Presa
- Comunicate de presa
- Precizari si drepturi la replica
- Acreditarea jurnalistilor la Camera Deputatilor
- Alte documente pentru informarea jurnalistilor acreditati
- Decizii BP privind acreditare presei pe durata stării de urgență/stării de alertă
- Galerie foto
- Sinteza saptamanala a activitatii Camerei Deputatilor
Societatea civila
Centrul educational
Directia comunicare si relatii publice
Sunteti aici: | Prima pagina > Relatii publice > Presa > |
Relatii publice
Presa
DECLARAȚIE DE PRESĂ
În categoria Comunicat de presa04 mai 2023
primită de la domnul deputat Valentin-Ilie Făgărășian (Grupul parlamentar al PNL)
Ministerul Transporturilor trebuie să clarifice public motivele pentru care neglijează problemele din transportul aerian de călători
Deputatul PNL pentru diaspora Valentin Făgărășian consideră că transportul aerian de călători din România s-a degradat puternic în ultimii doi ani, iar Ministerul Transporturilor neglijează atât problemele care au apărut în aeroporturi, cât și comportamentul abuziv al unor companii aeriene care operează în țara noastră:
”În ultimii doi ani, sute de mii de românii au fost abandonați, batjocoriți sau umiliți în aeroporturile românești și din străinătate de către companiile aeriene care operează din și către România. Zboruri anulate sau întârziate cu orele, bagaje pierdute, bilete vândute peste numărul maxim de locuri sau pretinderea unor costuri suplimentare sunt numai câteva dintre situațiile cu care trebuie să se confrunte cetățenii români. A auzit cineva ca ministrul transporturilor să aibă măcar o poziție fermă în această chestiune? Nu! Dimpotrivă. Ceea ce știm cu precizie este faptul că problemele de la Tarom nu au dispărut, ci s-au adâncit, iar compania națională este cea mai scumpă și cu serviciile cele mai slabe. Să călătorești cu Tarom pare o pedeapsă severă. Mai știm că Blueair, care deservea milioane de călători anual, a fost scoasă din piață, iar românii au tot mai puține opțiuni pentru călătoria cu avionul. De asemenea, știe o țară întreagă modul în care compania Wizzair îi umilește pe români, abandonându-i în aeroporturi, fără să le acorde nicio informație, fără să le dea asistență sau măcar banii înapoi pe biletele cumpărate. Dacă întrebi la ANPC o să ți se ridice nevinovat din umeri că ei nu au, chipurile, competențe. Dacă întrebi la Ministerul transporturilor, nu o să primești niciun răspuns. Este intolerabil modul în care a fost gestionat transportul aerian în România. Dacă până la începutul anului 2021 lucrurile evoluau pozitiv, însemnând că un român din străinătate putea să vină acasă la familie la prețuri reduse și la timp, astăzi, călătoria cu avionul din și către România a devenit o chestiune care ține exclusiv de noroc și de bună-voința companiilor aeriene.