|
|
|
Nicolaie-Sebastian-Valentin RADU Curriculum Vitae
|
Data actualizare:30.05.2017
INFORMAȚII PERSONALE
E-mail | nicolaie.radu@cdep.ro |
Stare civilă | casatorit, 2 copii |
|
|
OBIECTIV PROFESIONAL
| Dezvoltarea unei cariere de succes si dorinta de a lucra cu pasiune in activitatea zilnica.Posibilitatea de a-mi folosi toata experienta si cunostintele acumulate pe parcursul formarii mele profesionale. |
|
|
EXPERIENTA PROFESIONALA
|
- Educatie / Training /Tehnica dentara : 3 ani
- Vanzari: 6 ani
- Programe dezvoltare: 11 ani
- Administratie publica: 2 ani si 4 luni
|
|
|
EXPERIENTA PE DEPARTAMENTE
Dec. 2017 - prezent |
Parlamentul Romaniei - Camera Deputatilor
Deputat
- Membru - Comisia pentru sănătate și familie
- Secretar - Comisia pentru comunitățile de români din afara granițelor țării
|
|
|
Iunie 2016 - dec. 2017 |
Consilier personal al primarului municipiului Buzau pe probleme de administratie publica
- Intocmire programe , proiecte , strategii de dezvoltare locala;
- Intocmire si promovare rapoarte de specialitate in functie de solicitari;
- Solutionare in termen legal a dispozitiilor primarului.
- Participa la audientele primarului si se preocupa de evidenta si solutionarea acestora;
- Indeplineste atributii de protocol si reprezentare:
- organizeaza actiunile de reprezentare a primarului la ceremoni si solemnitati
- intocmeste toate lucrarile necesare pentru primiri de vizite, delegatii, oficialitati, la primar.
- Raspunde de crearea unei baze de date a autoritatii publice locale pe care o gestioneaza si o actualizeaza permanent;
- Pastreaza confidentialitatea asupra informatiilor si documentelor de care ia cunostinta in exercitarea atributiilor de serviciu, potrivit legislatiei in vigoare;
- Asigura consilierea primarului pe anumite probleme specifice unor domenii de activitate ale administratiei publice locale;
- Urmareste solutionarea si prezentarea documentelor la termen de catre toate compartimentele din aparatul de specialitate al primarului;
- Pregateste informari si materiale, realizeaza analize si pregateste rapoarte;
- Colaboreaza cu servicille si compartimentele din cadrul primariei pentru indeplinirea corespunzatoare si la timp a sarcinilor de serviciu;
- Asigura pastrarea si folosirea corecta a insemnelor oficiale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
- Participa la audientele primarului si se preocupa de evidenta si solutionarea acestora;
|
|
|
Feb 2015 - Iunie2016 |
Director Dezvoltare - Precident
- Coordonarea, testarea și implementarea tuturor propunerilor de schimbări de specificație conform metodologiei de administrare a proiectelor;
- Implementarea cu succes a activităților diverselor proiecte și atingerii rezultatelor planificate în proiect;
Stabilește anual, împreună cu Directorii departamentelor din subordine, obiectivele generale de dezvoltare pe termen (24 luni) mediu si scurt (12 luni) si le supunespreaprobareConsiliuluiDirector
- Comunică obiectivele și urmărește ca acesteasă fie comunicateîntregului personal
- Monitorizează trimestrial/semestrial/anual gradul de realizare a obiectivelor
- Dezvoltă relații pozitive cu persoane-cheie în vederea întăririi poziției organizatiei
- Comunică managementului valorile și obiectivele strategice ale organizatiei
- Stabilește obiectivele personalului in subordine directa, termenele-limită și modalitățile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor
- Aprobă procedurile de interes general ale firmei
- Participăla elaborareașiimplementareasistemelor de raportare
- Dezvoltă mijloace de motivare a personalului din subordine
- Asigură un climat de comunicareșiîncurajare a inițiativei care săcontribuiela atingereaobiectivelorstabilite
- Identifică nevoile de recrutare și participă la selecția, integrarea și dezvoltarea managementului organizatiei
- Stabilește măsuri de eficientizare a activității personalului din subordine
- Stabilește posibile căi de colaborare și decide asupra parteneriatelor strategice
- Elaborează planuri de afaceri și le implementează
- Dezvoltă relații pozitive cu personalul organizatiei în vedereamotivării și a creșterii gradului de implicare în activitatea organizatiei
|
|
|
Oct 2012 - Feb 2015 |
Viceprimar Primaria Municipiului Buzau
- Asigurarea , potrivit competentelor si in conditiile legii a atributiilor privind executarea , intretinerea si repararea drumurilor publice , a podurilor si spatiilor verzi;
- Coordonarea serviciilor comunitare de utilitate publica : alimentare cu apa, canalizare, energie termica, iluminat public, gaze naturale si salubrizare;
- Activitatile de administratie social-comunitara;
- Luarea, in lipsa primarului , a masurilor pentru prevenirea si , dupa caz gestionarea situatiilor de urgenta;
- Coordonarea in conditiile legii a cererilor, scrisorilor si petitiilor adresate de persoanele fizice si juridice din competenta de activitate delegata;
- Coordonarea , alaturi de primar si in lipsa acestuia , a Directiei Tehnice si Directiei Politiei Locale din cadrul aparatului de specialitate , precum si Regiille Autonome si societatile comerciale din subordinea primariei;
- Coordonarea Comisiei de siguranta rutiera;
- Indeplinirea atributiilor de ofiter de stare civila;
|
|
|
Nov 2005 - Oct 2012 |
Manager dezvoltare - Precident
- Asigurarea unui circuit informațional adecvat, a discuțiilor și feedback-ului între diferiți parteneri sau colaboratori;
- Gestionarea relațiilor cu clienții/furnizorii: analize de piață, analize de eficiență alecolaborărilor, rapoarte și recomandări care țin de strategia de dezvoltare a departamentului;
- Alcătuirea și administrarea business-plan-ului (per departament și per proiect);
- Implementarea si dezvoltarea strategiei de brand si dezvoltarea strategiei de comunicare;
- Efectuarea si coordonarea strategiei agreate si asigurarea realizarii profitului;
- Dezvoltarea, organizarea si controlul programelor orientate catre consumator, definite prin strategia de produs;
- Controlul imaginii publice a produselor;
- Monitorizarea rezultatelor spoturilor publicitare;
- Conducerea si furnizarea informatiilor catre intreaga echipa;
- Determinarea obiectivelor/strategiei brandului, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung si crearea planului de activitate pe fiecare brand;
- Monitorizarea continua a propriului brand, dar si a dezvoltarii competitorilor - mai ales anticiparea strategiei si potentialelor miscari ale competitiei.
