Plen
Ședința Camerei Deputaților din 20 iunie 2017
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.104/29-06-2017
Video in format Real MediaVideo - Real Media
Video in format Flash/IOSVideo - Flash & IOS

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002 2001 2000
1999 1998 1997
1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002

Transmisii video
Video in format Real MediaTransmisie în direct
format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
Video in format Real Media16-10-2017
Video in format Real Media11-10-2017 (comună)
Arhiva video:2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2017 > 20-06-2017 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 20 iunie 2017

11. Dezbaterea Proiectului de Lege privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.3/2017 pentru modificarea și completarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal (PL-x 143/2017). (rămas pentru votul final)
 
consultă fișa PL nr. 143/2017

   

Domnul Petru Gabriel Vlase:

    ................................................
Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Punctul 5, Proiectul de Lege privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 3/2017 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal; în procedură de urgență.

Comisia?

Domnul Badea.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Leonardo Badea:

Mulțumesc, domnule președinte de ședință.

Raport asupra Proiectului de Lege privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 3/2017 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal.

Comisia pentru buget, finanțe, bănci a fost sesizată spre dezbatere pe fond cu proiectul mai sus menționat.

Proiectul de lege a fost avizat favorabil de Comisia pentru politică economică, de Comisia pentru industrii, Comisia pentru muncă, Comisia pentru sănătate, precum și de Consiliul Legislativ.

Proiectul de lege supus dezbaterii are ca obiect de reglementare modificarea și completarea prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal.

Măsurile vizează în principal susținerea mediului de afaceri prin încurajarea înființării și dezvoltării microîntreprinderilor, precum și a stimulării activităților de inovare, cercetare și dezvoltare, încurajarea vânzării imobilelor, eliminarea inechităților privind plata contribuțiilor pentru toți salariații din România, scutirea la plata impozitului pe venit pentru salariații sezonieri cu contract individual de muncă.

În urma examinării proiectului de lege și a opiniilor exprimate, deputații prezenți la lucrări au hotărât, cu majoritate de voturi, să supună plenului Camerei Deputaților, spre dezbatere și adoptare, proiectul, cu amendamentele admise prezentate în Anexa nr. 1. Amendamentele respinse se regăsesc în Anexa nr. 2.

În raport cu obiectul și conținutul său, proiectul de lege face parte din categoria legilor ordinare.

Mulțumesc.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Mulțumesc.

Dezbateri?

Domnul Năsui.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Claudiu-Iulius-Gavril Năsui:

Stimați colegi,

Ne aflăm în fața a ceea ce se numește un OUG trenuleț, un OUG care conține o groază de măsuri, unele bune, unele rele.

Măsurile bune sunt, exact așa cum a spus și președintele comisiei, reducerea impozitării pentru microîntreprinderi, creșterea plafonului pentru acestea, scutirea fiscală pentru cercetare și dezvoltare sau pentru munca sezonieră.

Din păcate însă această O.U.G. consfințește populismul dumneavoastră, populismul cu care ați câștigat, la alegeri, promițând că nu veți crește taxe și impozite. Și primul lucru pe care l-ați făcut, în ianuarie, e că ați eliminat plafonarea de 5 salarii medii brute pentru calculul contribuțiilor sociale obligatorii.

Ați mințit poporul român și ați câștigat alegerile cu această minciună. Motiv pentru care USR nu va da girul acestui OUG.

Mulțumim. (Aplauze.)

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Mulțumim.

Domnul Ciuhodaru.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Tudor Ciuhodaru:

Mulțumesc, domnule președinte.

Am auzit și enormități astăzi - ordonanța trenuleț sau că s-au introdus noi taxe. De fapt, nu a fost vorba de așa ceva.

Iar pe ceea ce nu s-a insistat, apropo de această ordonanță, este vorba de două segmente extrem de importante. Vorbesc de dezvoltarea inovației, cercetării și dezvoltării românești, cu impozitare zero timp de 10 ani. Un lucru atât de necesar, ca să vorbim din nou despre ceea ce înseamnă creativitate românească.

Iar pe de altă parte, nici măcar nu s-a menționat astăzi - și vă repet - este acea posibilitate de a avea asigurări private de sănătate sau servicii medicale deductibile din venit, în suma a 400 de euro, anual. Asta înseamnă servicii medicale mai bune, alternative la asigurările de sănătate, și, de ce nu, un acces mai larg la ceea ce înseamnă servicii medicale. Românii vor avea tot mai multe facilități.

Iar această ordonanță zic că este un bun început, deși sunt multe alte lucruri de corectat.

Vom vota fără niciun fel de rezervă acest proiect de lege, ceea ce dă șansa inovației, cercetării și dezvoltării românești să vină acolo unde este locul, iar celor care vor și alternative la serviciile medicale, la abonamentele medicale, la asigurările private de sănătate, să le poată folosi.

Vă mulțumesc.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Domnul Huțucă.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Bogdan-Iulian Huțucă:

Domnule președinte,

Doamnelor și domnilor deputați,

Avem astăzi în discuție O.U.G. nr. 3/2017, un proiect care aduce modificări și completări la Codul fiscal.

În forma în care acest proiect a intrat în Parlamentul României avea multe prevederi controversate, atât din punctul de vedere al oportunității lor, dar mai ales din punctul de vedere al sustenabilității bugetare.

Ținând cont de modul cum s-au desfășurat lucrările Comisiei pentru buget, finanțe, de modificările substanțiale care au fost aduse acestui proiect care vizează și afectează mediul de afaceri, pe de o parte, iar pe de altă parte asigură predictibilitate, tot în această zonă, Grupul parlamentar al PNL susține acest proiect de lege.

Un alt motiv și un alt argument ar fi că o mare parte dintre amendamentele Grupului parlamentar al PNL, care vizau mediul de afaceri, au fost aprobate.

Vă mulțumesc.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Mulțumesc.

Dezbateri pe articole.

Intervenții?

Domnul Năsui.

Vă rog.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Claudiu-Iulius-Gavril Năsui:

Stimați colegi,

Aș dori să susțin un amendament respins în comisie și anume, cel prin care, într-adevăr, n-ați introdus taxe noi, ați modificat...

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Spuneți-ne...

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Claudiu-Iulius-Gavril Năsui:

... bazele de impozitare...

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Domnule deputat, care amendament?

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Claudiu-Iulius-Gavril Năsui:

Amendamentul respins nr. 1.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

La nr. crt. 1, da?

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Claudiu-Iulius-Gavril Năsui:

Da.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Vă rog.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Claudiu-Iulius-Gavril Năsui:

Amendamentul, practic, revine la forma inițială de calcul al bazei de impozitare pentru contribuțiile sociale obligatorii, adică practic se replafonează la 5 salarii brute, așa cum era și înainte de 2017, și înainte de această O.U.G.

Practic, ați face ce a zis și antevorbitorul, adică nu ați crește taxe și impozite, lucru pe care, de fapt, l-ați făcut.

Vă solicităm un vot pentru acest amendament.

Mulțumesc.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Amendament respins, vot, vă rog.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

88 de voturi pentru, 112 voturi împotrivă, 13 abțineri, 2 colegi care nu votează. A rămas respins.

Mai aveți?

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Claudiu-Iulius-Gavril Năsui:

Dorim să susținem, de asemenea, amendamentul de la marginal 13.

Unul dintre lucrurile bune pe care le-a făcut Guvernul pe care dumneavoastră.... propriul dumneavoastră Guvern, pe care vreți să-l dați jos, este că a eliminat acel faimos Formular 088, însă nu a eliminat toată birocrația aferentă acestuia.

Acest amendament ar elimina prevederea din Codul fiscal, prin care ANAF-ul trebuie să-și dea cu opinia asupra planurilor de business din mediul privat.

Practic, ANAF-ul, acum, trebuie să verifice intenția și capacitatea de a desfășura activitatea economică a unor firme și a unor antreprenori. Și credem că nu are deloc capacitatea să facă lucrul acesta, având în vedere mai ales faptul că inspectorii ANAF nu au neapărat cea mai mare experiență cu munca la privat.

Mulțumesc.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Mulțumesc.

Amendament respins, de la poziția 13. Vă rog să votați.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

41 de voturi pentru, 164 de voturi împotrivă, 14 abțineri, 2 colegi care nu votează. A rămas în forma inițială, adică respins.

Domnul Solomon?

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Adrian Solomon:

Domnule președinte, mulțumesc.

Eu aș fi vrut să intervin la amendamentul anterior, cel legat de plafonarea...

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Atunci, am încheiat votul.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Adrian Solomon:

Da.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

S-a terminat.

Mulțumesc.

Domnul Vexler?

Domnule Vexler, ați apăsat din greșeală sau vreți să vorbiți cu noi?

Domnule Vexler...

Mă scuzați, eu am vrut să fiu corect.

Mai sunt intervenții?

Vă rog, domnul... da...

Domnul Huțucă.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Bogdan-Iulian Huțucă:

La marginal 6, art. 76 alin. (4) lit. t) se modifică și va avea următorul cuprins: "...t) primele de asigurare voluntară de sănătate, precum și serviciile medicale furnizate sub formă de abonament, conform Legii nr. 95/2006, republicată, suportată de angajator pentru angajații proprii, astfel încât la nivelul anului să nu se depășească echivalentul în lei al sumei de 400 euro".

Vorbim de un amendament care asigură creșterea gradului de sănătate publică și calitatea vieții.

În prezent, această prevedere există, dar se referă numai la abonamentele medicale încheiate cu angajați. Ne dorim extinderea și la abonamentele medicale încheiate cu angajatori, dat fiind faptul că 90% din piața amendamentelor medicale se află în zona angajatorilor.

Vă mulțumesc.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Domnul Badea, președintele Comisiei.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Leonardo Badea:

Mulțumesc, domnule președinte.

Sigur, suntem în fața unui amendament bun, dar trebuie să facem, foarte puțin, o scurtă istorie.

Legea privind Codul fiscal nr. 227/2015 avea prevederi referitoare la deductibilitatea asigurărilor medicale, dar nu avea prevederi referitoare la deductibilitatea pentru serviciile medicale sub formă de abonament.

Prin Ordonanța nr. 3/2017 s-au adus modificări privind acordarea deductibilității fiscale a serviciilor medicale pentru angajați. Și acest lucru s-a făcut prin modificările aduse la art. 78.

Prin acest amendament se cere sau se are în vedere eficientizarea deductibilității fiscale, prin aplicarea acesteia, atât la angajat, cât și la angajator, în limita a 400 de euro. Este ceea ce noi am spus și în Programul de guvernare, și ceea ce facem astăzi, supunem la vot.

Și, de asemenea, este ceea ce am făcut și astăzi, fără să creștem nicio taxă. Fiindcă - revin și fac un scurt comentariu - faptul că nu mai există un plafon, la modul în care se calculează contribuția la asigurări sociale nu înseamnă că am introdus o taxă nouă. Înseamnă doar că am luat o măsură de echitate fiscală, astfel încât toată lumea să plătească contribuția la asigurări sociale, la aceeași bază de calcul.

Vă mulțumesc.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Vreau, pentru rigoare, să-mi precizați, amândoi, sau doar... dacă v-ați pus de acord...

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Leonardo Badea:

Susținem amendamentul. Suntem de acord cu acest amendament, din partea Comisiei pentru buget, finanțe.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Domnule președinte,

Domnul deputat a spus că la marginal 6. La marginal 6, am două amendamente...

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Leonardo Badea:

Deci...

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Pentru rigoare...

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Leonardo Badea:

A fost citit amendamentul. Trebuie să fie citit amendamentul, în forma...

Da, el a fost citit, amendamentul.

Deci este amendamentul care sună în felul următor: 81 art. 76 alin. (4)...

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Am înțeles. Deci 81, da?

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Leonardo Badea:

81.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Fără 82?

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Leonardo Badea:

Fără. Deci este 81.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

81, atât, da? Da?

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Leonardo Badea:

Da. 81.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Vot, vă rog.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

216 voturi pentru, un vot împotrivă, o abținere, 2 colegi care nu votează.

Mai sunt intervenții aici?

Domnul Vîlceanu?

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Dan Vîlceanu:

Domnule președinte,

O să susțin amendamentele la nr. crt. 2 și nr. crt. 14. Sunt legate, așa că o să vorbesc despre amândouă, în același timp.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Vorbiți despre amândouă, fac două voturi.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Dan Vîlceanu:

Este vorba de impozitul pe clădirile nerezidențiale, care, de la noul Cod fiscal, din 2016, a suferit anumite schimbări.

Despre ce este vorba?

În acest moment, dacă ai o clădire în centrul Târgu Jiului și una în centrul Bucureștiului, iar clădirile sunt similare, vei plăti același impozit pe clădire, ceea ce este absolut incorect. Valoarea unei clădiri este dată și de locație și nu numai... nu prin calculul prețului de înlocuire.

De aceea, noi credem că lucrul acesta trebuie corectat și valoarea la care se impozitează clădirile ar trebui să fie valoarea de piață.

La nr. crt. 2 este definită valoarea de piață. Și la nr. crt. 14 este modificarea articolului care prevede lucrul acesta.

De asemenea, vreau să precizez că ANEVAR-ul are procedură pentru calcularea valorii de piață, dar în acest moment dacă mergi la un evaluator trebuie să-i spui la ce-ți trebuie evaluarea. Practic, evaluatorii au standarde diferite pentru același imobil. Dacă îți trebuie pentru a fi impozitat, îți scoate o valoare foarte mare, dacă îți trebuie să vinzi clădirea, îți scoate o valoare foarte mică.

De la intrarea în vigoare a acestui articol, în 2016, au crescut impozitele pe clădirile nerezidențiale, cu 600-700%, ceea ce este aberant.

Vă mulțumesc.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Am înțeles.

Mulțumesc.

Amendament respins, art. 7, da? La nr. crt. 2, vă rog. Amendament respins. Vă rog, vot.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

83 de voturi pentru, 130 de voturi împotrivă, 3 colegi care nu votează. Amendamentul a rămas respins.

Teoretic, 14 nu mai are sens, fără această denumire, dar voi face, pentru rigoare, vot și pe 14.

Vă rog, amendament respins, la poziția 14, vot.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

85 de voturi pentru, 128 de voturi împotrivă, două abțineri, 2 colegi care nu votează. Respins și 14.

Mulțumesc.

Domnul Olar.

Vă rog.

   

(Domnul deputat Corneliu Olar vine la tribună cu niște obiecte artizanale.)

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Corneliu Olar:

Domnule președinte,

Vă rog să aveți puțină răbdare. Cu mine nu prea aveți răbdare. Astăzi, chiar vă rog.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Vă rog să-mi spuneți la ce amendament susțineți?

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Corneliu Olar:

La amendamentul... la art.... la nr. 8, art. 148.

Eu vreau să vă arăt puțin, după câte ați modificat pe linie Codul fiscal. Și mi se pare normal că... sau cred că ați uitat, ați omis să ajutați micii meseriași din România, cei care trudesc, care au un venit de subzistență, așa cum au și moții care fac asemenea obiecte. Nu le-am putut aduce pe aici, ei mai fac umerașe, mai fac butoiașe, donițe, ciubere.

Aceasta este jucăria cu care, și la ora actuală, copiii de moți se joacă, pentru că ei n-au venituri să cumpere din mall-uri sau din alte magazine.

