 |
|
  |
Glad-Aurel VARGA Curriculum Vitae
|
INFORMAȚII PERSONALE
|
|
email: varga_glad@yahoo.com / cabinet@gladvarga.ro
|
|
web:www.gladvarga.ro
|
|
YM: varga_glad@yahoo.com Skype varga.glad
|
|
Sexul Masculin | Data nașterii 25/05/1986 | Naționalitatea român
|
Experiența profesională
|
|
Perioada
|
Decembrie 2016 - prezent
|
Funcția sau postul ocupat
|
Deputat
|
Activități și responsabilități principale
|
Responsabilități și îndatoriri prevăzute de Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaților și al senatorilor
|
Numele și adresa angajatorului
|
Camera Deputaților, Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București
|
Tipul activității sau sectorul de activitate
|
Legislativ
|
Perioada
|
Octombrie 2015 - decembrie 2016
|
Funcția sau postul ocupat
|
Manager proiecte
|
Activități și responsabilități principale
|
Managementul proiectului - planificare, organizare, implementare, monitorizare, evaluare
|
Numele și adresa angajatorului
|
Asociația Centrul Județean de Voluntariat Arad, str. Ep. R. Ciorogariu nr. 47, Arad
|
Tipul activității sau sectorul de activitate
|
ONG, activități educaționale, culturale, sportive
|
Perioada
|
mai 2014 - octombrie 2015
|
Funcția sau postul ocupat
|
Asistent manager - proiect POSDRU ID 139480 ”Învățare autentică în mediu non-formal”
|
Activități și responsabilități principale
|
Managementul proiectului - planificare, organizare, implementare, monitorizare, evaluare
|
Numele și adresa angajatorului
|
Asociația EDUCATIO, str. Revoluției 87, ap 6, Arad
|
Tipul activității sau sectorul de activitate
|
Proiect POSDRU ID 139480 - ”Învățare autentică în mediu non-formal”
|
Perioada
|
iulie 2012 - iulie 2014
|
Funcția sau postul ocupat
|
Consilier Local in cadrul Consiliului Municipal Arad
|
Activități și responsabilități principale
|
responsabilități prevăzute de legea 215/2001 privind administrația publica locala
|
Numele și adresa angajatorului
|
MUNICIPIUL ARAD
|
Tipul activității sau sectorul de activitate
|
administrație locală
|
Perioada
|
Ianuarie 2010 - mai 2012
|
Funcția sau postul ocupat
|
Director Cabinet Parlamentar - Deputat Nițu Adrian
|
Activități și responsabilități principale
|
Activitate administrativă a cabinetului parlamentar
|
Numele și adresa angajatorului
|
Camera Deputaților - Birou Parlamentar Nitu Adrian, Bulevardul Revoluției nr.74, Arad
|
Educație și formare
|
UNIVERSITAR
|
Perioada
|
2012- iunie 2014
|
Calificarea / diploma obținută
|
Master, cursuri finalizate - fără lucrare de dizertație
|
Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare
|
Universitatea Aurel Vlaicu Arad, Facultatea de Științe Economice
|
Perioada
|
2008-iunie 2010
|
Calificarea / diploma obținută
|
Diploma de Licență în Ecologie și Protecția Mediului
|
Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite
|
Biologie vegetală, Geografia mediului, Chimie generală, Biologie animală, Poluarea și protecția mediului, Chimia mediului, Geologia mediului, Fitosociologie și vegetația României, Etologie, Anatomia și igiena omului, Taxonomie vegetală și animală, Biochimie generală, Dreptul mediului, Legislații, Hidrobiologie, Ecotoxicologie, Microbiologie, Economia mediului, Gestiunea resurselor de apă, Ecofiziologie animală, Genetică ecologică, Managementul biodiversității și ecodiversității, Dezvoltare durabilă, Biochimie ecologică, Metodologia întocmirii studiilor de impact, Parazitologie, Practică pentru lucrarea de licență, Modificări globale ale mediului, Diversitatea biologică, Atmosfera și calitatea aerului.
|
Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare
|
Universitatea Vest „Vasile Goldiș” Arad, Facultatea de Științe ale Naturii
|
Perioada
|
2007 - iunie 2012
|
Calificarea / diploma obținută
|
Diploma de Licență specializarea Management
|
Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite
|
Matematici aplicate în economie, Bazele informaticii si birotică, Microeconomie, Macroeconomie, Comunicarea de afaceri, Management, Statistică, Bazele contabilității, Economia întreprinderii, Sisteme informatice de asistare a deciziilor, Eco-tehnologii, Etica afacerilor, Sociologie.
|
Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare
|
Universitatea Aurel Vlaicu Arad, Facultatea de Științe Economice, specializarea management
|
Perioada
|
2005 - 2007
|
Calificarea / diploma obținută
|
Specializarea Chimie Generală - Studii întrerupte
|
Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite
|
Chimie generala, Chimie cantitativă, Chimie calitativă, Biochimie, Chimie fizică, Chimie organică, Chimie anorganică, Fizică, Matematică, Chimie instrumentală.
|
Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare
|
Universitatea de Vest Timișoara, Facultatea de Chimie-Biologie-Geografie
|
Educație și formare
|
LICEU
|
Perioada
|
2001-2005
|
Calificarea / diploma obținută
|
Diplomă de Bacalaureat promoția 2005
|
Disciplinele principale studiate / competențe profesionale dobândite
|
Secția de Biologie-Chimie, intensiv engleză
|
Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare
|
Colegiul Național „Elena Ghiba Birta”, Arad
|
Educație și formare
|
CURSURI ACREDITATE
|
Perioada
|
iunie 2016
|
Calificarea / diploma obținută
|
Certificat Asistent Relații publice și Comunicare COR 333906
|
Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare
|
TSI CONSULTANTA&TRAININIG SRL
|
Educație și formare
|
CURSURI ACREDITATE
|
Perioada
|
octombrie 2015
|
Calificarea / diploma obținută
|
Certificat FORMATOR COR 242401
|
Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare
|
TSI CONSULTANTA&TRAININIG SRL
|
Educație și formare
|
CURSURI ACREDITATE
|
Perioada
|
noiembrie 2015
|
Calificarea / diploma obținută
|
Certificat EXPERT ACCESARE FONDURI STRUCTURALE SI DE COEZIUNE EUROPENE COR 242213
|
Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare
|
TSI CONSULTANTA&TRAININIG SRL
|
Educație și formare
|
CURSURI ACREDITATE
|
Perioada
|
Martie 2015
|
Calificarea / diploma obținută
|
Certificat Evaluator Proiecte cod cor 241263
|
Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare
|
TSI CONSULTANTA&TRAININIG SRL
|
Educație și formare
|
PROGRAM DE PERFECȚIONARE
|
Perioada
|
03-07.02.2014
|
Calificarea / diploma obținută
|
Certificat PROGRAM DE PERFECȚIONARE: Analize Legislative și Metodologice privind instituțiile publice
|
Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare
|
Centrul Regional de Formare Continuă pentru Administrația Publică Locală Timișoara
Fundația Universitatea de Vest Timișoara
|
Educație și formare
|
PROGRAM DE PERFECȚIONARE
|
Perioada
|
15-21.07.2013
|
Calificarea / diploma obținută
|
Certificat PROGRAM DE PERFECȚIONARE: Modele de bune practici în administrația publică
|
Numele și tipul instituției de învățământ / furnizorului de formare
|
Centrul Regional de Formare Continuă pentru Administrația Publică Locală Timișoara
|
Competențe personale
|
|
Limba(i) maternă(e)
|
Limba Română
|
Alte limbi străine cunoscute
|
ΙNΤELEGERE
|
VORBIRE
|
SCRIERE
|
Ascultare
|
Citire
|
Participare la conversație
|
Discurs oral
|
|
Limba engleză
|
C1/2: Utilizator experimentat
|
C1/2: Utilizator experimentat
|
C1/2: Utilizator experimentat
|
C1/2: Utilizator experimentat
|
C1/2: Utilizator experimentat
|
|
certificat competențe lingvistice clasa 12.
|
Limba franceză
|
A1/2: Utilizator elementar
|
A1/2: Utilizator elementar
|
A1/2: Utilizator elementar
|
A1/2: Utilizator elementar
|
A1/2: Utilizator elementar
|
|
fără certificat, materie studiată din clasa a 2 până în clasa a 12-a
|
|
Niveluri: A1/2: Utilizator elementar - B1/2: Utilizator independent - C1/2: Utilizator experimentat
Cadrul european comun de referință pentru limbi străine
|
Competențe informatice
|
O bună cunoaștere a instrumentelor Microsoft Office™
Instrumente TIC, (editare, prelucrare foto/video, design grafic, Creative Adobe)
|
Permis de conducere
|
categoria permisului de conducere B
|
17.01.2022
|
|  |