Plen
Ședința Camerei Deputaților din 5 iulie 2018 (sesiune extraordinară)
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.117/17-07-2018

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002 2001
2000 1999 1998
1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
24-09-2018
19-09-2018
17-09-2018
Arhiva video:2018 2017 2016
2015 2014 2013
2012 2011 2010
2009 2008 2007
2006 2005 2004
2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2018 > 05-07-2018 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 5 iulie 2018 (sesiune extraordinară)

  1. Aprobarea unor modificări ale ordinii de zi.

 

Ședința a început la ora 10,08.

Lucrările ședinței au fost conduse de domnul deputat Florin Iordache, vicepreședinte al Camerei Deputaților, asistat de domnul deputat Mircea-Gheorghe Drăghici și de domnul deputat Cristian Buican, secretari ai Camerei Deputaților.

Domnul Florin Iordache:

Bună dimineața, stimați colegi.

Vă rog să luați loc, să putem începe ședința noastră de plen.

Stimați colegi,

Vă rog să luați loc, să putem începe ședința de plen!

Domnule Dobre, vă rog frumos.

Stimați colegi,

Declar deschisă ședința de astăzi a Camerei Deputaților și vă anunț că, din totalul celor 329 de deputați, până în acest moment, și-au înregistrat prezența un număr de 114 deputați.

Programul de lucru - până la ora 13,00 dezbateri asupra ordinii de zi; la ora 13,00 - vot final. Deci, în aceste condiții, rog liderii de grup să-și informeze colegii că la ora 13,00 avem vot final asupra proiectelor care vor fi adoptate până la acel moment.

Domnul Suciu și apoi domnul Bălănescu...

Domnule Bălănescu, aveți o intervenție pe procedură?

Păi, v-ați înscris.

Domnule Suciu, vă rog.

Domnul Vasile-Daniel Suciu:

Mulțumesc, domnule președinte.

Bună dimineața tuturor!

Vreau să supun atenției și ulterior votului dumneavoastră câteva modificări asupra ordinii de zi.

Vă rog să fiți de acord să introducem pe ordinea de zi următoarele proiecte de lege, și anume: PL-x 317/2018 să figureze pe poziția 2 a ordinii de zi...

Domnul Florin Iordache:

Puțină liniște, domnule deputat!

Dacă aveți intervenții, vă dau cuvântul, nu este o problemă.

Vă rog, continuați, domnule Suciu, și apoi supun votului.

Vă rog.

Domnul Vasile-Daniel Suciu:

Deci PL-x 317/2018 să fie pe ordinea de zi, după Reexaminarea Legii pentru respingerea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.76/2017, adică pe poziția 3.

Domnul Florin Iordache:

Da.

Domnul Vasile-Daniel Suciu:

PL-x 12/2017 să fie pe poziția 4, în continuare...

PL-x 350/2017 să fie pe poziția 5.

PL-x 376/2016 să fie pe poziția 6.

PL-x 567/2008 pe poziția 7.

PL-x 407/2018 să fie pe poziția următoare, cred că poziția 8.

Și, de asemenea, PL-x 369/2018 - Proiectul de Lege privind Codul administrativ să figureze pe poziția 10.

Vă mulțumesc și vă rog să supuneți votului.

Domnul Florin Iordache:

OK. Supun votului dumneavoastră proiectul ordinii de zi.

Să înceapă votul.

79 de voturi pentru, 3 voturi împotrivă, 11 abțineri. Proiectul ordinii de zi a fost adoptat.

Alte intervenții dacă sunt din partea...?

Domnul Márton Árpád.

Vă rog, domnule coleg.

Domnul Márton Árpád-Francisc:

Domnule vicepreședinte,

Doamnelor și domnilor deputați,

Având în vedere că propunerile pe care tocmai le-a votat plenul nu figurau pe ordinea de zi, nu avem cum să le accesăm.

Deci, v-aș ruga să faceți demersurile pentru ca, înainte de începerea dezbaterilor pe aceste teme, să se reactualizeze măcar forma electronică a ordinii de zi, să știm despre ce vorbim.

Domnul Florin Iordache:

Fără îndoială!

Domnul Márton Árpád-Francisc:

Da?

Domnul Florin Iordache:

Da!

Domnul Márton Árpád-Francisc:

Mulțumesc.

Domnul Florin Iordache:

Bineînțeles, domnule Árpád, în urma votului plenului, stafful, în câteva momente, va actualiza ordinea de zi, potrivit votului pe care plenul Camerei Deputaților l-a dat pe proiectele care tocmai au fost aprobate.

Alte intervenții dacă sunt?

Dacă nu sunt...

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 25 septembrie 2018, 7:48
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro