Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Relații publice > Versiunea pentru printare

primit de la Comisia specială comună a Camerei Deputaților și Senatului pentru elaborarea Codului Administrativ

Comisia specială comună a Camerei Deputaților și Senatului pentru elaborarea Codului Administrativ s-a întrunit joi, 3 mai 2018, într-o ședință ordinară de lucru.

În cadrul lucrărilor, au fost invitați să participe reprezentanții Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, care au făcut o prezentare generală asupra principalelor noutăți pe care unificarea legislației le va aduce în ceea ce privește administrația publică locală și centrală, funcția publică, instituția prefectului sau proprietatea publică și privată.
De asemenea, la ședință a participat și profesorul univ. dr. Pavel Năstase, președintele Institutului Național de Administrație, care a transmis membrilor Comisiei speciale disponibilitatea de a lucra împreună astfel încât viitorul Cod Administrativ să sprijine în mod real institutul în ceea ce privește organizarea cursurilor de formare profesională pentru funcționarii publici de carieră.
În final, plenul Comisiei speciale a hotărât ca săptămâna următoare să fie invitați reprezentanții Uniunii Naționale a Consiliilor Județene din România (UNCJR) și ai Asociației Municipiilor din România (AMR), pentru a-și exprima opiniile cu privire la viitorul proiect de unificare a legislației în domeniul administrației publice.
Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti sâmbătă, 2 iulie 2022, 15:02
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro