Silviu Nicu Macovei
Silviu Nicu Macovei
Ședința Camerei Deputaților din 20 martie 2017
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.43/24-03-2017
Video in format Real MediaVideo - Real Media
Video in format Flash/IOSVideo - Flash & IOS

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002 2001 2000
1999 1998 1997
1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002

Transmisii video
Video in format Real MediaTransmisie în direct
format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
Video in format Real Media17-10-2017
Video in format Real Media16-10-2017
Video in format Real Media11-10-2017 (comună)
Arhiva video:2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2017 > 20-03-2017 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 20 martie 2017

13. Prezentarea interpelărilor adresate Guvernului.  
  13.14 Silviu Nicu Macovei

   

Domnul Marian-Cătălin Predoiu:

    ................................................
Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Doamna deputat Oana-Silvia Vlăducă?

Domnul deputat Silviu Nicu Macovei?

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Silviu Nicu Macovei:

Domnule președinte,

Interpelarea mea este adresată domnului ministru Alexandru Răzvan Cuc și se referă la situația TAROM.

Domnule ministru,

Care este strategia TAROM de a se menține competitivă pe piața actuală aeronautică din România?

Ați cerut și efectuat o analiză a companiei TAROM, în ultimii doi ani, vizavi de retrageri ale unor curse, anulări, întârzieri și defecțiuni ale aeronavelor? Dacă da, există vreo legătură între aceste evenimente și captarea pieței TAROM de către companii particulare?

Există un risc de inducere voluntară și intenționată a unei necompetitivități a TAROM față de companiile particulare?

Care este planul de management al companiei de a menține sau dezvolta cursele de pe Aeroportul Iași, în condițiile în care acesta a cunoscut o dezvoltare extraordinară în ultimii ani?

Care este explicația pentru care TAROM a refuzat ani la rând să introducă curse directe între principalele orașe ale României, de exemplu: Iași-Cluj, Bacău-Timișoara, în condițiile în care aceste rute puteau fi profitabile, în absența unei autostrăzi între Moldova și Transilvania?

Mulțumesc.

Silviu Macovei, deputat al PSD Iași.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Marian-Cătălin Predoiu:

Mulțumesc și eu.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 17 octombrie 2017, 21:37
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro