 |
Apărare națională
|
|
 |
autorități publice, instituții publice și agenți economici, atribuții, recrutare, încorporare și evidența militară a salariaților |
|
 |
 |
 |
L. nr.46/1996 |
|
 |
 |
 |
H.G. nr.1194/1996 |
|
 |
C.F.R., satisfacere nevoi de apărare a țării |
|
 |
 |
 |
H.G. nr.582/1998 |
|
 |
 |
 |
H.G. nr.581/1998 |
|
 |
 |
 |
H.G. nr.584/1998 |
|
 |
economie națională și teritoriu, pregătire pentru apărare |
|
 |
 |
 |
L. nr.73/1995 |
|
 |
fidelitate față de țară |
|
 |
 |
 |
Constituția României |
|
 |
infrastructură, concesionare, condiții |
|
 |
 |
 |
L. nr.219/1998 |
|
 |
înzestrare a forțelor sistemului de apărare națională, măsuri de administrare și gestionare a rezervei de mobilizare de către Administrația Națională a Rezervelor de Stat |
|
 |
 |
 |
O.U.G. nr.185/2001 |
|
 |
majorare solde și salarii de bază pentru unele categorii de personal din sectorul de apărare, ordine publică și siguranță națională, condiții |
|
 |
 |
 |
O.G. nr.42/1998 |
|
 |
patrimoniu, protecție |
|
 |
 |
 |
L. nr.78/1995 |
|
 |
personal de conducere cu sarcini de mobilizare, atribuții |
|
 |
 |
 |
H.G. nr.203/1995 |
|
 |
personal militar din sectorul de apărare, ordine publică și siguranță națională |
|
 |
 |
drepturi de hrană, în timp de pace |
|
 |
 |
 |
O.G. nr.26/1994 |
|
 |
 |
echipament în timp de pace |
|
 |
 |
 |
O.G. nr.51/1994 |
|
 |
 |
salarizare |
|
 |
 |
 |
L. nr.138/1999 |
|
 |
planificare |
|
 |
 |
 |
O.G. nr.52/1998 |
|
 |
rechiziții de bunuri și prestări servicii |
|
 |
 |
 |
L. nr.132/1997 |
|
 |
regim juridic |
|
 |
 |
 |
L. nr.45/1994 |
|
 |
 |
 |
H.G. nr.318/2000 |
|
 |
rezerve proprii, împrospătare |
|
 |
 |
 |
O.G. nr.122/1998 |
|
 |
strategia de securitate națională a României |
|
 |
 |
 |
H.P. nr.36/2001 |
|
 |
și siguranță națională, măsuri excepționale, stare de asediu și stare de urgență, instituire, condiții |
|
 |
 |
 |
O.U.G. nr.1/1999 |
|
 |
 |
 |
vezi: Ministerul Apărării Naționale |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Declinare de raspundere: Informațiile publicate în aceasta rubrică, precum și textele actelor normative nu au caracter oficial.