Avem aici tulnicul, care ne reprezintă pe toți din România, nu numai Țara Moților...

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Dar cum face acela, domnule deputat?

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Corneliu Olar:

Avem și fluierul. Și de asta, vă rog.

Știți ce-am cerut? N-am cerut mare lucru. Am spus să se reducă CAS-ul.

Deci, la ora actuală, din venitul global ei plătesc o asigurare, un CAS de 5%, ca orice firmă. Nu mi se pare normal să plătească ei 5%, mai ales că moții sunt sănătoși, nu sunt betegi, n-au treabă cu spitalul. Și am cerut să se reducă la 35% din venitul... (Discuții în sală.)

Nu se aude?

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Ba se aude. Se aude.

Se aude, domnule deputat, continuați. (Rumoare.)

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Corneliu Olar:

Am cerut să se reducă acel CAS, să nu fie mai mare de 35% din venitul real. Practic, v-am spus - ca să nu mai repet -, ei, la ora actuală, plătesc ca orice firmă.

Gândiți-vă, dumneavoastră, ce profit are meșterul popular din producerea și valorificarea acestor obiecte!

De asta vă rog, și rog și la art. nr. 9 și 10. Toate sunt legate de o lege specială, de Legea nr. 33, cu privire la drepturile economice care sunt asigurate, în Delta Dunării și Țara Moților, prin Legea nr. 33, o lege specială, votată de PSD, în 1996.

Credeți că atâta pierdem de la bugetul țării dacă reducem CAS-ul pentru un mic meseriaș care trudește și, din munca și truda lui, își duce pâine la copii, la copiii care cresc în zona Munților Apuseni?

De asta vă rog, să sensibilizez să emoționez, pe tot Parlamentul, votați, că votați pentru România, dragii mei, pentru tradiție! Să mai păstrăm micii meseriași pe care încă îi mai avem. Altfel, dispar.

Mulțumesc.

Vedeți că dacă nu-l alimentăm, trebuie alimentat, trebuie să băgăm apă în el. Și apa... nu orice apă, apă de izvor. Nu, apă cu clor nu merge, numai apă naturală!

Vinul îl dați dumneavoastră, din Moldova, palinca o dăm noi, din Apuseni, și colegii mei din PSD să voteze, atât le cerem.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Am înțeles.

Domnule Olar, personal, sunt de acord cu dumneavoastră. Dar cred că trebuie să lucrați mai atent cu cei de la comisie.

Sigur, vă spun eu.

Vot la amendament respins, poziția 8.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

64 de voturi pentru, 150 de voturi împotrivă, 5 abțineri. Respins.

9. Vot la poziția 9.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

75 de voturi pentru, 120 de voturi împotrivă, 8 abțineri, 2 colegi care nu votează. 76 de voturi pentru, mă scuzați. A rămas respins.

Și 10. Vot.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

69 de voturi pentru, 137 de voturi împotrivă, 4 abțineri, un coleg care nu votează. A rămas în forma inițială.

Domnul Viziteu.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Lucian-Daniel Stanciu-Viziteu:

Bună ziua!

V-aș ruga să reluăm votul. Nu am înțeles ce votăm. Ați spus "10. Vot". Vă rog să fiți mai clar în ceea ce votăm. Ultimele două voturi, vă rugăm.

Video in format Real Media Video in format Flash/IOS

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Domnule deputat, am spus, a cerut domnul Olar...

Încercați să ascultați toată ședința, de la un capăt la altul, nu numai bucăți.

Domnul Olar a avut 3 amendamente respinse și a cerut vot pe ele. Eu le-am enumerat: 8, 9 și 10, amendamente respinse, la cererea domnului deputat Olar.

Mulțumesc frumos pentru atenție. (Vociferări.)

Alte intervenții la amendamente, dacă mai sunt? Nu mai sunt. Legea merge la votul final, cu amendamentele admise și respinse, în forma din raport.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 17 octombrie 2017, 0:58
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro