Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-2020 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe sep. 2018 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 24 septembrie 2018 ora 14:00

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată. Cu modificări; plus Plx 403/2016
   1.1  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
   1.2  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
2. Notă privind inițiativele legislative pentru care rapoartele comisiilor au fost depuse și distribuite în perioada 18 - 19 septembrie 2018 care, la propunerea motivată a Biroului permanent sau a unui lider de grup parlamentar, Comitetul liderilor grupurilor parlamentare, în unanimitate, poate aproba înscrierea pe ordinea de zi a Camerei Deputaților pentru a fi dezbătute în zilele de luni, 24 și miercuri, 26 septembrie 2018
nu a fost aprobată
3. Propuneri cu privire la timpul maxim alocat pentru dezbaterea Moțiunii simple inițiate de 63 de deputați (MS 9/2018)
aprobate
4. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat
   4.1  Secretari de ședință
aprobați
5. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată
6. Lista cuprinzând proiectele de acte legislative și proiectele de acte fără caracter legislativ primite de la Uniunea Europeană
s-a luat act
   6.1  Notă privind Lista cuprinzând proiectele de acte legislative și proiectele de acte fără caracter legislativ primite de la Uniunea Europeană
aprobată
7. Notă privind documentele emise de Comisia pentru afaceri europene în urma examinării unor proiecte europene de acte legislative și/sau fără caracter legislativ
aprobată
8. Solicitare din partea Grupului parlamentar USR privind ”Ora Guvernului” din săptămâna 1 - 4 octombrie 2018
se reface pentru miercuri, 3.10.2018
9. Punct de vedere al Comisiei juridice, de disciplină și imunități referitor la solicitarea doamnei deputat Raluca Turcan, liderul Grupului parlamentar PNL
s-a luat act
10. Solicitare din partea Comisiei pentru învățământ, știință, tineret și sport privind desfășurarea ședinței la sediul Institutului Național de Fizică și Inginerie Nucleară ”Horia Hulubei” Măgurele
aprobată
11. Solicitare din partea Comisiei permanente a Camerei Deputaților și Senatului pentru relația UNESCO referitoare la efectuarea unei vizite de lucru în perioada 10-13 octombrie 2018
aprobată
12. Solicitare din partea domnului deputat Iulian Iancu, președintele Comisiei pentru industrii și servicii, privind exercitarea funcției de profesor asociat
la Comisia juridică, de disciplină și imunități pentru formularea unui punct de vedere
13. Solicitare din partea doamnei deputat Oana-Mioara Bîzgan-Gayral de a-și continua activitatea în Comisia pentru politică economică, reformă și privatizare
amânată
14. Solicitare din partea domnului deputat Doru Oprișcan privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
15. Solicitare din partea domnului deputat Kulcsar-Terza Jozsef-György privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
16. Solicitare din partea doamnei deputat Alina Elena Tănăsescu privind efectuarea unui concediu cu plată
aprobată
17. Memorandum Intern: Solicitarea Comisiei pentru cultură, arte, mijloace de informare în masă
aprobat
18. Memorandum Intern: Solicitarea Comisiei pentru tehnologia informației și comunicațiilor – Subcomisia pentru spațiu
aprobat
19. Materiale pe linia relațiilor parlamentare externe
   19.1  Memorandum intern privind vizita în România a domnului Yoel Hasson, vicepreședinte al Knesset-ului și coordonator al opoziției parlamentare (26 – 28 septembrie 2018)
aprobat
   19.2  Memorandum intern privind participarea la reuniunea Subcomisiilor pentru guvernanță democratică și pentru securitate și cooperare transatlantică ale AP NATO (Budapesta, Ungaria și Praga, Cehia, 1 – 5 octombrie 2018)
aprobat
   19.3  Memorandum intern privind participarea la cea de-a 51-a reuniune a Comisiei pentru cultură, educație și afaceri sociale a Adunării Parlamentare a Cooperării Economice a Mării Negre (APCEMN) (Sofia, Bulgaria, 2 – 3 octombrie 2018)
aprobat
   19.4  Memorandum intern privind vizita la Haga a unei delegații a Comisiei pentru agricultură, industrie alimentară și servicii specifice a Camerei Deputaților (Olanda, 3 – 5 octombrie 2018)
aprobat
   19.5  Memorandum intern privind participarea la Misiunile AP OSCE și APCE de observare a alegerilor generale din Bosnia și Herțegovina (Sarajevo, 5-8 octombrie 2018)
aprobat
   19.6  Memorandum intern privind participarea doamnei deputat Adriana –Doina Pană la evenimentele dedicate celebrării Centenarului Marii Uniri și împlirii a 140 de ani de relații diplomatice româno-turce (Izmir, Turcia, 5 – 9 octombrie 2018)
aprobat
   19.7  Memorandum intern privind participarea domnului deputat Silviu Vexler la prima reuniune a Alianței Parlamentare Europene pentru Israel (Varșovia, 6 – 7 octombrie 2018)
aprobat
   19.8  Memorandum intern privind participarea la Conferința la nivel înalt cu tema ”Viitorul observării internaționale a alegerilor” (Bruxelles, Belgia, 10 – 11 octombrie 2018)
aprobat
   19.9  Memorandum intern privind participarea la cea de-a 18-a Reuniune interparlamentară EUFORES privind energia regenerabilă și eficiența energetică (Viena, Austria, 19 – 20 octombrie 2018)
aprobat
   19.10  Informare privind participarea la Forumul anual privind Diaspora, cu tema ”Diasporele ca parteneri pentru dezvoltare într-o lume globalizată” (Geneva, 18 mai 2018)
s-a luat act
   19.11  Informare privind participarea la Adunarea Generală 2018 a Asociației Orașelor Laureate ale Premiului Europei (Lublin, Polonia, 2 iunie 2018)
s-a luat act
   19.12  Informare privind participarea la lucrările Comisiei pentru migrație, refugiați și persoane strămutate a Adunării Parlamentare a Consiliului Europei (Paris, 4 iunie 2018)
s-a luat act

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti joi, 30 mai 2024, 9:39
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro