Serviciile Camerei Deputaților
Serviciile Camerei Deputaților
- Atribuții și activități
- Conducerea serviciilor Camerei Deputaților
- Actuali și foști Secretari general
- Departamentul de studii parlamentare și politici UE
- Hotarâre privind aprobarea structurii organizatorice și a statului de funcții ale serviciilor Camerei Deputaților
- Hotarârea nr. 44/2022 privind numirea doamnei Bran-Voinea Ioana în funcția de secretar general adjunct al Camerei Deputaților
- Hotarârea nr. 3/2021 privind numirea domnului Mihalache Cătălin în funcția de secretar general adjunct al Camerei Deputaților
- Regulamentul de organizare și funcționare al Serviciilor Camerei Deputaților
- Posturi vacante
Sunteti aici: | Prima pagina > Informații publice > Serviciile Camerei Deputaților > Atribuții și activități |
SERVICIILE CAMEREI DEPUTAȚILOR
Activitatea serviciilor Camerei Deputaților are ca scop îndeplinirea funcțiilor și sarcinilor Camerei Deputaților. Secretarul general al Camerei Deputaților conduce întreaga activitate a serviciilor Camerei Deputaților.
Serviciile Camerei Deputaților asigură condițiile organizatorice, materiale și asistența de specialitate pentru pregătirea și desfășurarea activității parlamentare la sediul acesteia și în circumscripțiile electorale.
Biroul permanent al Camerei Deputaților conduce și controlează serviciile Camerei Deputaților.
Serviciile Camerei Deputaților desfășoară următoarele activități principale:
- asigurarea condițiilor pentru pregătirea și desfășurarea lucrărilor parlamentare;
- fundamentarea necesarului de resurse financiare, materiale și umane și utilizarea lor, potrivit legii;
- elaborarea propunerilor privind relațiile cu autoritățile publice, organizațiile interne și internaționale și executarea aprobărilor, potrivit competențelor;
- exercitarea controlului intern;
- administrarea bunurilor și serviciilor auxiliare.
Activitatea serviciilor Camerei Deputaților privind pregătirea și desfășurarea lucrărilor parlamentare se realizează prin:
- pregătirea și asigurarea condițiilor pentru buna desfășurare a ședințelor Camerei Deputaților și a celor două Camere, după caz;
- asigurarea asistenței de specialitate privind dezbaterea proiectelor de lege în plenul Camerei Deputaților sau în plenul celor două Camere, după caz; procesarea sau întocmirea proiectelor de lege, respectiv a legilor pe baza textelor adoptate de plenul Camerei Deputaților sau de plenul celor două Camere, după caz; ține evidența acestora;
- asigurarea asistenței de specialitate pentru activitatea comisiilor parlamentare;
- asigurarea asistenței de specialitate și a activității de secretariat a Biroului permanent și a Comitetului ordinii de zi.