Ion Stan
Ion Stan
Ședința Camerei Deputaților din 14 februarie 2012
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.7/24-02-2012

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2025 2024 2023
2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2024-prezent
2020-2024
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2025 2024 2023
2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2025 2024 2023
2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2012 > 14-02-2012 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 14 februarie 2012

  1. Declarații politice și intervenții ale deputaților:
  1.106 Ion Stan - declarație politică: - "Asasinii economici ai României. Ce-i (Cine-i) leagă pe Traian Băsescu, Jeffrey Franks, Sorin Blejnar și «blonda lui Boc»?;

Intervenție consemnată conform materialului depus la secretariatul de sedință

 

Domnul Ion Stan:

"Asasinii economici ai României. Ce-i (Cine-i) leagă pe Traian Băsescu, Jeffrey Franks, Sorin Blejnar și «blonda lui Boc»?"

Nu o singură dată, ci repetat, guvernul bicefal Băsescu-Boc a fost atenționat de organismele Uniunii Europene pentru inadvertențe, omisiuni și neclarități în raportările statistice periodice. lată că momentul adevărului a sosit. Puterea de la București este cel puțin complice la o manoperă sistemică de falsificare a indicatorilor macroeconomici, care a împins la decizii politice greșite, ale căror efecte sunt trădarea de țară, în varianta subminării economice și a știrbirii suveranității și independenței politice, urmare a aservirii față de organizații străine.

Deși anticipăm lipsa voinței politice de a scoate adevărul la lumina legii, este bine să se știe că faptele ce urmează pot fi cuantificate penal cu detenția pe viață sau închisoare de la 15 la 25 de ani și interzicerea unor drepturi.

Ce ne spun faptele ?

Din vremurile în care se negocia și semna, pe bază de mită, aderarea și integrarea României în familia euro-atlantică, datele macroeconomice ale României au fost sistematic falsificate.

Astfel, la momentul actual, anul 2012, diferența dintre datele macroeconomice reale și cele făcute oficial publice (după "prelucrarea" de către Banca Națională a României, Ministerul Finanțelor Publice, Institutul Național de Statistică, Comisia Națională de Prognoză) a ajuns, pe calea adâncirii diferenței, menținută în mod voit, dintre capacitatea administrativă macroeconomică și capacitatea de evoluție a economiei reale și pe calea efectelor dezvoltării economiei reale, la dimensiuni considerabile. Datele privind produsul industrial brut sunt subevaluate cu circa 20 la sută (PIB real = PIB comunicat public + 20%).

Aceasta subevaluare a datelor economiei reale a fost necesară pentru a se demonstra, pe bază de date false, că România are nevoie de împrumuturi internaționale.

Manopera prelucrării statistice frauduloase a fost realizată în cadrul unei strategii integrate pe care "asasinii economici" - în cazul României, Jeffrey Franks și predecesorii săi - au aplicat-o la nivel global. Coordonatorii strategiei sunt marii anonimi din spatele Fondului Monetar Internațional, având ca executanți agenții ocultei financiare din fiecare țară, plasați la conducerea instituțiilor macroeconomice, respectiv persoane cumpărate, relativ ieftin, cu funcții, bani și alte avantaje.

Aplicarea unui astfel de plan de asasinare economică a fost favorizată de elemente pe care FMI le-a identificat în România și valorificat ca atare: lipsa unor strategii economice viabile; incapacitate administrativă (instituțională și legislativă); corupție în proporții de subminare a economiei naționale.

Pe baza acestor date false, FMI a elaborat ofertele de finanțare (însoțite de condiții economice dure care ținteau, de fapt, achiziționarea, la prețuri derizorii, a activelor economice de importanță națională), acceptate imediat de agenții din centrele naționale de decizie economică și politică națională.

Menționăm că FMI are nevoie și de datele reale, cu titlul de "date de uz intern" și pentru aceasta a apelat la o rețea de furnizare: economiști, șefi ai băncilor, persoane din staff-ul primului-ministru, Consiliului Național Fiscal, Institutului Național de Statistică.

Unele dintre instituțiile cărora li s-au solicitat, în acest mod neoficial, datele reale, nu au putut răspunde la respectivele solicitări pentru simplul fapt că, în condițiile instituționalizării prelucrărilor statistice false, practic nu au avut acces la datele adevărate. În aceste condiții, șeful delegației FMI, Jeffrey Franks, a luat legătura, cu acceptul lui Traian Băsescu, cu șeful ANAF, Sorin Blejnar pentru a preleva datele reale direct din bilanțuri.

Sursele noastre ne-au comunicat faptul că existența unei interceptări "accidentale" a posturilor telefonice cu numerele 0728.666.063 și 0741.239.082 ori accesarea bazelor de date ale operatorilor rețelelor respective de telefonie ar putea furniza dovezi irefutabile privind funcționarea sistemului descris. Mai mult, am avea și surpriza de a constata că și "blonda lui Emil Boc" este integrată comandoului asasinilor economici ai României.

O altă mențiune importantă, care se impune, este aceea că, de regulă, șefii instituțiilor menționate nu sunt direct angajați, ci câte unul-doi colaboratori apropiați acestora. Un vicepreședinte de la Institutul Național de Statistică nu a acceptat inițial să intre în rețeaua agenților informați. Urmările imediate au fost presiunile și amenințările cu demiterea, dacă nu consimte la furnizarea informațiilor solicitate.

În loc de concluzii. În condițiile utilizării datelor macroeconomice reale și ale elaborării și execuției corecte și responsabile a bugetului național, România nu ar fi avut nevoie de împrumuturile FMI, sau în nici un caz în cuantumul în care au fost atrase.

Din acest moment al anului 2012, când România trebuie să ramburseze către FMI 1,2 miliarde euro, începe lungul șir al anilor de scadență, care vor îngropa și mai mult economia românească, fapt ce atrage atenția asupra necesarului de soluții macroeconomice punctualizate pentru depășirea marilor dificultăți ale anilor de scadență.

Având în vedere că FMI a debutat ca un fond mutual internațional și statele participante își cer drepturile, iar această misiune instituțională a fost ulterior denaturată, se pune întrebarea dacă la nivelul conducerii FMI sunt cunoscute acțiunile lui Jeffrey Franks și cui servesc ele.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti miercuri, 15 ianuarie 2025, 6:30