februarie 2012, aprobată prin Decizia Consiliului Directorilor Executivi ai Fondului Monetar Internațional din 21 martie 2012 și a Scrisorii de intenție semnată de autoritățile române la București, la 8 iunie 2012, aprobată prin Decizia Consiliului Directorilor Executivi ai Fondului Monetar Internațional din 22 iunie 2012 (PL-x 288/2012). (rămas pentru votul final)

Domnul Adrian Henorel Nițu:

Prezentul proiect de lege are ca obiect de reglementare cele cinci scrisori de intenție, cât și memorandumurile anexate acestora.

La finalul fiecărei misiuni, a fost elaborată o scrisoare de intenție prin care a fost reafirmat angajamentul Guvernului României de a continua măsurile de reformă agreate în cadrul pachetului multilateral de asistență de tip preventiv.

Noul aranjament stand-by... Dar e și un moment foarte frumos...

    ................................................
 

Domnul Adrian Henorel Nițu:

Sunt trei flori, de fapt.

Și cu ocazia citirii raportului asupra celor cinci scrisori de intenție cu FMI.

Nou aranjament stand-by de tip preventiv între România și Fondul Monetar Internațional a început la 31 martie 2011, odată cu finalizarea celei de a șaptea evaluări și încheierea celui anterior.

Proiectul de lege, prin obiectul său de reglementare, face parte din categoria legilor ordinare, iar în aplicarea art.75 alin. (1) din Constituția României, republicată, prima Cameră sesizată este Camera Deputaților.

Raportul comisiei a fost votat cu majoritate de către deputații prezenți la dezbateri, iar în urma dezbaterii acestui proiect de lege, în ședința din data de 19 septembrie 2012, comisia propune supunerea spre dezbaterea și adoptarea plenului Camerei Deputaților a proiectului de lege în forma prezentată de inițiator.

Vă mulțumesc.

 
    ................................................
Dezbaterea Proiectului de Lege privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.24/2012 pentru modificarea și completarea Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale (PL-x 296/2012). (rămas pentru votul final)

Domnul Adrian Henorel Nițu:

Raport asupra Proiectului de Lege privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 24/2012 pentru modificarea și completarea Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale.

Printre schimbările propuse de acest proiect de lege, menționez în principal simplificarea obligațiilor în materie de TVA ale persoanelor impozabile care realizează o cifră de afaceri anuală inferioară plafonului de 220 de mii de lei, având în vedere că acestea nu au obligația depunerii de deconturi de TVA.

De asemenea, eliminarea obligației contribuabilului de determinarea câștigului net trimestrial, pierderii nete trimestriale din transferul titlurilor de valoare, altele decât părțile sociale și valorile mobiliare, în cazul societăților închise.

Proiectul de lege a fost adoptat de Senat în ședința din 25 iunie 2012.

În raport cu obiectul și conținutul său, proiectul de lege face parte din categoria legilor organice.

În urma dezbaterii din ședința din data de 19 septembrie 2012, comisia propune spre dezbatere și adoptarea plenului Camerei Deputaților a Proiectului de Lege privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.24/2012 pentru modificarea și completarea Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, în forma adoptată de Senat.

Vă mulțumesc.

    ................................................
Dezbaterea Proiectului de Lege pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.98/2006 privind supravegherea suplimentară a instituțiilor de credit, a societăților de asigurare și/sau de reasigurare, a societăților de servicii de investiții financiare și a societăților de administrare a investițiilor dintr-un conglomerat financiar (PL-x 140/2012). (rămas pentru votul final)

Domnul Adrian Henorel Nițu:

Prezentul proiect de lege are ca obiect de reglementare introducerea unor prevederi de ordin tehnic, specifice activității de asigurare. Respectiv, aplicarea procedurii de faliment și la societățile de reasigurare, stabilirea unui termen de prescripție de 5 ani pentru plata despăgubirilor de către fondul de garantare, reglementarea dizolvării și lichidării voluntare a societăților de asigurare-reasigurare.

Proiectul de lege face parte din categoria legilor ordinare, potrivit art.73 din Constituția României, republicată.

Proiectul de lege a fost adoptat de Senat în condițiile art.75, alin.(2), teza a III-a din Constituția României, republicată și este de competența decizională a Camerei Deputaților.

În urma dezbaterii proiectului de lege în data de 1 octombrie 2012, Comisia pentru buget, finanțe și bănci propune supunerea spre dezbaterea și adoptarea plenului Camerei Deputaților a proiectului de lege în forma adoptată de Senat.

Vă mulțumesc.

    ................................................
Dezbaterea Proiectului de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.25/2012 privind acordarea unui împrumut Companiei Naționale de Căi Ferate C.F.R. - S.A. în scopul achitării obligațiilor de plată datorate furnizorilor de energie electrică (PL-x 297/2012). (rămas pentru votul final)

Domnul Adrian Henorel Nițu:

Proiectul de ordonanță de urgență are ca obiect de reglementare acordarea unui împrumut, așa cum se spunea, în valoare de 769.780 mii lei Companiei Naționale de Căi Ferate, CFR-S.A. în scopul achitării obligațiilor de plată datorate furnizorilor de energie electrică, în vederea reducerii arieratelor în anul 2012 și neacumulării de unele noi, împrumut cu scadență la 30 noiembrie 2012 din vărsăminte din privatizare, înregistrate în contul general al Trezoreriei statului.

Proiectul de lege a fost adoptat în Senat în data de 25 iunie 2012. În urma dezbaterii proiectului de lege, comisia propune supunerea spre dezbaterea și adoptarea plenului Camerei Deputaților a unui raport favorabil proiectului de lege, în forma prezentată de Senat.

     

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București miercuri, 19 iunie 2019, 15:42
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro