Cornelia Negruț
Cornelia Negruț
Ședința Camerei Deputaților din 9 decembrie 2014
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.128/18-12-2014
Video in format Flash/IOSVideo - Flash & IOS

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2023 2022 2021
2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002 2001 2000
1999 1998 1997
1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2023 2022 2021
2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
05-12-2023
28-11-2023 (comună)
22-11-2023
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2023 2022 2021
2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Interogare > Rezultate > 09-12-2014 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 9 decembrie 2014

 Fragmente relevante pentru următoarea interogare: 
Vorbitor: Cornelia Negruț

  1. Declarații politice și intervenții ale deputaților:
  1.93 Cornelia Negruț - declarație politica "Serviciul fiscal municipal Sighetu Marmației are urgent nevoie de spațiu";

Intervenție consemnată conform materialului depus la secretariatul de sedință

Doamna Cornelia Negruț:

"Serviciul fiscal municipal Sighetu Marmației are urgent nevoie de spațiu"

Serviciul fiscal municipal Sighetu Marmației se confruntă cu mari probleme referitoare la spațiul unde își desfășoară activitatea profesională această instituție din subordinea Ministerului Finanțelor Publice. Astfel, în sediul actual al Serviciului fiscal municipal Sighetu Marmației, situat pe strada Corneliu Coposu, nr. 3, își desfășoară activitatea Serviciul fiscal municipal și Serviciul de trezorerie, într-un număr de 25 de birouri, cu un număr total de 42 funcționari publici. Construcția cuprinde în structura sa parter și un etaj. La parterul unității fiscale sunt situate două birouri care sunt dotate pentru desfășurarea activității casieriilor, două birouri pentru activitatea referitoare la dosarele fiscale ale contribuabililor, cinci spații în care se află arhiva unității fiscale și a trezoreriei, o cameră de armament securizată pentru armele din dotarea jandarmeriei care asigură paza.

Tot la parterul unității fiscale este situată casieria-tezaur, conform prevederilor Legii nr. 34/1991 referitoare la normele BNR, spațiu unde se depun zilnic încasările în numerar. În vederea asigurării securității activității de trezorerie, unitatea este dotată cu sistem de alarmă, camere de supraveghere, butoane de panică în cadrul casieriilor, gratii la geamurile de la parterul construcției. S-a reușit ca toate aceste activități să fie grupate, pentru a asigura desfășurarea lor, la parterul unității, întrucât în acest mod contribuabilii au accesul mai ușor la casierie sau la biroul Registru contribuabil, declarații și bilanțuri. De asemenea, s-a asigurat dotarea birourilor, unde se află dosarele fiscale ale contribuabililor cu rafturi, pentru a respecta prevederile legale privind păstrarea dosarelor, accesul ușor la acestea.

"În anul 2012, în luna februarie, datorită unei explozii care a avut loc la Sighetu Marmației, pe strada în care avem sediul, am fost mutați temporar pentru a ne desfășura activitatea în clădirea vămii. Menționăm faptul că a fost foarte greu să ne desfășurăm activitatea zilnică, în condiții normale, într-un spațiu de doar 5 sau 6 birouri și un hol cu opt mese, hol unde se desfășura și activitatea de încasări în numerar pentru activitatea de trezorerie, precum și depunerea de declarații în cadrul activității serviciului fiscal. Încasările zilnice în numerar au fost depuse în BRD Sighetu Marmației, plătindu-se comision aferent depunerilor respective, sediul vămii neavând spațiu dotat pentru casierie-tezaur. În sediul vamal nu erau îndeplinite cerințele minime de securitate și sănătate pentru locul de muncă, conform Directivei nr.1989/654/CEE și a HG nr. 1091/2006, art.7 anexa 2, și HG nr. 1028/2006, deoarece în aceste birouri nu am putut să punem, în afară de câteva mese de birou și scaune, niciun dulap, iar dosarele și actele au fost puse pe jos.

De asemenea, specificăm că distanța din centrul orașului până la sediul vamal este de peste 2 kilometri, ceea ce a îngreunat deplasarea contribuabililor foarte mult, neexistând stație pentru transportul public în apropierea sediului vamal, care de altfel se află la periferia municipiului.

Referindu-ne la sediul unde ne desfășurăm activitatea, acesta este situat în centrul orașului, chiar în apropiere de judecătorie, primărie, Oficiul Registrului Comerțului, acest lucru fiind un avantaj atât pentru contribuabili, cât și pentru unitatea noastră fiscală. Menționăm că la data actuală avem un număr de cinci birouri excedentare, unde și-a desfășurat activitatea de inspecție fiscală. Birourile fiind grupate pe un palier, s-ar putea crea condiții foarte bune pentru desfășurarea activității de birou a vămii, restul activităților desfășurându-se oricum la frontieră", se arată într-un memoriu al șefului Serviciului fiscal municipal Sighetu Marmației, Carla Nicoleta Orza.

Având în vedere aceste probleme, aștept ca Ministerul Finanțelor Publice să rezolve cât mai repede situația prezentată, în beneficiul contribuabililor sigheteni.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti vineri, 8 decembrie 2023, 23:45
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro