ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr.57 din 3 iulie 2019
privind Codul administrativ
![]() |
Fisa actului |
![]() |
Sesizari privind exceptia de neconstitutionalitate: |
| |||
Excepție de neconstituționalitate respinsă: |
![]() |
DECIZIA nr. 833 din 12 decembrie 2019 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 40, în ansamblul său precum și cele ale art. 40 pct. 4, 5, 6, 20, 21 și 24 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum și unele măsuri fiscal-bugetare, în special
- art. 40, în ansamblul său, precum și art. 40 pct. 4, 5, 6, 20, 21 și 24, (respinge ca neîntemeiată) | ||
Excepție de neconstituționalitate admisă: |
![]() |
DECIZIA nr. 112 din 23 februarie 2021 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a prevederilor art. 98 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, in redactarea anterioara modificarii prin art. I pct. 24 din Legea nr. 156/2018 pentru modificarea si completarea Legii nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, ale art. 98 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 188/1999, astfel cum au fost modificate prin art. I pct. 24 din Legea nr. 156/2018, si ale art. 517 alin. (1) lit. d) din Ordonanta de urgentă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum si a prevederilor art. 98 alin. (3) din Legea nr. 188/1999
- prevederile art. 517 alin. (1) lit. d); constată că acestea sunt constituționale în măsura în care sintagma „condiții de vârstă standard” nu exclude posibilitatea femeii de a solicita continuarea exercitării raportului de serviciu, în condiții identice cu bărbatul, respectiv până la împlinirea vârstei de 65 de ani. |
Declinare de raspundere: Informațiile publicate în aceasta rubrică, precum și textele actelor normative nu au caracter oficial.