Curriculum Vitae
Activitate parlamentară
2016-2020 (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-2020 > Camera Deputaților > Gabriel Petrea > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Gabriel PETREA
Curriculum Vitae

Experiența profesională

Perioada

Decembrie 2016 - prezent

Funcția sau postul ocupat

Deputat

Numele și adresa angajatorului

Parlamentul Romaniei



Perioada

Noiembrie 2015 - prezent

Funcția sau postul ocupat

Director general adjunct

Numele și adresa angajatorului

Universitatea Politehnica din București, Splaiul Independenței nr. 313

Activități și responsabilități principale

Responsabil cu gestionarea și coordonarea: Direcției Comerciale, Centrului de Cultură, Sport și Voluntariat, Centrului de Antreprenoriat, activităților de promovare și comunicare instituțională, relației cu alumni și mediul de afaceri, PoliJobs - centru de plasare a forței de muncă

Tipul activității sau sectorul de activitate

Management



Perioada

Iunie 2012 - noiembrie 2015

Funcția sau postul ocupat

Viceprimar

Numele și adresa angajatorului

Primăria Sectorului 6, România, Calea Plevnei nr. 147-149

Activități și responsabilități principale

Responsabil de coordonarea Direcției de Administrare a Fondului Locativ Sector 6, Administrației Școlilor Sector 6, Administrarea Domeniului Public și Dezvoltarea Urbană Sector 6 , Centrul Cultural European Sector 6, Direcția de Asistență Socială Sector 6

Tipul activității sau sectorul de activitate

Administrație publică, management



Perioada

Aprilie - Iunie 2012

Funcția sau postul ocupat

Director general adjunct

Numele și adresa angajatorului

Universitatea Politehnica din București, Splaiul Independenței nr. 313

Activități și responsabilități principale

Responsabil cu gestionarea proiectelor de formare și practică universitară derulate cu finanțare europeană; Identificarea și atragerea de resurse extrabugetare; Coordonarea activității serviciilor de contabilitate, de comunicații, Sigma TV; Gestionarea problemelor studențești în aspectele lor administrative.

Tipul activității sau sectorul de activitate

Management



Perioada

2008 - 2010

Funcția sau postul ocupat

Inginer sistem

Numele și adresa angajatorului

Universitatea Politehnica din București, Splaiul Independenței nr.313, sector 6, Bucureșt i

Activități și responsabilități principale

Responsabil cu întreținerea rețelei de calculatoare din cadrul UPB

Tipul activității sau sectorul de activitate

Inginerie



Perioada

Iunie - Noiembrie 2009

Funcția sau postul ocupat

Director Unitatea de Management al Proiectelor Finanțate din Fonduri Structurale

Numele și adresa angajatorului

Ministerul Educației, Cercetării și Inovării, Str. G-ral Berthelot, nr.28-30, sector 1, București

Activități și responsabilități principale

Responsabil de coordonarea activității echipei în vederea implementării proiectelor finanțate din fonduri europene, gestionarea resurselor proiectelor în vederea implementării eficiente și în conformitate cu graficul stabilit al activităților; aprobarea rapoartelor tehnice și financiare; colaborarea cu instituția finanțatoare și cu alte instituții implicate

Tipul activității sau sectorul de activitate

Management



Perioada

Februarie - Mai 2009

Funcția sau postul ocupat

Consilier personal Secretar de Stat

Numele și adresa angajatorului

Ministerul Educației, Cercetării și Inovării, Str. G-ral Berthelot, nr.28-30, sector 1, București

Tipul activității sau sectorul de activitate

Management



Perioada

2007 - 2008

Funcția sau postul ocupat

Președinte

Numele și adresa angajatorului

Uniunea Națională a Tuturor Studenților din România, Splaiul Independenței nr.290, sector 6, București

Activități și responsabilități principale

Responsabil de conducerea federației, coordonarea principalelor evenimente la nivel național, supravegherea activităților fiecărei organizații membre în parte, gestionarea eficientă a resurselor umane, financiare și de patrimoniu; stabilirea strategiei de dezvoltare pe termen scurt și lung a federației, reprezentarea federației în relația cu instituții ale administrației centrale și locale, companii private sau ONG-uri

Tipul activității sau sectorul de activitate

Managment



Perioada

2005 - 2006

Funcția sau postul ocupat

Instructor CISCO

Numele și adresa angajatorului

Fundația Euromania, Str. Orzari nr 5, Bl. 46 BIS, Et. 3, Ap 7, Sector 2, București

Activități și responsabilități principale

Cursuri și seminarii CISCO NETWORKING ACADEMY în vederea acreditării CCNA

Tipul activității sau sectorul de activitate

educație, rețelistică



Educație și formare

Perioada

Prezent

Calificarea / diploma obținută

Doctorand

Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite

Management industrial

Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare

Universitatea Politehnica din București

Nivelul în clasificarea națională sau internațională

ISCED 6



Perioada

2003-2008

Calificarea / diploma obținută

Diplomă de licență

Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare

Facultatea de Automatică și Calculatoare - Universitatea Politehnica București

Nivelul în clasificarea națională sau internațională

ISCED 5



Perioada

1999 - 2003

Calificarea / diploma obținută

Diploma bacalaureat

Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare

Colegiul Național „Unirea” Focșani



Limbi străine cunoscute

Autoevaluare

ÎnțelegereVorbireScriere

Nivel european (*)

AscultareCitireParticipare
la conversație
Discurs oralExprimare scrisă

Engleză

B1Utilizator experimentat A1Utilizator experimentat B1Utilizator experimentat B1Utilizator experimentat C1Utilizator experimentat

Franceză

B1Utilizator independent B1Utilizator independent B1Utilizator independent C1Utilizator independent C1Utilizator independent

Competențe și abilități sociale

  • Bune abilități de lucru în echipă și de comunicare; sociabilitate, flexibilitate, adaptabilitate;

Competențe și aptitudini organizatorice

  • Experiență în management de proiect și management organizațional, experiență în lucrul cu oamenii, spirit organizatoric;

Competențe și aptitudini de utilizare a calculatorului

  • Complete

Alte competențe și aptitudini

Training-uri

  • Martie 2009 - „Monitorizare și evaluare” - Timișul de Sus - Roma Education Fund
  • Martie 2008 - Evaluare învățământului superior - București - Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Superior
  • August 2007 - Management Organizațional - Pârâul Rece - Extreme Training
  • Iulie 2007 - Leadership - Costinești - Autoritatea Națională pentru Tineret
  • August 2006 - „Training of Trainers”, București, România - Autoritatea Națională pentru Tineret
  • Iulie 2006 - „Lobby & Advocacy”, Neptun, România - Autoritatea Națională pentru Tineret

Voluntariat

  • 2006-2007 - Asociația Studenților din Universitatea Politehnica București
  • 2005-2006 - Uniunea Studenților din România
  • 2004-2005 - Liga Studenților din Facultatea de Automatică și Calculatoare

Permis de conducere

  • Categoria B

Informații suplimentare

  • Coordonator Festival STUDENȚIADA 2006, 2007- festival național studențesc
  • Coordonator Târgul Anual de Joburi 2005-2008 - târg de burse și locuri de muncă pentru studenți
  • Coordonator și membru fondator Ziarul Info@Poli - ziarul studenților din Universitatea Politehnica București
  • Inițiator „În urmă nu-ți rămâne decât binele pe care l-ai făcut” - campanie de sprijinire a sinistraților din Moldova
  • Coordonator campanie națională de ecologizare
  • Coordonator „Dăruiește din Inimă” - campanie națională de donare de sânge
  • Coordonator „Exercită-ți dreptul la vot” - campanie de responsabilitate socială
  • Coordonator „Training-uri UNSR 2008” - campanie națională de Training-uri pentru studenți
  • Coordonator „DNA-ul studentesc” - proiect de sancționare a abaterilor de la etica universitară, în parteneriat cu Ministerul Educației și Consiliul Național al Rectorilor
15.03.2017

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti marți, 30 mai 2023, 14:04
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro