Informații personale | |
E-mail(uri) | mihaiculeafa@yahoo.com |
Naționalitate(-tăți) | Română |
Data nașterii | 17/05/1971 |
Sex | Masculin |
Experiența profesională | |
Iunie 2016 - prezent | Consilier local in Consiliul Local al Orasului Pantelimon Primaria Orasului Pantelimon
- organizarea si functionarea aparatului de specialitate al primarului, ale institutiilor si serviciilor publice de interes local si ale societatilor comerciale si regiilor autonome de interes local;
- dezvoltarea economico-sociala si de mediu a orasului etc.
Tipul sau sectorul de activitate Administrativ
|
Noiembrie 2012 - prezent | Jurist
Platinium Flor 95
- Analizeaza si aproba contractele existente intre companie, furnizori/ clienti si le adapteaza conform legislatiei comerciale si civile si intereselor comapniei reprezentate;
- Analizeaza contractele de munca intre companie si angajati si propune solutii pentru buna desfasurare a activitatii;
- Analizeaza si aproba toate documentele furnizate de celelalte departamente si ofera consultanta juridica cu privire la subiectele expuse;
- Actualizeaza permanent informatiile referitoare la noile modificari de legislatie si pune la dispozitie catre persoanele interesate din organizatie noile informatii si implicatii pentru activitatea acestora;
- Solutioneaza problemele aparute in activitatea companiei din punct de vedere legal;
- Consilieaza managementul cu privire la corectitudinea si modul de realizare a planurilor si strategiei elaborate de acesta, din punct de vedere legal;
- Recruteaza, instruieste, elaboreaza proceduri de lucru si metode de evaluare pentru persoanele din departament, laboreaza bugetul aferent;
- Verifica si tine evidenta contractelor, precum si debitele neachitate ale societatii;
- Participa la audiente impreuna cu Directorul General
Tipul sau sectorul de activitate Juridic
|
2012 - 2013 | Manager
Federatia Romana de Rugby in cadrul echipei U 18
- logistica pentru desfasurarea activitatilor sportive
|
1994 - 2008 | Director Comecial
Mary Com SRL
- Urmarirea zilnica a activitatii personalului aflat in subordine pentru asigurarea aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare;
- Organizarea departamentului comercial pe criterii in vederea optimizarii activitatii de aprovizionare a marfii catre reteaua de magazine;
- Stabilirea strategiei specifice fiecarui magazin pentru implementare/ urmarirea stocului optim si a tuturor procedurilor comerciale prevazute;
- Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune ale acestora si realizarea de profituri;
- Raspunderea pentru calitatea negocierii contractelor/ actelor aditionale cu furnizorii;
- Raspunderea pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operational la nivelul departamentului pe care il conduce;
- Concepe impreuna cu Directorul General strategiile comerciale prioritare in vederea atingerii target-urilor stabilite;
|
Educație și formare | |
2002 - 2006 | Universitatea Hyperion - Facultatea de Administratie publica si drept
|
COMPETENΤE PERSONALE | |
Limba(i) maternă(e) | Română |
Limba(i) străină(e) cunoscută(e) | |
|
Înțelegere | Vorbire | Scriere |
|
Ascultare | Citire | Participare la conversație | Discurs oral | |
Engleza |
B2 |
B2 |
B2 |
B2 |
B2 |
Germana |
A2 |
A2 |
A2 |
A2 |
A2 |
|
Niveluri: A1/2: Utilizator elementar - B1/2: Utilizator independent - C1/2: Utilizator experimentat
Cadrul european comun de referință pentru limbi străine |
Competențe de comunicare |
- capacitatea de a comunica in scris si verbal, de a intelege si a-i face pe altii sa inteleaga diferite mesaje in situatii variate;
- capacitata de a initia si sustine conversatii pe subiecte familiare;
- capacitatea de a citi si intelege texte scrise de nespecialisti intr-o gama variata de subiecte sau texte specializate intr-un domeniu familiar;
- capacitatea de a utiliza elemente ajutatoare (diagrame, harti, notite) pentru a intelege sau produce texte scrise sau mesaje verbale (conversatii, instructiuni, interviuri, discursuri)
|
Competențe organizaționale/manageriale |
- capacitatea de a elabora si implementa un proiect;
- capacitatea de a lucra in mod cooperant si flexibil in cadrul unei echipe
- capacitatea de initiativa si capacitatea de a raspunde pozitiv la schimbari
- abilitatea de a-ti identifica punctele slabe si punctele forte
- capacitatea de a evalua si a-ti asuma riscuri in diverse situatii
|
Competențe dobândite la locul de muncă |
- Capacitate de a comunica in mod constructiv, spirit de echipa, aptitudini de colaborare si integritate, capacitate de negociere, seriozitate si responsabilitate.
|
Competențe informatice |
- Microsoft Office,Internet.
|
Alte competențe |
- capacitatea de a manifesta solidaritate in a rezolva problemele care afecteaza comunitatea locala sau comunitatea larga;
- capacitatea de a relationa eficient cu institutii din domeniul public;
- capacitatea de a profita de oportunitatile oferite de UE;
- capacitatea de a comunica constructiv in situatii sociale diferite (a tolera alte puncte de vedere, a constientiza responsabilitatea individuala si colectiva)
- capacitatea de a crea incredere si empatie in alti indivizi
- capacitatea de a separa intre viata personala si cea profesionala
- capacitatea de a constientiza si intelege identitatea culturala nationala in interactiune cu identitatea culturala a Europei si a restului lumii
- capacitatea de a observa si intelege puncte de vedere care tin de contexte culturale diferite
|
Permis de conducere | B |