|
|
|
Sep 2002 - Oct 2005 |
Manager Asociat - Ideea Dent
- Stabilește obiective personale și pentru top-management în strictă concordanță cu obiectivele organizatiei
- Participă la elaborarea bugetului, analizează propunerile înaintate, operează corecțiile necesare și il supune spre aprobare Adunarii Generale
- Aprobă sistemul de raportare folosit pentru urmărirea realizării bugetului
- Monitorizeazăpiațafinantarilorșiidentificătendințele de finantarecomparativcumisiuneaorganizatiei
- Analizează oportunitățile/constrângerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic și social
- Identifică modalități de dezvoltare a serviciilo roferite de organizatie in concordanță cu nevoile grupului tinta deservit si/sau misiunea organizatiei
- Identifică și atrage resursele necesare pentru implementarea programelor organizatiei
- Asigură o bună imagine a organizatiei pe piata
- Participă la întâlniri cu finantatori, furnizori, beneficiari, clienți, alte organizatii neguvernamentale, instituții guvernamentale din țară și din străinătate
|
|
|
Mar 1996 - Iun 2002 |
F&B Departament Princess Cruises
- Asigurarea succesului brandului, a dezvoltarii acestuia si obtinerea unei imagini puternice si stabile in piata;
- Coordonarea si instruirea subordonatilor;
- Identificarea noilor oportunitati pentru brandul in cauza;
- Permanenta studiere a pietei si a evolutiei vanzarilor, pentru a cunoaste in orice moment situatia din piata;
- Propunerea, efectuarea diverselor evenimente de promovare a produselor in vederea sustinerii strategiei de marketing, cu acordul Directorului de marketing;
- Colaborarea cu diverse agentii, advertising agencies, media agencies, precum si cu alti furnizori de servicii pentru a acoperi cu succes planurile de marketing;
- Implementarea si dezvoltarea, impreuna cu agentiile mai sus-mentionate, a campaniilor de publicitate;
- Controlul si analiza bugetului de marketing pentru brandurile afiliate;
- Initierea studiilor de piata in vederea obtinerii datelor necesare pentru imbunatatirea performantelor;
|
|
|
EDUCAȚIE
2012-2013 | Curs specializare Manager proiect |
|
|
2011 - 2012 | Curs specialist in managementul deseurilor |
|
|
1998 - 1999 | Curs formare programatori de aplicatii de gestiune economica |
|
|
1993 - 1996 | Facultate / Colegiu - Universitatea Apollonia Iasi - Tehnica dentara |
|
|
1985 - 1989 | Liceu - Industrial Nr.3 - Buzau |
|
|
ACTIVITATE POLITICA
|
- Consilier local 2008 -2015 ;
- Coordonator campanie electorala - alegeri parlamentare 2012 (municipiul Buzau si localitatile limitrofe ale acestuia)
- Vicepresedinte organizatia municipala PSD Buzau 2012-2015
|
|
|
Abilitati generale |
- Microsoft Office, Navigare Internet, Abilitati de comunicare
|
|
|
Abilitati dobandite la locurile de munca |
- Internet, Microsoft Office, sedre, sisfd, Microsoft PowerPoint, administratie publica , manager proiect fonduri europene
|
|
|
Limbi straine |
- Franceza - Mediu, Engleza - Fluent, Germana-Mediu
|
|
|
Certificari | |
Sep 2013 |
Ministerul Educatiei Nationale
- Certificat de competenta profesionala manager proiect.
Certificatul constituie dovada suficienta a competentei profesionale cod COR 242101
|
|
|
Iulie 2012 |
Ministerul Educatiei , Cercetarii , Tineretului si Sportului
- Certificat de absolvire curs specialist in managementul deseurilor. Certificatul constituie dovada suficienta a competentei profesionale cod COR 325713
|
|
|
August 1999 |
Agentia Natioanala de Comunicatii si Informatica
- Curs F403 formare programatori
|
|
|
Permis de conducere |
|
|
|
30.05.2017
|
| |